Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Refreshiä peliin, testasin vain ja selaimesi välimuisti vippaa vielä tuota testiä.Nyt kyllä heittelehtii miten sattuu nämä postaukset, toiset threadit näkyvät näin ja toiset taas ihan normisti.
katso liitettä 41694
Kyllä ne liitteet ihan normaalisti toimii. Suljet vain siitä ruksista.Mä en edelleen tajua tuota liiteasiaa.
Yhdessä postauksessa esimerkiksi kaksi kuvaa. Klikkaan ensimmäistä -> avautuu normaalisti uudella systeemillä. Suljen sen. Klikkaan toista -> se ensimmäinen avautuu uuteen ikkunaan vanhalla systeemillä ja tämä toinen kuva, jota klikkasin, ei avaudu ollenkaan. Se avautuu vasta toisella klikkauksella, tosin sitten uudella tyylillä.
Saman huomasin. Enkä usko, että johtuu sun asetuksista.Johtuuko mun profiilin asetuksista, kun tehdessä uutta albumia nuo valintatekstit ovat saman värisiä kuin tausta, eli kaikki mustaa? Maalaamalla saan kyllä valinnat näkyviin, mutta en varmaan pysty vaihtamaan näiden kyseisten tekstien väriä mistään koska ne eivät varsinaisesti kuulu profiiliini.
Edit: Nyt huomasin että profiilissani "mini statistics"-kohdassa on myös tekstit mustalla mustaa taustaa vasten. Kuitenkin ne "date of birth" ym. näkyvät, mutta sitä varsinaista päivämäärää ei siis näy. Olen kuitenkin laittanut profiilin asetuksista kaikki taustat mustiksi ja tekstit valkoisiksi, mistä mahtaa johtua
Forumi ei ole muuttunut mihinkään juurikaan, paitsi liitteet.
Mistäs sitten johtu että eilen oli vielä avataret ja muut viestin yläpuolella ei sivulla niin kuin nyt ja ennen? Se oli tyylikkäämpää.:5:Forumi ei ole muuttunut mihinkään juurikaan, paitsi liitteet.