Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kuka sai Kazanin kiinni huutaa hep :D

kokeilen Milania tänään.voitto ei ole todennäköinen,mutta 6,75 kerroin (paf) houkuttelee kokeilemaan

Mua taas kiinnostais kokeilla tota Kyproksen ylpeyttä, mut enpä taida uskaltaa. Kärpät + Manu vois olla ihan ok veto?
itse taas harkitsin cska moskovaa :)

eilinen kierros oli sen verran erikoinen että löin sitten milan+atl. madrid tuplan tänään. kerrointa piisaa eikä tuo nyt täysin mahdottomalta tunnu..

pelasin sitten tota moskovaa...ja apoel nicosiallekin laitoin 6 eskoo :D

Eilen Lyon palautti mukavasti rahaa reilun vitosen kertoimella. Tänään pikku vedot. Singlet sekä Atleticolle että Milanille, sekä noista vielä tupla kertoimella 75.00. OSU TUPLA OSU!!!

kokeilen Milania tänään.voitto ei ole todennäköinen,mutta 6,75 kerroin (paf) houkuttelee kokeilemaan
Kiitos Alexandre Pato!!!

Nyt on Keijolla vahva tunne. Elikkäs tänään lähtee peliin tällaset:

Tappara +1-HIFK 2 (3,35)
Eihän tästä nyt voi olla epäselvyyttä, eihän? Itselläni ei edelleenkään ole yhtään luottoa tuonne Tapparan suuntaan. Sitten ku veikalle ei voi tuota pelata singlenä, niin pitää siihen löytää joku kaveri.
Pelicans-HPK 2 (2,40)
Sama juttu Pelicansin kanssa. Voi tosin johtua siitä, että ainut peli minkä tänä vuonna olen pelikaaneilta nähnyt oli Pelicans-TPS ja kaikkihan muistaa miten siinä kävi

Yhteiskerroin 8,04.
Onhan tämä aika pirun tyhmää pelata Veikkaukselle, kun muualta saa helvetisti parempia kertoimia, mutta se on niin kiva siellä kiskalla niitä ruksata. Jos vaikka sattuis vielä olemaan joku nätti kassatäti. :rolleyes:

HPK ja Hifk olisivat kyllä tosi maistuvia kohteita tänään, mutta en taida jaksaa veikata kun kuitenkin ne menee nyt päin mäntyä sitten. Alkuviikosta kavereille sanoin, että nyt saisi Sm-liigasta hyvät rahat pelaamalla vierasvoittoja. Kaikki viikon aiemmat kolme matsia olisi osunut, mutta kun mä en pelannut niitä keskenään vaan sotkin jotain futismatseja niiden kanssa ja miten kävi..? :curs:

Nyt, jos pelaisin lätkätuplan niin ihan varmasti menisi vituiksi :(

HPK ja Hifk olisivat kyllä tosi maistuvia kohteita tänään, mutta en taida jaksaa veikata kun kuitenkin ne menee nyt päin mäntyä sitten. Alkuviikosta kavereille sanoin, että nyt saisi Sm-liigasta hyvät rahat pelaamalla vierasvoittoja. Kaikki viikon aiemmat kolme matsia olisi osunut, mutta kun mä en pelannut niitä keskenään vaan sotkin jotain futismatseja niiden kanssa ja miten kävi..? :curs:

Nyt, jos pelaisin lätkätuplan niin ihan varmasti menisi vituiksi :(
Mutta nyt kun et pelaa, niin kyllähän se sillon osuu. Eli kiitti rahoista :D

Tietääkös kukaan että miten helvetissä tuolta veikkauksen netistä saa tuon jonkun pelirajoituksen pois. Katselin sitä eilen, ja ajattelin ihan läpällä laittaa, kun siinä luki jotain että saa poistettua. Nyt pitäisi veikata mutta en osaa poistaa sitä, mitä pitää tehdä? :)

Tietääkös kukaan että miten helvetissä tuolta veikkauksen netistä saa tuon jonkun pelirajoituksen pois. Katselin sitä eilen, ja ajattelin ihan läpällä laittaa, kun siinä luki jotain että saa poistettua. Nyt pitäisi veikata mutta en osaa poistaa sitä, mitä pitää tehdä? :)
Joo sama ongelma täällä:hyper:

Joo sama ongelma täällä:hyper:
Jos keksit Skilled ratkaisun tähän nii laita vaikka yv:tä tai tänne ratkasu :D

VITTU!

"Kiitos yhteydenotostasi!

Valitettavasti itse asetettu pelirajoitus on rajoitus, jota ei voi ottaa pois päältä milloin tahansa. Voit poistaa rajoituksen 7 päivän kuluttua - ja tällöin astuu voimaan jäähdyttelyaika, joka kestää 7 päivää. Aikaisimmillaan rajoituksen saa siis pois 14 päivän kuluttua.

Pelirajoituksen idea on se, että kun sen on laittanut päälle - sitä ei saa liian helposti poistettua."

Helsingin nyrkkeilyillasta nyt lauantaina 24.10. on tarjolla PAFfilla useampiakin otteluita. Eniten kannattaa panostaa Cosme Riveran 2,10 kertoimeen!

Seliverstovia ei voi pitää edes minään erityisenä Euroopan tason nyrkkeilijänä ja nyt on vastassa kuitenkin entinen MM-haastaja ja tyrmäysvoimaa omaava nyrkkeilijä, joka on ollut paljon kovemmissakin paikoissa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom