Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muuten auttas pirusti jos siihen vinkin yhteydessä ilmoittaisi lajin ja sarjan niin tämmönenkin kesälajeista mitään tietämätön urpo löytäs ne kohteet:)

En usko että ketään kiinnostaa meikäläisen hupivedot, mutta jos kiinnostaa, jalkapalloa ovat kaikki kohteet.

SSV Ulm 1846 - Heidenheim 1 @ 5.50 (harjoitusottelu. Ulmilla alla hieno 3-3 tulos TSV 1860 Müncheniä vastaan, joka pelannut hyviä harjoituspelejä. Heidenheim ei ole esittänyt mitään ihmeitä. Omaan silmään pirun kova kerroin)
Albirex Niigata - Hougang United FC 2 @ 9.0 (Singaporen sarjaa. Hougang kovassa vedossa, kuten myös kotijoukkue. Kerroin velvoittaa pelaamaan)
Enppi - Haras El Hedoud 2 @ 4.20 (Egyptin sarjaa. Vierailijalla kunto kohdillaan. Kerroin myös kohdillaan)
Olimpi Rustavi - Banants Yerevan 2 @ 8.0 (Eurooppa liigaa. Tasoero ei ole niin suuri, kuin kerroin antaisi ymmärtää)
Olimpija Lublan - Siroki Brijeg 2 @ 5.00 (Eurooppa liigaa. Siroki Brijeg on huomattavasti parempi joukkue. Ensimmäinen osa 0-0, kuitenkin Siroki Brijeg hallitsi peliä)
Neath - Aalesunds 1 @ 9.0 (Eurooppa liigaa. Neath pelasi hyvän kauden. Aalesunds voitti ekan osan 4-1, joten nyt ei heillä tarvetta voittoon)
St. Patricks - Vestmannaeyar IBV 2 @ 7.0 (Eurooppa liigaa. Irlannin pääsarjan taso ei ole hääppöinen. Islantilaiset yllättäneet ennenkin. IBV voitti ekan osan 1-0)

Superpesis:
Kankaanpää - Sotkamo [2] 1,55 Sotkamo jatkaa varmoja otteitaan ja voittaa pelin 2-0

Lentopalloa:
Bulgaria - Argentiina [1] 1,60

Jalkapalloa:
JK Kalju - FC Honka [x] 3,20 Peli päättyy 1-1 tai Hongan nihkeään 1-0 voittoon.
Bolivia - Costa Rica [1] 1,95 Bolivia voittaa 2-0

Veikkauksella muutama pelattava kohde. Itelle maistuu Uruguay.
S 73. HJK - FC Inter [1] 1.65
S 98. Uruguay - Chile [1] 2.65
S 101. Peru - Meksiko [1] 2.55

Nokkaan tuli taas tuttuun tapaan. Kohta natsaa.

Bohemians D. - Galway 2 @ 28.0 (Irlannin liigaa. Galwaylla on todella kovat statsit Bohemiansin vieraana. Galway voittanut 3 edellistä vierasotteluaan Bohemiansia vastaan)
Kiffen - Käpylän Pallo 2 @ 7.0

Mä pelasin ton 20e, tosin unibetillä vaan 17 kerroin. Saat mansikoita rasiallisen jos osuu.

Jahas, joku urpo näköjään pelaakin näitä :D. Varoituksen sana, varianssi on todella kovaa luokkaa. Nämä on tosiaan ihan hupipelejä, lämmitellessä kohti todellisia koitoksia. Näistä viime aikaisista kohteista sen verran, että meikäläisen statsit on pitkässä juoksussa todella pahasti miinuksella euro-peleistä, mutta harjoituspelit ovat palauttaneet mukavasti. Nyt en ole kyllä yhtään perehtynyt taustoihin, joka olisi harjoituspeleissä ensiarvoisen tärkeää.

Mä oon pelkkä hupipelaaja itse. Viime vloppuna kiskasin ufc:stä suht hyvin rahaa, niin annan itselleni luvan sikailla noista 100e tämmösiin :D en todellakaan luota tähän peliin, mutta jätän vaikka mäyräkoiran ostamatta jos ei osu, ni olen omillani.

Ompahan taas mennyt vedot päin persettä kuten yleensä ja unibetin tili näyttää nollaa:(

Noh josko ensiyönä tilanne muuttuis kun viimeiset avoimet pelit rakeaa:rolleyes:

Back
Ylös Bottom