Vatsa pipi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rock^
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tuntuis vähän siltä että vatsa olis lievästi ärtynyt. Mitään vakavampaa oireilua ei oo esiintyny... Syynä tähän vaivaan taitaa olla kofeiinin pitkäaikanen käyttöjakso.

Oiskohan jotain mikä vois ns. pehmentää mahaa? Maha kuulemma tykkää kun banaaneja rouskuttelis :eek:

Banaaneista en tiedä, mutta suosittelisin kokeilemaan A- tai Rela-jogurttia. Sisältävät asidofilus- ja bifidusbakteereja, joiden pitäisi olla hyväksi vatsalle. Myös Molkosan-heratiivisteestä (saa luontaistuotekaupoista ja marketeista) olen kuullut olevan ehkä apua satunnaisiin vatsaongelmiin.

Toivottavasti tilanne helpottaa pian!

Heippa !
Kofeinisti kun olen, kahvi saa välillä mullakin melkoisen korvennuksen aikaiseksi. Ja kun sen pitää olla niin mustaa ja vahvaa että lusikka seisoo kupissa... Ootko koittanut viiliä ? Itselläni se ainakin rauhoittaa, samoin kuin piimä.
(Onneksi ei ole laktoosi-intellektuelli :lol2: ) Mulla ainakin bansku vetää vielä enemmän kovalle ja kipeemmäksi.

Tänä aamuna kun heräsin, vatsaan sattui, ja sattuu vieläkin. Aivan kuin joku pusertelis sisuskaluja kuin märkää rättiä. Tosta kylkiluiden, rintalastan alta. Kipu tulee aaltomaisesti, välillä vain kolottaa ja välillä tekis mieli jo irvistää. :itku: Kotona jääkaapissa ei ollut minkäänlaista maitotuotetta, ja kaupatkaan ei ole vielä auki. Ellei tämä kohta tästä tokene, käyn vetäsemässä työmaan kahvilasta vaikka kahvikermaa purkista :evil: ja sitten kaupasta jossain välissä jotain...

T:Tikari

Kahvinisteille: tämä suomalainen vaaleapaahtoinen ja vahvaksi keitetty kahvi on kahveista suunnilleen pahinta vatsalle. Huomattavasti vatsalempeämpää ovat tummemmaksi paahdetut laadut, vaikka päinvastaiselta tuntuisikin kun ne maistuvat vahvemmalle.

Parilla kaverilla oireilee vatsa liiallisen kahvinkittaamisen ansiosta, mä olen yrittänyt pitää määrät rajoissa ja nauttia kahvin maidon kanssa, sekä siirtää kulutusta enemmän maun kuin tavan takia juomiseksi eli passaan suosiolla kaikki levyllä tervautuneet nesteet.

Originally posted by Gillyanne
Banaaneista en tiedä, mutta suosittelisin kokeilemaan A- tai Rela-jogurttia. Sisältävät asidofilus- ja bifidusbakteereja, joiden pitäisi olla hyväksi vatsalle.
Njoo, mutta jugurttihan on hapanta, ja voi olla että se jopa pahentaa hommaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom