SIC- sanoi:En allekirjoittanut.
Koska ET vastusta naisiin kohdistuivaa väkivaltaa? Hyvä tietää tulevaisuuden varalta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SIC- sanoi:En allekirjoittanut.
Ei taida ihan Pakkotoisto OY tähän kannustaa.. ;)JTS sanoi:Mukana ollaan. Hyvä että pakkotoisto kannustaa tällaisiin asioihin.
Sieg Heil!reino sanoi:Itsenäisyyspäivän kunniaksi: Ei saa jäädä tuleen makaamaan!
reino sanoi:Itsenäisyyspäivän kunniaksi: Ei saa jäädä tuleen makaamaan!
Olosuhteisiin nähren olis suotavaa, ettet sääkään pistäis sanoja mun suuhuni. Taikka mää potkasen sun proteiinipirtelöpakkis nurin! :DNP sanoi:Sieg Heil!
En allekirjoittanut. Älkää siltikään pistäkö sanoja suuhuni.
No EN siksi että naisiin kohdistuvassa väkivallassa olisi mitään hyvää.mxm sanoi:Kerrohan lisää.
reino sanoi:Väkivaltaa, ikäviä sattumuksia ja kaikenlaista mielipahaa tulee kaikille elämässä vastaan muodossa tai toisessa. Ne ovat elämän ihan normaali osa, joka on osattava käsitellä ja sitten siirryttävä eteenpäin.
Älä turhaan, potkit tyhjää.reino sanoi:Olosuhteisiin nähren olis suotavaa, ettet sääkään pistäis sanoja mun suuhuni. Taikka mää potkasen sun proteiinipirtelöpakkis nurin! :D
reino sanoi:Itsenäisyyspäivän kunniaksi: Ei saa jäädä tuleen makaamaan!
Tätä mä hain.Johnny sanoi:Siis ajatus on toki erittäin hyvä, mutta miten ihmeessä nimen lisääminen tuohon muuttaa mitään? Eikö tehokkaampaa olisi vain potkaista maksaan tuntemiaan naistenhakkaajia? :whip:
Belmondo sanoi:No EN siksi että naisiin kohdistuvassa väkivallassa olisi mitään hyvää.
Vaan siksi että vastustan yksityisten asioiden yhteiskunnallistamista. Se ei palvele kenenkään yksilön asiaa, vaan ylläpitää yhteiskuntatieteiden vanhentunutta "yhteisöllistä" maailmankuvaa.
Siinä on myös jotain totalitaarista.
Edelleen, en ole samaa mieltä näiden ihmisten kanssa, jotka pyrkivät lopettamaan maailmasta vaikeudet ja kärsimyksen.
Ja vastustan vissisti sitä että feministit jatkavat edelleen miesten syyllistämistä ja pyrkivät mm. tämänkaltaisten metkujen kautta saamaan miehet häpeämään sukupuoltaan.
Niin ja tämä on minusta paljon esimerkillisempi suhtautuminen ongelmiin kuin em. asioiden politisoiminen:
esni sanoi:Koska ET vastusta naisiin kohdistuivaa väkivaltaa? Hyvä tietää tulevaisuuden varalta.
rahkanaama sanoi:En hyväkysy keneenkään kohdistuvaa väkivaltaa, miksi siis lähtisin tälläiseen mukaan missä tietty ryhmä nostetaan toista parempaan asemaan?
Lueppa toi Omskakasen postaus, hän ilmaisi ittesä vähän paremmin kuin minä.Willie sanoi:
Sumu sanoi:Vastustan kaikkea väkivaltaa, en ainoastaan naisiin kohdistuvaa. Mielestäni kampanjan täytyisi olla vain ja ainoastaan väkivallan vastainen, ei pelkästään naisiin kohdistuvan väkivallan vastainen.
Väkivalta on väkivaltaa, tapahtui se sitten kadulla tai kotona ja oli ottavana osapuolena sitten mies tai nainen.