Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Oisko rockmondilla heittää huomisiin peleihin muutamaa varmaa vinkkiä, sillä tänään rahaa hävitty sen verran paljon, että ois kiva saada huomenna ees jotain takasin!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lol taas mikä arkielämän skenaario... :D

Pelasin Arsu - Aston Villa 2 @ 5,90 ja tuulettelin 0-2 puoliaikatilanteessa. Piti heittää tauon loputtua pieni safety-veto tasurille kun kerroin oli 4,5. Noh, samassa toisesta huoneesta kajahtaa huuto "ISI, KAKKA TULI!", joten piti lähteä suoraan niihin talkoisiin. Sitten kun tulin takaisin, niin tilanne olikin jo 3-2 Arsulle - kaverit heitti kolme maalia 7:ssä minuutissa. :D Nyt näyttää siltä että safety-vetokin olisi mennyt hukkaan...

24. Lecce − Inter 1 − 0 1 5,85
oma 2 1,50
14. Sunderland − Middlesbrough 1 − 1 X 3,40
oma 1 1,60
21. Genoa − Napoli 3 − 2 1 3,20
oma 2 2,10

Kusi sitten lappu huolella. :D

57. Racing − Valencia 2 − 2 (2) 1,90
47. Valenciennes − Ajaccio +1 1 − 3 (2) 2,15
38. NST +2 − Koovee 6 − 9 (2) 2,10
51. FBT Pori − Josba 3 − 8 (2) 1,70
54. VfB Stuttgart − Mönchengladb. 0 − 3 (2) 2,50

Kokonaiskerroin: 36,45.

Ei ollu kuin 5€:llä, mut kyrpiihän se kun valencia päästää pelin tasoihin 2 min ennen vihellystä.

Tulipa jotain pelirahoja tälle viikolle vaikka sysi paska viikonloppu olikin veikkauksien suhteen.

67. Milan − Cagliari 3 − 0 1 1,25
Oma 1 1,25
27. Palermo − Novara +1 2 − 1 1 2,25
Oma 1 2,25
Kokonaiskerroin: 2,81

joo jos jollai ois tosta khl:stä jotai tietoa tai ees hyvä arvaus ni vois valottaa asiaa, mulla ei oo minkään näköstä hajua tuosta liigasta. vetokohteet on kyllä tältä päivältä aika vähissä ;/

KHLästä ilmeisesti Jugra on hyvä kohde tänään. itse en tiedä KHLästä mitään mutta toi vihje on peräisin yhdestä blogista jossa seurataan juurikin KHLää. Itse vedin monacoa, bragaa, atletico madridia ja besiktasia tänään tuplajärjestelmällä kun oli jäänyt vähän hiluja yhdele pelitilille.

hauskaa muuten kun jengi on masentuneita kun yhtenä päivänä ei löydy vetokohteita :D jos voitollisesti haluaa pelata kannattaa tosiaan etsiä ne hyvät kohteet eikä väkisin vetää joka päivä jotain. itse pelaan tällä hetkellä vaan huvikseni joten pelaan myös paljon kohteita joista minulle ei ole juurikaan informaatiota. tiedostan kuitenkin että tällä on negatiivinen odotusarvo

edit: yugralle saa näköjään enää 1.50 kertoimen joka ei taida riittää peleihin

Jep nyt tuli taas sellainen JACKPOT + viellä lisää jos huomenna HIFK voittaa. MOnivedossa meni harmisttavasti yli tuo ässien 6. maali. Olin pelannut ässille 3-5 maalia. Ja päivällä kun tein sitä niin kerroin oli tuolle 1-5, 1-4, 1-4 tuloksille jotain +20000. Nyt sitten huomenna reissuun just tämän kauden voitoilla ja pelaan jotain pelejä sitten kännykällä jos vaan kerkeen ja pääsen nettiin sitä kautta.

Jep reissusta palattu ja tuo Hifk olikin voittanut sitten matkan aikana. En päässyt jostain syystä kunnolla kännykällä esim. 365betin sivuille. Ja sitten taas Nordicbetin sivut olivat tosi hitaat kännykällä joten pelaaminen jäi väliin.

hauskaa muuten kun jengi on masentuneita kun yhtenä päivänä ei löydy vetokohteita jos voitollisesti haluaa pelata kannattaa tosiaan etsiä ne hyvät kohteet eikä väkisin vetää joka päivä jotain. itse pelaan tällä hetkellä vaan huvikseni joten pelaan myös paljon kohteita joista minulle ei ole juurikaan informaatiota. tiedostan kuitenkin että tällä on negatiivinen odotusarvo

Totta. Jos ei löydy kohteita niin sitten ei pelata. Ja on aivan varmasti tappiollista jos yrittää väkisin pelata kohteita joista ei ole käsitystä.

Pistin varuulta huomiselle lätkään kaikki kakkosiksi, tuplana mennään ja 4-foldina. vimmeaikaisten pelien valossa siellä tapahtuu mitä vaan ja noi kertoimet oli hyvät niin lototaan sitten

Itellä oli Osasunalla 0,1 ja Atleticolla 2,3 ja siihen tyri moniveto.

Tänää khl:stä novgorod - amur 2 3.25. Novgorodilla veskariongelmia kun ykkösvahti sivussa. Viimeks pelas farmimokke tosin nollat mutta uskon että tänää tulee pataan. Jalonen sanoki että kaveri pelaa jokatoisen pelin huonosti :) nyt on sitten huonon vuoro

Tämänpäiväset pelit

Jokerit - Ässät yli 5,5 maalia
Kärpät- Lukko 1
Pelicans - Kalpa 2
Jyp - Saipa 1
Tappara - Blues 2

10e @ 34,15

Sitten kaikkiin otteluihin yli 3,5 maalia 100e @ 3,24

Tappara - Blues 2

ite isken kylä tampereen miehenä kirvesrinnoille isolla rahalla..blues on puolijoukkuetta sairastuvalla ja luvattoman paska vieraissa...
illaks kokeilen swansea-chelsea 1 5.00...chelsealta poissa mm.drogba,ramirez ja lambard...swansea on lisäksi pelannu kotona hyvin mm. voitti arsun 3-2..pelin arvoinen kohde tolla kertoimella...

wigan, swansea ja wolves, kaikki sinkkuna ja pienellä panoksella. lisäksi man cityä vähän isommalla ja ässiä sellasella sopivalla panoksella

huomenna boltonia isolla. perusteluna se että ne aina voittaa kun veikkaan niitä :D tämän lisäksi bolton näyttäisi olevan hyvässä vireessä (tarkastin tosi hyvin eli katsoin kolmen viime ottelun tulokset).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom