vastailkaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja painaja
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
oon 16v paino n.72kg pituus 184cm salilla 2v vähä yli oon käyny.
reeniii ohjelma
1.päivä rinta,hauis,ojentaja

2.päivä,selkä,olkapäät,jalat
onko hyvä vai pitäiskö enemmän jakostaa tota oon aatellu
1.päivä rinta,olkapäät
2.päviä hauis,ojentaja
3.päivä selkä,jalat

mitäs mieltä ootte?
tulosta on tullu jonkin verran,mut aattelin kysästä?

Jalat ja selkä ovat suurimmat lihasryhmät, joten niitä ei kannata laittaa samalle päivälle. Aloittelijoiden osiosta löydät valmiita hyviä ohjelmia.

käyn 4 kertaa viikossa salilla eli 2 kertaa ohjelma läpi viikossa

mut en oo oikeen alottelija,miksei jalkaa ja selkää samaan ku siinhän on ala-ja yläkroppa

Voit tehä esim vedon ja kyykyn samana päivänä, ja loput selkäliikkeet vaikka seuraavana.

miksei jalkaa ja selkää samaan ku siinhän on ala-ja yläkroppa
kaksi isointa lihasryhmää samalla ? olkapäät ei saa lepoa juuri missään vaiheessa

mut en oo oikeen alottelija,miksei jalkaa ja selkää samaan ku siinhän on ala-ja yläkroppa

Jalat ja selkä ovat ne kaksi suurinta lihasryhmää mistä johtuen ne ansaitsevat enemmän rääkkäystä kun muut.:whip:
Eli jos tahdot haastavuudeltaan tasapainossa olevia treenejä kannattaa sijoittaa kumpikin lihasryhmä eriin treeniin. Eikös ole sanomattakin selvää että saat niistä enemmän irti eri päivinä? ;)

Sitä paitsi jos olet vain pari vuotta punttista tehnyt olet edelleen aloittelija

Korjatkoon joku, jos olen väärässä.

hmm... tosta alottelijan määrittelemisestä tuli mieleen, missä menee raja salilla käynnin ja kehonrakennuksen välillä?

no olisko teillä ehdotuksia 2.jakoseen treeniin? eli kysyn vaan mikkä lihakset kerralla,koska liikkeet osaan tehdä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
1:etureidet,rinta,sivu-etuolkapäät,ojentajat,pohkeet
2:selkä,takaolkapäät,hauis,takareidet,vatsat

2jakosta käyttäessä suosittelisin joko vetävät-työntävät tai yläkeho-alakeho jakoja.
Kuten esim, hitmänin suosittelema jako

Ite reenaisin 2-jakosella näin
1pv. Etureidet,rinta,kädet
2pv. selkä,olkapäät,takareidet

tämä kuulostaa hyvältä kiitoksia paljon!rupian reenaamaan tällä kiitos kiitos

hmm... tosta alottelijan määrittelemisestä tuli mieleen, missä menee raja salilla käynnin ja kehonrakennuksen välillä?

Ja itselleni tuli tästä mieleen että salilla käyviä lihaksikkaita ihmisiä sanotaan bodareiksi, mutta muita salilla käyviä ei, jos he eivät näytä tosi lihaksikkailta.

Miten se tekee jostakin bodarimman että on vain käynyt kauemmin salilla?!?

Niin no, suurin osa ei näytä ikinä kovin bodatuilta, koska heillä ei ole hajuakaan ravinnon vaikutuksesta lihaksen kasvamiseen.

vatsat tehään joka toinen kerta

Suositut

Back
Ylös Bottom