Millä saitil pääsee painaa hifk - blues sarjan voittajaa? Vai tuleeks ne kertoimet vasta myöhemmin?
Nordicbet sieltä ainaki löytyy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millä saitil pääsee painaa hifk - blues sarjan voittajaa? Vai tuleeks ne kertoimet vasta myöhemmin?

Itse laitan pitkävetoa kyseisistä kohteista:
2. Plymouth - Southamton [2] 1,50
11. MYPA - IFK Mariehamn [2] 4,10
45. Slingo R - Derby C [2] 2,80
Southamton on toisena sarjassa ja plymouth toiseksi viimeisena. Näiden tehotkin ovat hieman erilaiset:
southampton 10:3 ja plymouth 5:5. Southamton voittaa reilusti 4-1 hienon hyökkäyksen ja puolustuksen vuoksi.
IFK Mariehamnilla on neljän ottelun voittoputki päällä ja luultavasti haluaa jatkaa sitä voittamalla MYPAn. Molempien tehot ovat samanlaiset, 9:10. Edellisin kohtaaminen päättyi IFK:n 4-0 voittoon. Joten uskon, että IFK Mariehamn voittaa jälleen MYPAn tiukan 2-1 ottelun päätteeksi.
Viimeisenä, Slingo R:n ja Derby C:n piste ero on vain neljä pistettä, mutta tehot ovat Derbylle 11:3 ja Slingolle 8:5. Tämän vuoksi, uskoisin, että Derby saa tehtyä useamman maalin, eikä Slingo saa aikaiseksi kuin yhden, tai ei mitään. Veikkaisin, että peli päättyy Derbylle 3-1
Mitä mieltä olette kyseisistä kohteista? Ilmoiteltaa, jos meinaatte laittaa lapulle kohteet! :D
Noniin nyt joku guru antaa mulle illaksi varmoja rahanteko pelejä jalkapallosta, NHL:stä tai mm-kisoista. Jookos?![]()
Kyllähän noille sen vitosen voisi laittaa, mutta muista että sinä olet vastuussa:D
Itse en tiedä edes onko nuo minkä lajin joukkueita:D
Veikkasisin jalkapallon..
Tähän lisättynä varma USA-NORJA 1 pieni todella pieni kertoimen nostatus 1,20
Tiukille menee mutta Usa voittaa niukasti
Tekis mieli heittää 1000e kiinni Usan voittoo, sais edes 200e puhdasta voittoa
muutenkin näyttää osuvan nuo vinkit ihan hyvin.Usa johtaa 3-2 joten olisihan se osunutmuutenkin näyttää osuvan nuo vinkit ihan hyvin.
Itse laitan pitkävetoa kyseisistä kohteista:
2. Plymouth - Southamton [2] 1,50
11. MYPA - IFK Mariehamn [2] 4,10
45. Slingo R - Derby C [2] 2,80
Southamton on toisena sarjassa ja plymouth toiseksi viimeisena. Näiden tehotkin ovat hieman erilaiset:
southampton 10:3 ja plymouth 5:5. Southamton voittaa reilusti 4-1 hienon hyökkäyksen ja puolustuksen vuoksi.
IFK Mariehamnilla on neljän ottelun voittoputki päällä ja luultavasti haluaa jatkaa sitä voittamalla MYPAn. Molempien tehot ovat samanlaiset, 9:10. Edellisin kohtaaminen päättyi IFK:n 4-0 voittoon. Joten uskon, että IFK Mariehamn voittaa jälleen MYPAn tiukan 2-1 ottelun päätteeksi.
Viimeisenä, Slingo R:n ja Derby C:n piste ero on vain neljä pistettä, mutta tehot ovat Derbylle 11:3 ja Slingolle 8:5. Tämän vuoksi, uskoisin, että Derby saa tehtyä useamman maalin, eikä Slingo saa aikaiseksi kuin yhden, tai ei mitään. Veikkaisin, että peli päättyy Derbylle 3-1
Mitä mieltä olette kyseisistä kohteista? Ilmoiteltaa, jos meinaatte laittaa lapulle kohteet! :D