vBulletin 3.7 forumin uusittu softa. Palaute tänne!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
M-Nutrition OsmoPure 1 kg -35%
Onpa helvetin hieno uutuus toi tagi homma. Kätsysti sitten löytää. Tosin toivottavasti porukka ei ala käyttämään tuota mihinkään tyhmyyksiin ... Alankin jälkikäteistageilemaan noita kisajuttuja. Helpompi löytää taas ku niitä sitten joskus tarvii.

Vissiin Mike OK, että jälkikäteistageilen?
Juu, itse ainakin lisäilen tageja ketjuihin.

En muista, onko tuo Register-linkki aikaisemmin näkynyt kirjautuneena tuolla yläpalkissa, mutta nyt ainakin näkyy. Tulee aina vahingossa painettua sitä, kun yritän ottaa uudet viestit näkyviin. Minun mielestäni se linkki oli ennen tuossa paikalla.

En muista, onko tuo Register-linkki aikaisemmin näkynyt kirjautuneena tuolla yläpalkissa, mutta nyt ainakin näkyy. Tulee aina vahingossa painettua sitä, kun yritän ottaa uudet viestit näkyviin. Minun mielestäni se linkki oli ennen tuossa paikalla.

Sama kavi itelle pari kertaa ja en kylla ole tota register-nappia aikasemmin huomannu tossa palkissa.

Vipit pääsevät nyt säätämään värejä ja bordereita profiilisivuillaan ja asettamaan jopa taustakuvan sinne. Fontteja ei voi säätää, muuten menee lukeminen vaikeaksi kun kaikilla on eri fontti.

Normaali rekannut jäsen voi myös duunata profiilisivun, mutta ei voi lisätä sinne valokuva-albumia, muokata värejä tai perustaa omia ryhmiä. Vipeillä on uber edut tuonne.

Profiilisivun uudistus on erinomainen! Coolilta systeemiltä vaikuttaa myös tagi-hommeli jos sen oikein hokasin.
Taas tulee entistä enempi selattua pakkista sitten...niin hyvässä kuin pahassakin.:P

Mulla ei näy sitä rekisteröitymishommaa tossa muuten. Vai joko Maikki korjasi sen

Ei muuten näy enään pakkotoiston sivujen päivityksen tuossa foorumin yläosassa

//Pirun nätisti aukeaa tosiaan liitteet.

Enkö mä vaan hallitse vai mikä juttu tässä liitteiden avaamisessa on.

Esimerkiksi nämä kuvat tässä postauksessani.

Klikkaan ensimmäistä kuvaa, se avautuu uudella tyylillä. Jonka jälkeen klikkaan sen avautuneen jutun kiinni. Mutta sitten kun klikkaan toista kuvaa, niin siitä ei avaudukkaan se toinen kuva, vaan edellinen kuva - ja se avautuu vanhaan tyyliin uuteen ikkunaan.

Mulla toimii ainakin Annien liitteet ihan ok. Sekä Operalla, että Firefoxilla.

Hienoja uudistuksia tosiaan. Liitteiden avaamiset ja profiilisivut ainakin.

edit.
Profiilin muokkaus-sivulla ei muuten toimi esim. kuvanvalinta-ikkunan sulje-ikoni. Eli kuvaa http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/images/bigred/misc/colorpicker_close.gif ei näytä löytyvän. Suuria ongelmia mulla... :D

images/bigred/misc/colorpicker_transparent.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom