Millä saitil pääsee painaa hifk - blues sarjan voittajaa? Vai tuleeks ne kertoimet vasta myöhemmin?
Nordicbet sieltä ainaki löytyy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millä saitil pääsee painaa hifk - blues sarjan voittajaa? Vai tuleeks ne kertoimet vasta myöhemmin?
Itse laitan pitkävetoa kyseisistä kohteista:
2. Plymouth - Southamton [2] 1,50
11. MYPA - IFK Mariehamn [2] 4,10
45. Slingo R - Derby C [2] 2,80
Southamton on toisena sarjassa ja plymouth toiseksi viimeisena. Näiden tehotkin ovat hieman erilaiset:
southampton 10:3 ja plymouth 5:5. Southamton voittaa reilusti 4-1 hienon hyökkäyksen ja puolustuksen vuoksi.
IFK Mariehamnilla on neljän ottelun voittoputki päällä ja luultavasti haluaa jatkaa sitä voittamalla MYPAn. Molempien tehot ovat samanlaiset, 9:10. Edellisin kohtaaminen päättyi IFK:n 4-0 voittoon. Joten uskon, että IFK Mariehamn voittaa jälleen MYPAn tiukan 2-1 ottelun päätteeksi.
Viimeisenä, Slingo R:n ja Derby C:n piste ero on vain neljä pistettä, mutta tehot ovat Derbylle 11:3 ja Slingolle 8:5. Tämän vuoksi, uskoisin, että Derby saa tehtyä useamman maalin, eikä Slingo saa aikaiseksi kuin yhden, tai ei mitään. Veikkaisin, että peli päättyy Derbylle 3-1
Mitä mieltä olette kyseisistä kohteista? Ilmoiteltaa, jos meinaatte laittaa lapulle kohteet! :D
Noniin nyt joku guru antaa mulle illaksi varmoja rahanteko pelejä jalkapallosta, NHL:stä tai mm-kisoista. Jookos?
Kyllähän noille sen vitosen voisi laittaa, mutta muista että sinä olet vastuussa:D
Itse en tiedä edes onko nuo minkä lajin joukkueita:D
Veikkasisin jalkapallon..
Tähän lisättynä varma USA-NORJA 1 pieni todella pieni kertoimen nostatus 1,20
Tiukille menee mutta Usa voittaa niukasti
Tekis mieli heittää 1000e kiinni Usan voittoo, sais edes 200e puhdasta voittoa
Usa johtaa 3-2 joten olisihan se osunut muutenkin näyttää osuvan nuo vinkit ihan hyvin.
Itse laitan pitkävetoa kyseisistä kohteista:
2. Plymouth - Southamton [2] 1,50
11. MYPA - IFK Mariehamn [2] 4,10
45. Slingo R - Derby C [2] 2,80
Southamton on toisena sarjassa ja plymouth toiseksi viimeisena. Näiden tehotkin ovat hieman erilaiset:
southampton 10:3 ja plymouth 5:5. Southamton voittaa reilusti 4-1 hienon hyökkäyksen ja puolustuksen vuoksi.
IFK Mariehamnilla on neljän ottelun voittoputki päällä ja luultavasti haluaa jatkaa sitä voittamalla MYPAn. Molempien tehot ovat samanlaiset, 9:10. Edellisin kohtaaminen päättyi IFK:n 4-0 voittoon. Joten uskon, että IFK Mariehamn voittaa jälleen MYPAn tiukan 2-1 ottelun päätteeksi.
Viimeisenä, Slingo R:n ja Derby C:n piste ero on vain neljä pistettä, mutta tehot ovat Derbylle 11:3 ja Slingolle 8:5. Tämän vuoksi, uskoisin, että Derby saa tehtyä useamman maalin, eikä Slingo saa aikaiseksi kuin yhden, tai ei mitään. Veikkaisin, että peli päättyy Derbylle 3-1
Mitä mieltä olette kyseisistä kohteista? Ilmoiteltaa, jos meinaatte laittaa lapulle kohteet! :D