Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään lähetään sitten pienen vahingon seurauksena tälläisellä rivillä:

Hifk-Jyp 1
HPK-Lukko 2
Jokerit-Saipa 1
Kärpät-Pelicans 1
Tps-Tappara 1
Ässät-Blues 1 (VITTU!, piti laittaa 2)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tänään pelataan SaiPaa,Wigania ja Cosme Riveraa

tänään pelataan SaiPaa,Wigania ja Cosme Riveraa

Pakko oli mullakin Saipaa pelata. Itse asiassa olen pelannut Jokereita vastaan jo monta kierrosta. Jokereilla kun on niin nimivahva joukkue, että vastustajaa saa pelata aina jollain 3.5 - 4.25 kertoimella. Näin siitä huolimatta, että Jokerit pelaa paskinta lätkää. Ei minua haittaa, ihmettelen milloin bookkerit tuon Jokerien tason tajuavat.

Paras tilanne tietysti olisi, että Jokerit jossain vaiheessa saisivat pelinsä lentoon ja bookkerit tajuaisivat just silloin, että Jokerit on paska sakki. Sitten sais taas pelata Jokerien voittoja ylikertoimilla. Sais pelata vähän samaan tyyliin kuin Hullia viime kaudella Valioliigassa. Syksyllä isot kertoimet voitoista ja talvella kovat kertoimet tappioista.

Cardiffia tuli pelattua singlenä 20€ Centrebetin kautta. Sheffulta oli edelleen paljon janttereita lasaretissa ja silti vieraskerroin 2.85...

10€:n tupla sen sijaan kusi mutta plussan puolelle jäätiin.

Pelasin Tepsiä salibandyssä ja pareina tuplissa oli Jyp, Kärpät ja Sunderland. Kärpät oli 5€ ja toiset 3€, että en nyt kauheasti henkseleitä paukuttele, mutta voittoa kuitenkin :D

Tänään pelasin tuplajärjestelmän neljällä kohteella: Fc Inter, Philadelphia, Los Angeles ja Cagliari. Aika riskillä mennään, mutta hyviä tupla-kertoimia tuli ja josko jokunen osuisi :rolleyes:

eilen ei osunu kuin wigan,tänään rahat lyöty valencialle,milanille ja tamu-honkaan haetaan ristiä.sinkkuina siis kaikki,ja paffin kertoimilla

eilen ei osunu kuin wigan,tänään rahat lyöty valencialle,milanille ja tamu-honkaan haetaan ristiä.sinkkuina siis kaikki,ja paffin kertoimilla
nää osu kaikki joten nyt lähdetään itseluottamuksella isomman rahan perään :D

juventus-sampdoria 2 sampdorialle tarjotaan yli vitosen kerrointa niin pakko koittaa vaikka juve kova nippu onkin.Samdoriankin hurja alkukauden lento on mahdollisesti laantumaan päin,mutta tappioita on edelleenkin vain yksi (Fiorentinalle) ja esimerkiksi Inter kaatui 1-0 syyskuun lopussa.Juven liito ei ole ollut ihan yhtä terävää,heilläkin tappioita vain yksi (palermolle),mutta tasureita on esim. bolognan ja genoan kanssa.Sampdorian Giampaolo Pazzini on Serie A:n maalipörssissä toisena,tehnyt 6 pelissä 6 maalia.

Korihait-Kataja 2
Jyp-Jokerit 2
kerrointa rapiat 14,8,enaff said... :D

molemmat kympin panoksella

Jahas, pukkaa UCL-pelejä tälle päivälle... Hyviä tärppejä kenties mukana?

Apoelia kokeillaan taasen,vitosen kotikerroin

Apoelia kokeillaan taasen,vitosen kotikerroin
Mä loin Apoa kans, Centrebetillä taisi olla 5.30 kerroin.

Lisäksi löin jotain viritystä Barcelonan voittoa vastaan. Voi olla että kusee mutta Barcalla tasuri alla la liigasta, Rubinilla kulkee + aiempi vierasvoitto Barcasta. Luulisi lisäksi olevan paha paikka pelata Epsanjan pojille.

Eilen nappasti Vancouver-Pittsburgh, mutta ikävä kyllä Tampa voitti vasta jatkoajalla eikä näin ollen osunut Vancouver-Tampa.

Tänään aion kokeilla Liverpoolia singlenä. Mulla on joka tapauksessa hyvä mieli illalla, kun toivoisin muuten että ne häviää, mutta pitää niitä kokeilla nyt. Ei ne oo noin huonoja miltä on tähän asti näyttänyt.

itse löin että Kazan tekee avausmaalin,en kotivoittoa en ihan uskaltanut

ei helvetti pakko käydä se kymppi kazanille heittämässä.kuitenkin seiskan kerroin :)

E:olikin kerroin pudonnut 6,50,oli 7 vielä sillon kun löin ton ekan vedon

Tekipä gutaa palata taas voittojen tielle!! :kippis1:

Inter - Roma x
Sevilla - Villareal +1 x
Lyon - Marseille x

kerroin 38.51

Oli aika uskomaton peli toi Lyon - Marseille , Marseille johti 2-4 joku 70 min kohalla, siitä 15 min Lyon tuli tasoihin, teki 90 min 5-4 johtomaalin ja Marseille tasoitti 5-5 ajassa 90+3

Huomenna taas Sm-liiga palaa tauolta. Miten paljon on tauko muuttanut joukkueiden voimasuhteita?
Kalpa,Hifk,Jyp ja ässät ovat mielestäni vahvoja vieras voittajia ja muissa kohteissa kyllä kotijoukkue hoitaa homma.
Tuossa Kalpassa on tietenkin kotiinpäin vetoa ja kertoimen lisääkin miksi se pelattava.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom