Vatsalihakset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kakru
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Mulla on vatsalihakset pikkusen eri korkuudella toisiinsa katottuna niin vaikuttaaks siihen ollenkaan se et miten on treenannu niitä vai onko ne vaan silleen...? :arvi:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joo. Se on täysin geeneistä kiinni

Kakru sanoi:
Mulla on vatsalihakset pikkusen eri korkuudella toisiinsa katottuna

Mä en tiä kun en oo koskaan nähnykään :D

Juu ei täälläkään mitään symmetrian kunkkuja olla. Oikea puoli 1-1,5cm korkeammalla.

Vaihtelee aika paljon toi vatsalihaksien malli immeisillä. Tässä muutama esimerkki...

Liitteet

• ahmahm1s.webp
    ahmahm1s.webp
    12,5 KB · Katsottu: 1 546
  • alberto2.webp
    alberto2.webp
    9,1 KB · Katsottu: 938
  • aubrey3.webp
    aubrey3.webp
    10 KB · Katsottu: 1 971
  • parker-5.webp
    parker-5.webp
    6,9 KB · Katsottu: 954
  • sanjiv1s.webp
    sanjiv1s.webp
    11,9 KB · Katsottu: 1 336

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Minä en kyllä oo nähny ku muutamia ihmisiä joilla olis kasipäkki :kuvia: Geeneistä tuokin varmaan aika pitkälti on kyse koska ei kaikilla näy kidutusrasvoillakaan kasipäkki.

Mitenkäs noiden vatsaliikkeiden kanssa on eli passaako niitä tehdä joka kerta salilla ollessa (itselläni 3-jakoinen ohjelma) vai onko tuossa jo liikaa rasitusta vatsalihaksille?

Ei siitä hyödy. Kerran viikkoon vinot ja kerran suorat. Joskus laiskana jaan vielä sillein että yhtenä päivänä alavatsa ja toisena ylempi ja viimosena kyljet.

Bloo sanoi:
Minä en kyllä oo nähny ku muutamia ihmisiä joilla olis kasipäkki :kuvia: Geeneistä tuokin varmaan aika pitkälti on kyse koska ei kaikilla näy kidutusrasvoillakaan kasipäkki.

Tuossa on minun masuni. Eikös jos oikeen tarkkaan kattoo, niin tuossa näy kasipäkki. Vai näenkö mä unta???

Vatsa_3.JPG

Vatsa_4.JPG

Pertti 123 sanoi:
Tuossa on minun masuni. Eikös jos oikeen tarkkaan kattoo, niin tuossa näy kasipäkki. Vai näenkö mä unta?
:worship: Vau kyllä siinä se 8-packki munkin mielestä on. Paljos muuten on rasvaprosentti, ajattelin vaan. Ittellä ei näy vielä... tämä kesä pitää bulkata ja ehkä sitte ens kesänä mullakin loistaa se sixpackki.

Back
Ylös Bottom