vBulletin 4, iso päivitys. Palauteketju.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%

Pidetäänkö user infossa kirjoittajan ikä?

• Ei

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Mulla pykii jonkun verran sivunlataus, jää sekunneiksi jumimaan. Useimmiten refresh tai saman linkin painaminen uudestaan avaa sen kuitenkin heti. FF/Mac. Yhteyden nopeudella ei suurempaa merkitystä (2mb mobiili vs. 10mb kaapeli).

edit: Yleisempää ehkä ruuhkaisempaan aikaan tosin. Voisko tuo "uudet viestit"-toiminto hidastaa, siis kun siinä ei enää ole sitä 20sek. aikarajaakaan.

Kyllähän sivustolla sivut aukeaa entistä hitaammin.
Kun sivustoa rullaa alemmaksi niin sivu rullautuu viiveellä,mitä ei ennen ollut.
Ja mikä tuo mainos on joka joidenkin viestien alkuun tulee ja sieltä joudut sitten rullailemaan kirjoituksen esiin,ärsyttävää.

Kyllähän sivustolla sivut aukeaa entistä hitaammin.
Kun sivustoa rullaa alemmaksi niin sivu rullautuu viiveellä,mitä ei ennen ollut.
Ja mikä tuo mainos on joka joidenkin viestien alkuun tulee ja sieltä joudut sitten rullailemaan kirjoituksen esiin,ärsyttävää.
Ei tule mitään mainoksia jos on logannut sisään. Ja nyt on kyllä jo koneessa vikaa, jos hitaammaksi meni.

Mulla hidastelee edelleen. Etusivulta kun klikkaa foorumille, niin se ainakin jumittaa. Ja se sivun itsestään uudelleen latautuminen eli hyppiminen just ku scrollaa on vieläkin mulla katsoessa uusia viestejä tai asetuksista tilattuja ketjuja. Tai ehkä sekään ei lataudu uudestaan vaan jos sekin vaan hidastelee eikä ehdi ladata kaikkea vaikka sivu on jo selattavissa ja heittää sivun yläreunaan muutaman sekunnin päästä kun on valmis.

Miten se niinkuin hidastelee tarkalleen? Vähän tarkempaa infoa. Kirjoittamisessa? Viestin lähettämisessä? Sivun lataamisessa? Privavisteissä? Etusivulla? Kalenterissa? Blogissa? Jne jne.
skrollaus sivustolla pelaa mulla ihan normaalisti mutta tuo trediin meneminen, sivujen vaihdot ja tredistä pois tuleminen jumii. chromella ois nopeempi mutta se junttailee mulla kummasti. kun menee esim johonkin trediin niin se junttaa totaalisesti. ei näy viestit, eikä auta vaikka refereshaa. en tiedä johtuuko tää hidastelu sitten siitä kun käytän tätä selatessani exploreria koska tuo chrome ei vörki. tosin vuosi takaperin tää foorumi pelas erinomaisesti explorerillakin.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
facebook?

//siis se viimonen itemi :D
Foorumi toimii kyllä aika saamarin nopiaan, ei niin minkäänlaista valittamisen aihetta.

Firebug:lla ainakin näkee miten scriptit/kuva/yms. latautuu.

Mulla ei ainakaan se näytä minkään pahemmin jumittelevan. Paljon vaan on lataamista. Noin 18sek kestää esim. tän sivun latautuminen, jos refreshaa. Sit kun selain hakee muistista scriptit sun muut, niin menee enää 6-7sek että sivu kokonaan latautunut. Suurin osa ajasta näyttää tosiaan menevän javascript-tiedostojen käsittelyyn, koska kestää monta sekuntia "latautua" vaikka scriptit haetaankin jostain cachesta.

Mulla pykii jonkun verran sivunlataus, jää sekunneiksi jumimaan. Useimmiten refresh tai saman linkin painaminen uudestaan avaa sen kuitenkin heti. FF/Mac. Yhteyden nopeudella ei suurempaa merkitystä (2mb mobiili vs. 10mb kaapeli).
Edelleen sama. Tosin sillon kun toimii, toimii todella hätäseen.

Piti vähän vielä tutkia :D Vähän on kyllä oudosti vbulletin tehty. Jos klikkaa hakutuloksista esim. tän ketjun uusimman postin ikonia (osoite: "/www.pakkotoisto.com/ilmoitukset/89617-vbulletin-4-iso-paeivitys-palauteketju-new-post/"). Se forwardoi aluksi osoitteeseen: "/www.pakkotoisto.com/showthread.php?t=89617&p=2955772#post2955772" (vanhan version osoite?), joka sitten forwardoi edelleen "/www.pakkotoisto.com/ilmoitukset/89617-vbulletin-4-iso-paeivitys-palauteketju-27/#post2955772". Eikö tossa tuu kolme palvelinkutsua yhden linkin klikkauksesta? Vai miten noi palvelimet ton forwardoinnin käsittelee? Joku fiksumpi vois kertoo.

Ku kattelee viestejä, ni jossain on linkki suoraan postiin ja jossain ei.

Kattelin vielä, ettei ne ollu ketjun mukaan ainakaan listattu.

Varmaan jo ku huomannu ennenkin, mutta annan saatanan pienen panokseni.

Mikä siinä on kun pakkotoistolle koittaa tulla niin monesti ilmoittelee ettei saa yhteyttä tai muuta soopaa ja kaikille muille sivuille kyllä pääsee ihan normisti?
Sit kun monesti koittaa pääsee kun vaan jaksaa odottaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom