SUPERCARB 1kg -40%

vBulletin 3.7 forumin uusittu softa. Palaute tänne!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
En tiedä onko ennen ollut noin ,mutta nyt pitempien theardien nimet menevät etusivun päälle :

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Nyt kyllä heittelehtii miten sattuu nämä postaukset, toiset threadit näkyvät näin ja toiset taas ihan normisti.

jep.webp

Mä en edelleen tajua tuota liiteasiaa.

Yhdessä postauksessa esimerkiksi kaksi kuvaa. Klikkaan ensimmäistä -> avautuu normaalisti uudella systeemillä. Suljen sen. Klikkaan toista -> se ensimmäinen avautuu uuteen ikkunaan vanhalla systeemillä ja tämä toinen kuva, jota klikkasin, ei avaudu ollenkaan. Se avautuu vasta toisella klikkauksella, tosin sitten uudella tyylillä.

Mä en edelleen tajua tuota liiteasiaa.

Yhdessä postauksessa esimerkiksi kaksi kuvaa. Klikkaan ensimmäistä -> avautuu normaalisti uudella systeemillä. Suljen sen. Klikkaan toista -> se ensimmäinen avautuu uuteen ikkunaan vanhalla systeemillä ja tämä toinen kuva, jota klikkasin, ei avaudu ollenkaan. Se avautuu vasta toisella klikkauksella, tosin sitten uudella tyylillä.
Kyllä ne liitteet ihan normaalisti toimii. Suljet vain siitä ruksista.

Liitteet

• 3.webp
    3.webp
    109,4 KB · Katsottu: 272
  • 2.webp
    2.webp
    89,2 KB · Katsottu: 275
Omg, Pakkis muuttuu Facebookiksi. Kaveripyynnöt ja kaikki :D

Haku toimii paskasti. Haettaessa sanaa x, kuuluu kaksi klikkausta ja tulee ilmoitus, että pitäisi odottaa 20 sekuntia ennen seuraavaa hakua.
Tuo odottelu on tuttu, mutta nyt en pysty hakemaan edes sitä ensimmäistä, kun foorumi tulkitsee yhden painalluksen kahdeksi??

EDIT

Väärä hälytys. Toiminto johtuikin AVG:n linkkiskannerista. Oli näköjään niin kätevä ominaisuus, että taidan vaihtaa virustorjuntaohjelmaa.

Johtuuko mun profiilin asetuksista, kun tehdessä uutta albumia nuo valintatekstit ovat saman värisiä kuin tausta, eli kaikki mustaa? Maalaamalla saan kyllä valinnat näkyviin, mutta en varmaan pysty vaihtamaan näiden kyseisten tekstien väriä mistään koska ne eivät varsinaisesti kuulu profiiliini.

Edit: Nyt huomasin että profiilissani "mini statistics"-kohdassa on myös tekstit mustalla mustaa taustaa vasten. Kuitenkin ne "date of birth" ym. näkyvät, mutta sitä varsinaista päivämäärää ei siis näy. Olen kuitenkin laittanut profiilin asetuksista kaikki taustat mustiksi ja tekstit valkoisiksi, mistä mahtaa johtua :confused:

Liitteet

• pic.webp
    pic.webp
    5,4 KB · Katsottu: 188
  • pic2.webp
    pic2.webp
    4,9 KB · Katsottu: 177
Johtuuko mun profiilin asetuksista, kun tehdessä uutta albumia nuo valintatekstit ovat saman värisiä kuin tausta, eli kaikki mustaa? Maalaamalla saan kyllä valinnat näkyviin, mutta en varmaan pysty vaihtamaan näiden kyseisten tekstien väriä mistään koska ne eivät varsinaisesti kuulu profiiliini.

Edit: Nyt huomasin että profiilissani "mini statistics"-kohdassa on myös tekstit mustalla mustaa taustaa vasten. Kuitenkin ne "date of birth" ym. näkyvät, mutta sitä varsinaista päivämäärää ei siis näy. Olen kuitenkin laittanut profiilin asetuksista kaikki taustat mustiksi ja tekstit valkoisiksi, mistä mahtaa johtua :confused:
Saman huomasin. Enkä usko, että johtuu sun asetuksista.

Mä kun en mistään mitään tiedä, veikkaan että nuo on vaan softassa unohdettu laittaa jonnekin listaan tjsp mitä valinnoilla voi muokata ja sitten ne tulee defauttina mustina. :wtf:

Eilen näky vielä minulla foorumi tällä uudella menetelmällä, mutta tänään on kokoajan näkynyt vain sillä samalla wanhalla vaikka miten päivittelisi. :curs:
e. Profiilit kyllä näkyy tällä uudella "menetelmällä" vai miten sen sanoisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom