Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos HIFK ei tuota sysipaskaa Tapparaa pese useammalla maalilla niin voisin melkein syödä hatullisen sitä itseään.
Mutta eiköhän tässäkin tosin taas käy niin, että Tappara hakee jonkun uskomattoman vierasvoiton, kun kaikki ovat sitä vastaan pelanneet...:jahas:

Oon nyt pelannu reilut 30 kohdetta palautus ollu 156%. Oon pitäny huolta kassanhallinnasta, tehny oddsit, oujes. Nyt on taas into päällä. Kyllä se tästä vielä alaspäin kääntyy..

Tänään:

Timrå IK - Växjö Lakers HC
1X2
Normaali peliaika
Oma vetosi: Single, 1

HIFK - Tappara (0-1)
3-Way HCP
Normaali peliaika
Oma vetosi: Single, 1 (0-1)

Jyp-Akatemia - Jokipojat
1X2
Normaali peliaika
Oma vetosi: Single, 2

Real Betis - Real Zaragoza
Tuplamahdollisuus
Normaali peliaika
Oma vetosi: Single, X2

En jaksa perustella, lyökää nuo niin tulee rahoja.

Itse pelasin vasta 1,7 kertoimella, mutta uskalsipa tuohon sen verran sijoittaa, että voittoa tuli silti ihan mukavasti.
Yöksi NHL preseason:
Philadelphia - Detroit 2 2,38

St Louis - Minnesota 1 1,95

Edmonton - Vancouver 1 2,60

Pikkubetsit tuli laitettua.

Flyers - Red Wings 2
Penguins - Black Hawks 1 4.56 yhteensä

ja SM-Liigaa

JYP - Pelicans 2 3.30

Pistin koko loppukassan 17 euroa Akatemialle ja Hifk-tappara+1 kohteeseen molempiin oikein.. Nyt on taas hetkeks pelirahaa, kiitti Hifki vinkistä nosti tota akatemian varmana pitämääni mukavasti.

Tälle päivälle

Tappara-Jokerit 2 (tähän sai eilen vielä 1,88)

Ainut pelko tässä että narrit tulee takki auki peliin. Eilen jo pelannut ja muutenkin liigan huonointa kiekkoa pelannut tappara on ongelmissa jos vaan jokeripakka pysyy "rutiini suorituksessa". Varsinkin tapparan hyökkäyspeli on ollut aivan onnetonta.

Lukko-Ilves 1 (unibet 1,95)

Ipa on IMO yllättänyt alkukaudesta ja materiaali ero verrattuna kotijoukkueeseen on iso, ite laskenut tähän prosentit 56% Lukolle kotona joten riittää peliin kivasti.

Jyp-Pelicans 2 (3,35)

Materiaali ero on jypille, mutta se ei kotiedun kanssa millään riitä noin suureen etuun että kerroin olisi 3,35. Sen lisäksi jypin voimalukua tiputtaa "sekava" tilanne joukkueen sisällä.

tappara+1-jokerit 2 2,30..en näe järkiperäistä syytä siihen miksi tappara voittaisi...
hpk-kärpät 2 2,15 materiaali etu kärpille aikas selvä,kotietu tasoittaa puntteja hieman mut ei riitä...oulun miehet vie 2-4
lukko-ilves 1 1.99 ipa hävii materiaalissa,lukolla kotietu ja vihaan ilvestä
kalpa-hifk 1 2.35 niiralan monttu on paha paikka jopa hifkille ja hifkillä eilinen "raskas" peli voi väkyä otteissa,kapanen palaa roosteriin
jyp-pelicans 2 3.40 ylikerroin mielestäni,riittää mulle

sinkkuina kaikki,jokerit saatanan isolla muut panokset 50-100e

Mieli tekisi hutkaista Tappara +1 - Jokerit matsiin jokereille taas kunnolla, mutta jokin kolkuttelee takaraivossa että maltillisesti tänään, joten niin mennään.

Tappara +1 - Jokerit 2,25 (2)
HPK - Kärpät (2) 2,25
Peliitat - KooKoo 2,10 (2)

Ja lisätään vielä Bustedin vinkki vaikkei peli itessään sano mulle mitään.

Molde - Viking 1,45 (1)

15,41 kerroin, kybällä.

TPS - Saipa+1 (1) 2.05
HPK+1 - Kärpät (2) 3.35
Tappara+1 - Jokerit (2) 2.10

Kerroin: 14.42

ja sitten nää kolme tuplana
Lukko - Ilves (2) 2.80
JYP - Pelicans (2) 3.25
Kalpa+1 - HIFK (2) 3.85

kertoimet: 9.10, 10,78 ja 12,51

elikkä aikalailla vierasvoittosta kierrosta veikkaan.

Sinkkuina:
Tappara+1-Jokerit 2 2,10
Lukko-Ilves 1 2,00
HPK-Kärpät 2 2,25

Tupla:
FBT Pori-Koovee 2 1,65 (ei mitään käsitystä salibandyliigan touhuista, mutta tämän pitäisi olla kuulema "varma" kohde)
Sapko-Jukurit 2 1,70
yht. 2,80

Jokereita taas suuremmalla ja muita selkeästi pienemmällä panoksella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom