Vatsaläskit pois?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tepander
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen 46-vuotias nainen, käyn salilla 2-3 krtaa viikossa, miten töiltäni ehdin. Olen parin vuoden aikana saanutkin kropan ihan hyvään kuntoon, pituutta on 175 cm ja painoa n. 66 kg. Ainut ongelma on vatsa, josta ei tunnu löysä makkara lähtevän millään, vaikka tekisin kuinka erialiaia vatsalihasliikeitä. Hyviä neuvoja?

Kannattaa poltella sitä rasvaa aerobisella ja vatsalihasten teko kasvattaa vatsalihaksia mutta ei varsinaisesti polta maharasvoja pois...

Olen 46-vuotias nainen, käyn salilla 2-3 krtaa viikossa, miten töiltäni ehdin. Olen parin vuoden aikana saanutkin kropan ihan hyvään kuntoon, pituutta on 175 cm ja painoa n. 66 kg. Ainut ongelma on vatsa, josta ei tunnu löysä makkara lähtevän millään, vaikka tekisin kuinka erialiaia vatsalihasliikeitä. Hyviä neuvoja?

Rasvaa ei voi polttaa paikallisesti, eli sinällänsä vatsalihasliikkeet ei polta vatsarasvoja pois. Kyseessä on varastoidusta energiasta joka lähtee ainoastaan kun syöt vähemmän kuin kulutat. Täytyy vaan kuntoilla reippaasti ja puntata ja jaksaa dieetata niin kyllä ne uimarenkaat siitä aikanaan lähtee kun vaan tarpeeksi pitkään jaksaa kituutella. Ne tulee ekana ja lähtee viimisenä - yleensä :)

Eipäs siinä kuin rasvanpoltto-aerobisia vaan mukaan ja ruokavalio kuntoon, niin halutunlaisia tuloksia pitäis alkaa tulla. Täältä kyllä löytyy paljon asiantuntevia jäseniä jotka osaa neuvoa dieetin yms suhteen, joten joku mua fiksumpi vois vastailla näihin kysymyksiin. - Itse teen ennen treeniä aerobisia mulle sopivalla alle 130:n sykkeellä se parikymmentä minuuttia, siihen treeni riittävällä intensiteetillä ja volyymilla et aineenvaihdunta pysyy käynnissä kokoajan eli sopiva hiki pysyy päällä ja sit treenin päätteeksi vielä parikymmentä minuuttia kävelyä juoksumatolla. Nestettä ois hyvä saada riittävästi eli vettä kannattaa juoda sopivasti pitkin päivää, ennen treeniä, sen aikana & treenin jälkeen. Aamuiset 45min-60min kävelylenkit tyhjällä vatsalla vesipullon kans on kans mahtavia.. ajatus niistä ei ehkä heti kuulosta houkuttelevalta, mut voin kertoa et niistä oppi pitämään kun huomaa et tulosta alkaa syntyä.. Joka tapauksessa tsemppiä treeneihin ja kurinalaisuutta ruokavalion suhteen, niin eiköhän fläsät ala hävitä - Way to go! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom