Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
onneks en kerenny lyömään tepsille niinkuin oli tarkotus...

Onneks en mäkään. Ihme kausi vaihteeksi, kun oon pelannut Tepsiä joka kerta paitsi silloin kun niille on tullu pistemenetyksiä. Viimeiset 5 vuotta oon tainnut jättää aina väliin, kun ne on voittanu :jahas:

Boston-Philadelphia tuli laitettua ihan ajan kuluksi, kun ei parempaakaan ollut omasta mielestä. Huomenna sitten satsaan kunnolla :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jep tänää tuli käytyä kiskalla:

kalpa-jyp 2

sunderland-liverpool 2

genoa+1-inter 2

kerroin 30.55

panos 10

toi kuulosti omaan mieleen hyvältä :D

jep tänää tuli käytyä kiskalla:

kalpa-jyp 2

sunderland-liverpool 2

genoa+1-inter 2

kerroin 30.55

panos 10

toi kuulosti omaan mieleen hyvältä :D

Tiesitkö vetoa laittaessasi, että Poolilta on Torres ja Gerrard sivussa? Itse vaihdoin merkkini Sunderlandille, kun netistä tuon bongasin.

Tiesitkö vetoa laittaessasi, että Poolilta on Torres ja Gerrard sivussa? Itse vaihdoin merkkini Sunderlandille, kun netistä tuon bongasin.

jep kyllä tiesin, mut sit aattelin et pakkoha tuota liverpoolia on sit kokeilla ku kerroinki iha jees, mutta eihä siitä tullu mitää koko tosta vedosta ei tullu mitää :D

Miten Keno kuponki luetaan?:D

En tajua tästä hevon persettä vaikka yritin veikkauksen sivulta lukea.

Eli jotakuinkin: Täyskeno, 1e panos.

4 rivillä 1 oikein.
6 rivillä 1 oikein
7 rivillä 2 oikein
8 rivillä 3 oikein
9 rivillä 1 oikein
10 rivillä 2 oikein.

En oletakkaan että tällä mun tuurilla tuolla mitään voittais mutta helposttais kummasti seuraavia kertoja jos tajuais miten tuota luetaan :D

Miten Keno kuponki luetaan?:D

En tajua tästä hevon persettä vaikka yritin veikkauksen sivulta lukea.

Eli jotakuinkin: Täyskeno, 1e panos.

4 rivillä 1 oikein.
6 rivillä 1 oikein
7 rivillä 2 oikein
8 rivillä 3 oikein
9 rivillä 1 oikein
10 rivillä 2 oikein.

En oletakkaan että tällä mun tuurilla tuolla mitään voittais mutta helposttais kummasti seuraavia kertoja jos tajuais miten tuota luetaan :D

Eli siis sulla oli neljästä numerosta yksi oikein, kuudesta yksi oikein, seitsemästä kaksi oikein jne. En tiedä kuinka tämän nyt tosiaan selitän, kun eikö tuon pitäisi olla aika simppeli juttu..:D Mutta tosiaan sulla on esim. 10 rivillä kupongissa 10 numeroa, joista tällä kertaa vain pari meni oikein eli et saa yhtään mitään...

Pystytkö tarkentamaan, mitä et ymmärrä, että mä ymmärrän kertoa paremmin? :D

Eli siis juttu on juuri niin kuin arvelinkin että siltä riviltä pitää saada kaikki oikein että mitään voittaa?? Vittu ei pitäis kuunnella kavereiden neuvoja ikinä, väitti jotain ihan muuta kuin alunperin ajattelin. :lol2:

Eli esim riviltä 2 pitää olla 2 oikein että mitään saa (omat takaisin).?

Aa joo eli tarkoitat noita voittoluokkia... 10 rivillä olisit saanut panoksen takaisin, jos olisit saanut 0 tai 5 oikein ja olikohan 6 oikein 4 x panos takaisin ja kaikki oikein antaisi panoksen 200 000-kertaisena.

Kato koko taulukko Veikkauksen Keno-sivulta ja sieltä olikohan Kenon kertoimet..? Mutta sillä systeemillä tuo menee. Eri riveillä on erilaiset voittokertoimet ja rivi 4 on se paras, mikä antaa useiten rahat takaisin.

Joo kyllä :D

Tuota itekin katoin ekalla kerralla kenotessani. Mutta onhan se epätodennäköisempää, että yksikään 10 numerosta ei osuisi kuin että pari-kolme osuisi... Sen takia siitä saa kaiketi panoksen takaisin.

No millä systeemillä kannattaa lähteä "kenoilemaan" jos rupeis vaikka päivittäin tekemään?

4 rivii euron panoksella vai täyskuponki 50 sentillä?

e: tällä lapulla saan siis pyyhkiä perseeni? 2, 3 ja 5 rivillä ei siis ollut numeroakaan oikein.

No tuo 4 riviä palauttaa rahoja kaikista parhaiten, mutta mistään jättirikastumisesta ei kannata haaveilla. Ite pelaan 10 riviä 50 sentin panoksella joka päivä ja sitten satunnaisesti muita rivejä euron tai kahden panoksella.

Kyllähän noi 8, 9 ja 10 rivit antaa osuessaan jo jotain rahaa eli niitä kannattaa kyllä pelailla omasta mielestä useasti. Ja vaikkei se päävoitto osuisikaan niin kyllä niistäkin aina jotain pikkuvoittoja silloin tällöin saa.

Eli kiteytettynä:

Rahaa saa (omien takaisinsaanti mukaanlukien) jos ei tule 1,2 tai 3 osumaa?
Mikä on maksimipanos?

Jos puhut tuosta 10 rivistä niin lisää vielä 4 tuohon 1,2 ja 3 jatkoksi. Kaikilla muilla siis saa.

Maksimipanos on muistaakseni 10€... En oo ihan varma, mutta muistelisin näin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom