vBulletin 3.7 forumin uusittu softa. Palaute tänne!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en digaa kaikista noista profiilihässäköistä joissa vilkkuu ja näkyy kaikki ketkä jotain profiilia on käyny yytsii. Saaks ittensä mistään sillai invisibleks ettei vierailu näy?

Sumun kanssa samaa mieltä, tuo häiritsee minuakin.

Edit: Ettei vaikuta pelkältä valitukselta nämä postini, niin pitää nyt sanoa, että hienon näköisiä muutoksia tuli päivityksen myötä. Hetki menee tosin noihin opetellessa, mutta uskoisin noista irtoavan vielä iloa :).

Sillain saa, että laittaa "Edit options" kohdasta "Invisible mode". Jolloin ei näy käyttäjälistassakaan.

Ainakaan muutaman kokeilun jälkeen en huomannut.

Tsekkaa jos tuohon sais jonkun ylimääräisen invisible-option? Jos ei muuten niin esim edes käyttäjäryhmäkohtaisesti tyyliin modet...

Sillain saa, että laittaa "Edit options" kohdasta "Invinsible mode". Jolloin ei näy käyttäjälistassakaan.

Ainakaan muutaman kokeilun jälkeen en huomannut.
Tuota kelasin itsekin, mutta mahtaako toimia tuossa tapauksessa? Invisible moodi toimii userlistissä, periaatteessa se voisi tuossakin toimia.

Se voisi selittää tuon, kun itse testailin äsken samaa muutettuani tuon invisible-moden päälle ja näin silti itseni tuolla listoilla. Vaikea tarkistaa tuota, kun ei ole vip-oikeuksilla varustettua kakkosnickiä täällä käytettävissä testaamiseen :).

Problem solved. Me happy!

Okke.. olin myös käynyt päräyttämässä itteni invisibleksi mutta eipä tullu mieleen että käyttäjäryhmästä johtuen saattaa näkyä vaikka mitä :D

Näyttäisi tosiaan toimivan. En nähnyt itseäni enää parissa profilessa, joissa kävin aikaisemmin testiksi invisiblenä ja modena.

Nyt tahtoo takaisin siniseksi :D.

Eli invisiblenä olevat eivät näkyneet tuolla vippinä ollessani riippumatta siitä, olivatko he modeja vai vippejä. Nyt on näkymä sitten taas eri.

Kewl, ketjun otsikon vierestä näkee ne sen ketjun tagit viemällä kursorin sen tagi-symbolin päälle.

Oon kyllä noita kisaketjuja tagitellut niinkin, että laittanut lisäksi kisaajien nimiä, joista on jotain juttua itse kisaketjussa (en toki mistään sijoituslistalta kaikkia). Tämä silloinkin, vaikka nyt ei olisikaan itse trediä läheskään selvästi kuvaava. Meneekö tuo liian pitkälle? Eihän nuo mitenkään selvästi tredejä kuvaavia ole, mutta ajattelin , että näin on iisimpi halutessaan löytää kisaajasta kaikkea infoa. Lakkaanko ? :)

Back
Ylös Bottom