Oisko rockmondilla heittää huomisiin peleihin muutamaa varmaa vinkkiä, sillä tänään rahaa hävitty sen verran paljon, että ois kiva saada huomenna ees jotain takasin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep nyt tuli taas sellainen JACKPOT + viellä lisää jos huomenna HIFK voittaa. MOnivedossa meni harmisttavasti yli tuo ässien 6. maali. Olin pelannut ässille 3-5 maalia. Ja päivällä kun tein sitä niin kerroin oli tuolle 1-5, 1-4, 1-4 tuloksille jotain +20000. Nyt sitten huomenna reissuun just tämän kauden voitoilla ja pelaan jotain pelejä sitten kännykällä jos vaan kerkeen ja pääsen nettiin sitä kautta.
hauskaa muuten kun jengi on masentuneita kun yhtenä päivänä ei löydy vetokohteita jos voitollisesti haluaa pelata kannattaa tosiaan etsiä ne hyvät kohteet eikä väkisin vetää joka päivä jotain. itse pelaan tällä hetkellä vaan huvikseni joten pelaan myös paljon kohteita joista minulle ei ole juurikaan informaatiota. tiedostan kuitenkin että tällä on negatiivinen odotusarvo
Tappara - Blues 2