SUPERCARB 1kg -40%

vBulletin 3.7 forumin uusittu softa. Palaute tänne!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Onko mahdollista antaa aluekohtainen editointiaika? Lähinnä kaipailen pidempää editointimahdollisuutta treenipäivyriin niin ei tarvitse tehdä uutta postia toisen treenin tms. vuoksi.

Jos profiilissa on privateksi merkitty kuvakansio, niin näkyykö sen olemassa olo ollenkaan ei-frendeille?

edit: Miken alla olevaan viitaten; mulla on nyt ainoa kansio private, joten jos mun profiiliin joku joka ei ole mun frendilistalla vois vilasta ja ilimottaa.

Jos profiilissa on privateksi merkitty kuvakansio, niin näkyykö sen olemassa olo ollenkaan ei-frendeille?

edit: Miken alla olevaan viitaten; mulla on nyt ainoa kansio private, joten jos mun profiiliin joku joka ei ole mun frendilistalla vois vilasta ja ilimottaa.

Ei näy kuvia

Ei taida olla mahdollista, että sais profiilin taustakuvaksi muitakin kuvia kuin albumeissa olevia? Vai onko liian riskaabelia, jos kuvat ladataan joltain muulta palvelimelta?

Miksi joidenkin profiileissa ei näy tällaisia tietoja:
"Last Activity: Today 21:27
Current Activity: Viewing Index Pakkotoisto.com"
Eli noi on ainaki mulla siinä profiilikuvan alla.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Miksi joidenkin profiileissa ei näy tällaisia tietoja:
"Last Activity: Today 21:27
Current Activity: Viewing Index Pakkotoisto.com"
Eli noi on ainaki mulla siinä profiilikuvan alla.

Eikös toi johdu siitä että ko. henkilöllä on profiilista Edit Options -kohdasta valittuna "Use "nvisible Mode", eli muut eivät voi stalkata tekemisiä.

Eikös toi johdu siitä että ko. henkilöllä on profiilista Edit Options -kohdasta valittuna "Use "nvisible Mode", eli muut eivät voi stalkata tekemisiä.
Munkin mielestä joo. Ylläpidolla ja modeilla näkyy varmaan kaikkien ja omansa näkee toki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom