Vastaus Chupa Chups mainosta koskevaan valitukseeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

Hippa

Okkapukku.
VIP
Olenko vähän guru :D

Valittiko kukaan muu mun antamalla linkillä?

"Kirjeenne kuluttaja-asiamiehelle 22.8.2003

CHUPA CHUPS –TIKKARIN MARKKINOINTI

Kiinnititte ilmoituksessanne kuluttaja-asiamiehen huomiota Chupa Chups –tikkarin tv-markkinointiin. Kuluttaja-asiamies on ratkaisussaan 26.8.2003 katsonut, että Leaf Oy on menetellyt tikkaria markkinoidessaan kuluttajansuojalain 2 luvun 1 ja 2 §:ien vastaisesti. Leaf Oy on sitoutunut keskeyttämään markkinointikampanjan siten, että mainosta ei esitetä enää 27.8.2003 jälkeen.

Ystävällisesti

KULUTTAJAVIRASTO / KULUTTAJA-ASIAMIES"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tämä on pieni askel ihmiselle, mutta iso askel... öh, naurettavien mainosten vastaisuudelle ?
enivei :kippis1: hipalle !

*ojentaa hipalle papukaijan ja kymmenen pistemerkkiä*

:D

Hienoa Hippa :kippis1:
Löytyy poweria hoitaa asiat, ei muuta kun 2004 kunnallisvaaleihin vaan.
Saattas vähintään lautakuntapaikka lohjeta, kun pakkiksen Helsinkiläiset innostuu äänestämään :kippis1:

Loistavaaa! Tarjoon sulle lähes rasvattoman tikkarin ton ansiosta jos joskus tavataan! Puoli eläköön huutoa Hipalle: "Eläk...!"

:kippis1:

Originally posted by Corleone
Hienoa Hippa! Muistatko miten asiasta valitit?

Ilmaisin ihan asiallisesti, että kyseessä on mielestäni asiaton mainos, koska se on suunnattu lapsille. Ja sanoin myös siitä, että lapsilla ja nuorilla on muutenkin vaikeuksia syömisten kanssa ja rasvanvälttökampanjat aiheuttavat pitemmän päälle pelkästään harmia.

Muistaakseni mainitsin myös siitä, että rasvapitoista tikkaria ei ole olemassakaan.

Originally posted by Hippa

"Kirjeenne kuluttaja-asiamiehelle 22.8.2003

CHUPA CHUPS –TIKKARIN MARKKINOINTI

Kiinnititte ilmoituksessanne kuluttaja-asiamiehen huomiota Chupa Chups –tikkarin tv-markkinointiin. Kuluttaja-asiamies on ratkaisussaan 26.8.2003 katsonut, että Leaf Oy on menetellyt tikkaria markkinoidessaan kuluttajansuojalain 2 luvun 1 ja 2 §:ien vastaisesti. Leaf Oy on sitoutunut keskeyttämään markkinointikampanjan siten, että mainosta ei esitetä enää 27.8.2003 jälkeen.

Ystävällisesti

KULUTTAJAVIRASTO / KULUTTAJA-ASIAMIES"

Hippa is the GURU! :worship: :worship: :worship:
PS. Teille on lahjoitettu Anssin Senssit Comporation Oyj:n ilmainen lahjakortti (arvo 800,00 euroa) :)

Hippa = Jumala

Originally posted by Hippa

Kyllä olet. Sinä olet ansioitunut siinä, että onnistuit ääliömäisellä toiminnallasi myötävaikuttamaan hupaisan mainoksen esittämiskieltoon. Toinen, vähintäänkin tyhmyydessään gurutasoinen tekosi seuraus oli se, että nöyryytit kaikkia kunnollisia ja vastuunsa tietäviä vanhempia vetämällä heidät edustamasi ryhmän mukana samaan paskaan. Nämä kunnolliset ja vastuulliset vanhemmat haluavat ja pystyvät huolehtimaan siitä, mitä heidän lapsensa saavat katsoa televisiosta. Mutta kun kerran kehuja kerjäät, niin älä nyt korkkaa itse, minä voin korkata puolestasi. :blow: , kas noin!

Arvaa, valitinko minä. Saat kolme yritystä. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom