vBulletin 4, iso päivitys. Palauteketju.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%

Pidetäänkö user infossa kirjoittajan ikä?

• Ei

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Operalla selaaminen on edelleen melkoista tuskaa. Tälläkin sivulla refressasi 5 kertaa, ennen kuin lopetti. Toinen kvittomaisuus on keksin puute. Sitä ei vaan saa..

Opearn versio 10.60

Semmonen vinkki Operan käyttäjille jos on jäänyt huomaamatta että painakaa stoppia, X-nappulaa heti ni lopettaa sen sivun uudelleen lataamisen. Painakaa sillä hetkellä kun se lataa uudemman kerran. Toimii mulle en tiiä miten muilla, versio 10.60 itselläni. Muutenkin ite ainakin painan aika herkästi sitä millä tahansa nettisivulla, saa paljon nopiammin näkymään sen sivun.

Snake, kato niiden muiden vbulletin versio, eli jos ovat vbulletin forumeita, niin ovatko nelosia 4.0.4 tai 4.0.5.

Sorry, noin paljoa en noista moottoreista tiedä. Toisi erilaisilta ne näyttää, joten varmaankin eri softia. Esim pari eniten käyttämääni on jatkoaika ja http://forum.eralle.net/ sekä http://www.mersuforum.net/forum/

Vanhoja keksintöjä näemmä vuosilukujensa mukaan :D

Raportoin operalle tämän ongelman täällä. Ehkä ne osaa vääntää jonkun vipstaakin oikeaan asentoon seuraavassa päivityksessä..

Itse käytin Operaa varmaan viimeiset kuusi vuotta mutta siirryin nyt muutama kuukausi sitten Google Chromeen kun kyllä tuo Operakin on mennyt päivitys päivitykseltä paskempaan suuntaan. Ei ole ollut sen jälkeen pakkotoistolla eikä muuallakaan ongelmia.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Itse käytin Operaa varmaan viimeiset kuusi vuotta mutta siirryin nyt muutama kuukausi sitten Google Chromeen kun kyllä tuo Operakin on mennyt päivitys päivitykseltä paskempaan suuntaan. Ei ole ollut sen jälkeen pakkotoistolla eikä muuallakaan ongelmia.

Itse olen taas käyttänyt vuodesta 2000, enkä vielä parempaan ja kätevämpään ole törmännyt. Chrome oli liian karsittu omaan käyttööni ja Firefoxi taas liian hauras. Se oli aina hajalla.

Muuten toimii nyt kuin Glauber-suola, mutta joku vimonen juttu jää latautumatta suoraan. Kun sivu aukeaa, progress bar jää 16%, ja siitä parin sekan kuluttua latautumine loppuu. Samaa näyttää tosin tekevän Firefoxikin..

En ole siis ihan varma oliko se facebook-kikkare syyllinen.

Mut huomattava parannus joka tapauksessa!

Edelleen on tuo viimeinen item, jota se lataa. Sen kun sais selvitettyä, että mikä perkele se on.

Joku selaimesta riippuva juttu?
Minulla Firefox jää lataamaan jotain, mutta Konquerorilla kaikki latautuu salamannopeasti.

Vittuilee :D

5 krt refressasi edelleen..

Edit.

No nyt muuttui. Kerran refressasi enää tämänkin sivun avauksella ja senkin syy on toi Facebook-kikkare. Exelenzio!
No otetaan face kikkare vittuuhun.
Periaatteessa on Facebook kikkareen vika siksi, että se kestää niin kauan ladata.

Operalla on kiva ominaisuus, eli redraw. Kirjoitain tuolla tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerhossa tuohon fixin:

Ei se johdukaan mistään viasta. Syynä se että näkyy vain pakkiksella on se, että pakkis on nykyään aika hidas.

Löysin Operan asetuksista seuraavanalaista, eli menee -> Menu -> Settings -> Preferences -> Advanced välilehti -> Browsing -> Siellä asetus "Loading", sulla varmaan lukee siinä redraw after 1 second. Vaihda tuo esim. redraw after 10 seconds, tai jopa enemmän.

Tuon kun muutin, sivu ei enää lataa uudestaan ja uudestaan. Erikoinen ominaisuus tuo.

EDIT: Löysin jopa logiikaan tuossa. Eli, tuo uudelleen lataaminen johtuu siitä että kuvilla tai noilla bannereilla ei ole määritelty kokoa. Opera siis lataa sivun, sitten kun nuo bannerit tai kuvat latautuu se saa niiden koon, ja koska kokoa ei aiemmin ollut se lataa sivun uudelleen jossa nuo koot ovat oikein. Se että asettaa "redraw after 10 seconds", antaa aikaa Operalle selvittä noiden kuvien koon ja sivu ei piirry (periaatteessa se ei lataa) uudestaan.

Periaatteessa jos elementin kokoa ei määritellä, ja sivu latautuu kauan, tai jokin komponentti (Facebook connect) lataa kauan, niin Opera piirtää sivun uudestaan.

Viimeisenä lataa ihan itse forum.php, tai se ketju missä ollaan. Se rakentaa tuon rakenteen kaiken muun ladatessa, ja se on viimeisenä valmis. Kestää peräti 6-7 sekuntia että on kokonaan valmis.

Tarkemmin en nyt vielä näe mikä kohta sivun rakenteesta lataa viimeisenä, kaikki kuvat ja scripit kyllä valmistuu ennen koko rakenteen latautumista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom