Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt menee hermot ja oikein kunnolla! :curs:
Nuo kolme vetoa, jotka itse laitoin olivat muuten taas hyvin veikattu mutta Derby C hävisi 3-0, joten se veto siitä...
Southamton voitti kotijoukkueen kuitenkin 3-1 ja tällä hetkellä IFK Marienhamn johtaa MYPAa 2-0, jonka kerroin oli vielä suurin.
Minulla on nyt neljä vetoa mennyt pieleen, koska minulla on vain mennyt pieleen se yksi kohde. Yleensä vain häviän, kun toinen joukkue voittaa maalilla tai tulee tasapeli. Olisin jo voittanut monia satoja euroja... :wall:
Mä en voi käsittää tätä ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuten yllä näet tuohtumukseni, minä olen laittanut 2 viikon sisällä neljä vetoa (jokaisessa oli 5e panos, mahdollinen voitto n. 80e) ja jokaisessa vedossa on mennyt pieleen vain se yksi kohde! Mutta eipä tässä lannistuta. Täytyy laittaa lisää hyviä vihjeitä. Ei sitä aina voi voittaa ;)

Nyt tuli pieni vahinko postauksen kanssa, pahoittelen. Viestiä ei taida pystyä poistamaan itse, kun oli tarkoitus vastata lainaten ukrainaa, laitoinkin sen viestin erikseen tähän.

Saatanan suomi oli latvian 2-1 voitossa kovat rahat kiinni perkele taas maalinpäähän valehtelematta 20 peliä mennyt maalinpäähän tässä pienen ajan sisällä muutama tuhat euroa mennyt ihan vierestä, kaikki muut kohteet aina oikein, ja se perkeleen maalin päähän aina saatana aina, noh 2-2 oli myös latvia-suomi tulos vedossa, ei paljon lohduta muutama kuppainen kymppi kun lähes 400 euroa oli tulossa

Saatanan suomi oli latvian 2-1 voitossa kovat rahat kiinni perkele taas maalinpäähän valehtelematta 20 peliä mennyt maalinpäähän tässä pienen ajan sisällä muutama tuhat euroa mennyt ihan vierestä, kaikki muut kohteet aina oikein, ja se perkeleen maalin päähän aina saatana aina, noh 2-2 oli myös latvia-suomi tulos vedossa, ei paljon lohduta muutama kuppainen kymppi kun lähes 400 euroa oli tulossa
Tiedän tuon saman tunteen. :D
Pahoittelen smithw tuota toista pitkävetovihjettä, meni näköjään jo se "varma" kohta pieleen.

Noniin eli taas päivän pitkävetovihjeet! :hyper: Jalkapalloa jälleen...

50. Vikingur R. - Thor [x] 3,25
Merkkini tasapeliin on syynä, että kumpikaan ei ole vielä pelannut, syynä on luultavasti pudotuspelit. Molemmat joukkueet
ovat vahvoja, sillä Vikingur on voittanut viidestä viimeisestä ottelusta kaikki ja tehnyt keskimäärin kolme maalia ottelua kohden. Vierasjoukkue on myös vahva tällä hetkellä, he ovat voittaneet viidestä ottelusta neljä. He voittivat viime
ottelun 9-1. Molemmat joukkueet ovat päästäneet neljä maalia yhteensä. Joten tämän vuoksi laitan merkkini tasapeliksi ottelun päättyen 2-2.

64. FC Hämeenlinna - JIPPO [1] 1,95
Fc Hämeenlinna ei välttämättä ole paras mahdollinen joukkue mutta tarpeeksi hyvä kuitenkin voittamaan vierasjoukkueen, JIPPOn. Molemmat eivät ole pelanneet yhtäkään ottelua, pudotuspeleistä johtuen luultavasti taas. Fc Hämeenlinna on voittanut viimeisistä viidestä ottelusta kolme ja yhden niistä jatkoajalla. JIPPO on voittanut viidestä ottelusta kaksi, yhden jatkoajan jälkeen. Mutta kotijoukkue voittaa tiukasti kotiyleisön kannustamana vierasjoukkueen lukemin 2-1.

Kerroin olisi näillä kahdella 6,33. Kerro jos meinaat laittaa kyseiset kohteet lapulle! ;)

61 Kanada Sveitsi (1)
87 Suomi Tshekki (1)
kerroin 3,30€
panos 100€

Tshekkiä ois tehny mieli veikata mutta perkele isänmaallisuus ei antanu periksi.

Katellaan myöemmin oonko mä täällä sitten jälkimanailemassa :)

61 Kanada Sveitsi (1)
87 Suomi Tshekki (1)
kerroin 3,30€
panos 100€

Tshekkiä ois tehny mieli veikata mutta perkele isänmaallisuus ei antanu periksi.

Katellaan myöemmin oonko mä täällä sitten jälkimanailemassa :)

Muuten hyvä mutta tsekki vie :(

Ite en ikinä pelaa Suomea vastaan, vaikka peli olisi miten varman. Tulee ristiriitainen tunne kun samaan aikaan toivoo sydämen pohjasta että Suomi voittaa, mutta rahaa tekisi mieli kanssa.

Ite en ikinä pelaa Suomea vastaan, vaikka peli olisi miten varman. Tulee ristiriitainen tunne kun samaan aikaan toivoo sydämen pohjasta että Suomi voittaa, mutta rahaa tekisi mieli kanssa.

Sama juttu.

Ja oon senverran diehard kiekkofani että siitä ei voi tulla muutakun paska fiilis (ainakin jos mm-kisoista kyse)

Suomi häviää, tulee rahaa, silti vituttaa koska suomi hävisi.

Suomi voittaa, jes suomi voitti! tosin rahat meni, vituttaa.

Tasapeli=itsemurha

Sama juttu.

Ja oon senverran diehard kiekkofani että siitä ei voi tulla muutakun paska fiilis (ainakin jos mm-kisoista kyse)

Suomi häviää, tulee rahaa, silti vituttaa koska suomi hävisi.

Suomi voittaa, jes suomi voitti! tosin rahat meni, vituttaa.

Tasapeli=itsemurha

Tasapeli + suomen häviö jatkoajalla ;)

Huhhuh että pojat pelaa isoilla rahoilla. Ei meikä uskaltas

Vittuilua? :D

Ei kehtaa pistää tonneja pyörimään. Kympeillä tuo mukavan mausteen matseihin, mutta jos olisi vaikka suomen matsi ja itsellä tonni suomelle ruksattuna niin voin sanoa suoraan että pumppu pettäisi kesken matsin jännityksestä, ja mahdollisen häviön jälkeen kuula pamahtaisi vitutuksesta.

Ei vain siis ihan totta itse en ole ikinä laittanut lähellekään satasta peliin.
Nyt kun luin tuon kommenttini niin kuulostaa kyllä pikkasen vittuilulta:D

Voi saatana taas vituttaa, mikä perkele siinä on taas maalinpäähän, oli pitkävedos venäjä.slovakia X eihän tuolla olis tullut ku 90e mutta tuo vituttaa ylikaiken saatanan 1 maali, olisin saatanan rikas jos sais veikata kuinka vitulle veikkaus menee oikeasta tuloksesta.

Päivän pitkäveto vihjeet! Nyt toivotaan, että ei menisi pieleen, kuin eilinen veikkaus. :jahas:

62. KuPS - FC Inter [1] 2,55 Veikkaus

Merkkini 1 johtuu siitä, että FC Inter on pelannut viidestä ottelusta neljä tasapeliksi ja voittanut yhden.
(Luultavasti myös enemmänkin mutta en saa selvää, kumpi joukkue lopulta sen tasapelin voitti. :) )
FC Inter on hävinnyt KuPSille viidestä ottelusta seuraavat viimeiset neljä, keskimäärin 2-1 häviöllä.
Joukkue on tehnyt viimeisistä viidestä ottelua kohden 2,4 maalia, eli hieman pienempi kuin KuPSin. Maaleja he ovat päästäneet 9 viimeisistä viidestä ottelussa.

KuPS on voittanut viidestä ottelusta kolme ja pelannut yhden tasapelin. Keskimääräinen maalimäärä on ollut noin 2,8.
Päästettyjen maalien määrä on ollut 7, mutta neljä niistä on tehnyt vahva hjk.
Joten tämän vuoksi uskoisin, että KuPS voittaa FC Interin lukemin 2-1.

67. RoPS - FF Jaro [2] 1,95 Veikkaus
69. TPS - HJK [2] 1,80 Veikkaus

Kokonaiskerroin olisi 8,95

En jaksanut kirjoittaa noille kahdelle muulle pelille syitä ja vinkkejä. (Laiskalla päällä kun olen tänään :D )
Vinkit voivat kuullostaa oudoilta jne. mutta itse vasta olen aloittanut tälläisen harrastuksen.
Mitä mieltä olette kohteista? Ilmoitelkaa, jos meinaatte laittaa kohteet lapulle!

Jos vielä haluatte korottaa kerrointa, niin laittakaa mutta omalla vastuulla :D kohteet:
1. Itävalta - Norja [2] 1,90 Veikkaus - Norja on yllättänyt monia joukkueita, kuten Ruotsin ja USAn.
4. Tanska - Latvia [2] 1,85 Veikkaus - Latvia on vahva joukkue ja oli voittaa Suomenkin edellisessä ottelussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom