SUPERCARB 1kg -40%

vBulletin 3.7 forumin uusittu softa. Palaute tänne!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tää päivitys oli kyllä positiivinen yllätys. Nää uudet profiilit on mukavia, mutta ehkä hienoin yksityiskohta on se miten palstaviestin liitteenä oleva kuva aukeaa kun sen suurentaa. Very nice :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Joo, nyt voi harrastaa profiilisurffausta.
Kaukana ovat ajat blogi-terrorismin, nyt on aika vandalisoida profiileja. Tulevaisuus, tuo suuri ja tuntematon, meni jo monta sanaa sitten.

Pistin itselleni tuommoisen burberry kuosin profiiliin, meinasin eka marimekkoo:haart:

Mistä kohi toi Mini Statisticsin tekstin väri vaiheetaan? Noi Joining date, post yms. tekstit näkyy mutta site niiden alla olevat luvut ei. Mistä kohi niiden väri vaihtetaan?

Mistä kohi toi Mini Statisticsin tekstin väri vaiheetaan? Noi Joining date, post yms. tekstit näkyy mutta site niiden alla olevat luvut ei. Mistä kohi niiden väri vaihtetaan?

Samaa olen ihmetellyt itsekin. Ei taida pystyä vaihtamaan?

Tänään bongasin tän profiilin muokkauksen...ja viettäny sit ihan vaan "hetken" tutustuen hommaan... Jeij, kivaa =)

Tuliko nää:

Bookmarks
* Digg
* del.icio.us
* StumbleUpon
* Google

tuohon postausten alle 3.7n mukana? jajoo, en lukenut koko trediä.

Olenko itse säätänyt, vai onko profiilien ulkonäköä muutettu, kun mulla on yhtä-äkkiä alkanut näkymään noi kaikki profiileissa olevat systeemit (keskustelut, blogit, statistics-laatikko jne.) allekkain. Eli aikasemmin ne sai kaikki kätevästi sellasesta valinnasta erikseen näkyviin.

Olenko itse säätänyt, vai onko profiilien ulkonäköä muutettu, kun mulla on yhtä-äkkiä alkanut näkymään noi kaikki profiileissa olevat systeemit (keskustelut, blogit, statistics-laatikko jne.) allekkain. Eli aikasemmin ne sai kaikki kätevästi sellasesta valinnasta erikseen näkyviin.
Mulla ainakin näkyy ihan normaalisti. Selaimesta taitaa johtua toi sun näkymä. Onko selaimessa javascript päällä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom