Vatsa sekasin lisäravinteista

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Johtuisko siitä että mulla joskus nuorempana todettiin lievä laktoosi-intoleranssi ja tossa proteiinissa on laktoosia?

Se on sellasta sekotusta missä on heraa-soijaa-maitoa....

Hassua et maitoproteeinissa on noitten sivujen mukaan Laktoosia alle
0,3 g/100 g

kun taas heraproteiinissa on Laktoosia 3,5 g/100g

eli pitäskö ton heraproteeinin syönti lopettaa?

Onks kellään muulla kokemuksia tällasesta?

Huomasinkin tossa että toi sekotus jota vetelen sisältää vaan 1g laktoosia per 100g - joten kysymys voitais muuttaa muotoon "vaikuttaako 1g laktoosia 100g:ssä niin että se voi vetää mahan sekasin...

Toisaalta ne voi olla noi banaanitkin mitkä mun mahassa sekoilee.... :D

Näistähän onkin ollut jo aiemmin puhetta, proteiinien laktoosipitoisuuksista siis, se mikä sun vatsan sekoittaa onkin hankalampi kerrottava.
Kuitenkin, tavallinen herakonsentraatti sisältää laktoosia sellaiset 4g, se siis ei laktoosi-intolerantikoille sovi. Kalliimpi, heraproteiini-isolaatti sen sijaan onkin jo lähes laktoositonta ja sopii lähes kaikille laktoosi-intolerantikoille, ellei kovin herkkä vatsa ole laktoosille. Maitoproteiini (kaseinaatti) tosiaan sisältää hyvin vähän laktoosia, alle tuon mainitsemasi lukeman. Soijassa ei laktoosia ole, kuten ei munaproteiinissakaan tai riisiproteiinissa.

Sitten se sun vatsan sekoilu, siihen ei mitään nyt oikein voi sanoa, itse sinä sen huomaat mitä syötyäsi olo on huono. Tarkkailet siis mitä syöt ja kuulostelet oloa..Periaatteessa sen voi tehdä tuo lisäravinteen laktoosi, mutta epäilen kovasti sitä ellet superherkkä sille ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom