Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Secondary Content Arean Background color vaihtaa profiilissani MHK:n kaverikuvakkeen taustaväriä.
Joo, nyt voi harrastaa profiilisurffausta.Nää uudet profiilit on mukavia,
Kaukana ovat ajat blogi-terrorismin, nyt on aika vandalisoida profiileja. Tulevaisuus, tuo suuri ja tuntematon, meni jo monta sanaa sitten.Joo, nyt voi harrastaa profiilisurffausta.
Mistä kohi toi Mini Statisticsin tekstin väri vaiheetaan? Noi Joining date, post yms. tekstit näkyy mutta site niiden alla olevat luvut ei. Mistä kohi niiden väri vaihtetaan?
Tota samaa minäkin oon pähkäillyt monta tuntia, ei vaan löydy kohtaa josta niitä voisi vaihtaa. Ihan paska homma... Haluu tehdä oman näköiseksi rohviilin...:curs::curs:Grrr...Samaa olen ihmetellyt itsekin. Ei taida pystyä vaihtamaan?
Mulla ainakin näkyy ihan normaalisti. Selaimesta taitaa johtua toi sun näkymä. Onko selaimessa javascript päällä?Olenko itse säätänyt, vai onko profiilien ulkonäköä muutettu, kun mulla on yhtä-äkkiä alkanut näkymään noi kaikki profiileissa olevat systeemit (keskustelut, blogit, statistics-laatikko jne.) allekkain. Eli aikasemmin ne sai kaikki kätevästi sellasesta valinnasta erikseen näkyviin.