Vatsat superina selän/jalkojen kanssa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jkk
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Jkk

Joo, tiedetään: miljoonas tredi vatsoista mutta tällä kertaa en yllätys yllätys kysykään "miten saan löysät pois" vaan kummastelen seuraavaa:

Olen äärettömän laiska treenaaman vatsalihaksia. Useimmiten ne jäävät treenin lopussa treenamatta kokonaan tai sitten tulee huitaistua jotain -> ei hyvä. Salilla käyn neljä kertaa viikossa joten ekstrapäivää vatsalle en aio pyhittää.

Nyt olen parin viikon ajan treenannut vatsoja jalka- ja selkäpäivänä seuraavasti:
*jalkapäivänä: ensin kyykky, prässi pois alta ja sitten reisiojennus ja reisikoukistus vempeleissä teen superina aina vatsasarjan reisisarjaa kohden
*selkäpäivänä: ensin mave pois alta ja sitten ylä-/alatalja liikkeiden välissä teen superina aina vatsasarjan selkäsarjaa kohden
Näin vatsa tulee treenattua kahdesti viikossa melkeinpä huomaamatta.

Onko systeemi ok? Mitä haittoja tuosta voi olla? Ensivaikutelma: toimii.

Kyllä tuo on aivan hyvä systeemi ja tuskin siitä on mitään haittaa. Itse treenasin vuoden ajan vatsan jalkojen ja alaselän kanssa. Mahtava tunne tehdä selänojennusta ja heti perään vatsarutistusta lisäpainon kanssa.

Enpä ny äkkiä keksi mitään haittaa tosta. Salilla näkee jokusen tekevän noin, taikka sitten vaikka käsitreenin yhteydessä. Mutta ihan hyvin ne menee jalkojenkin kanssa jos se ei vaan rankase sitten sitä jalkatreeniä. Itellä ei kokemuksia kun on tähän asti riittänyt motivaatiota myös tehdä vatsat lopuksi, ne on mukana ohjelmassa tiettynä päivänä ja ne tulee näin myös tehtyä.

Enpä usko tuosta haitta olevan.

Itse olen jo pitkään tehnyt vatsat 2 krt/ vk. Ensimmäinen kerta rintatreenin jälkeen ja toisen kerran jalkatreenin jälkeen.

Normaalisti KE ja LA.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom