- Ikä
- 42
Moi, olin tossa treenaamassa ja alko ketuttaa taas sellanen asia kun ei meinannut saada vasempaan latsiin tuntumaa. Se on kyllä pienempi kuin oikea puoli, ja muutenkaan ehkä symmetria ei puolien välillä ole täydellinen. Onko jotain vinkkiä miten saisin liikkeet ottamaan mukavasti myös vasempaan puoleen, kyllähän se nytkin töitä tekee mutta kyllä se ketuttaa kun esim. pumppi ei tunnu samanlaiselta vasurissa. Leuanveto on ehkä pahin tässä asiassa. Kulmasoutu tangolla sentään tuntuu kivasti molemmilla puolilla, sitten tänään tein lisäksi kulmasoutu käsärillä, siinäkään en saanu liikettä tuntumaan samalta oikeella ja vasemmalla. Tuntuma sinänsä ei oo mulle niin tärkeä, kunhan voisin olla varma että se mun vasen latsi varmasti kehittyy siellä. Mutta anyway, auttaisko esim. sellanen että keskittyy sarjoihin tyyliin "vasen latsi v***U, vasen latsi nyt p***le":D
Ainiin, ylä ja alatalja on tässä asiassa paljon paremmat, eli yleensä kohtalainen tuntuma tulee molempiin latseihin. Voi johtua siitä että ylä ja alataljan sisältävä treeni on mulla kevyempi, ja toistoja on vähän enemmän.
Ainiin, ylä ja alatalja on tässä asiassa paljon paremmat, eli yleensä kohtalainen tuntuma tulee molempiin latseihin. Voi johtua siitä että ylä ja alataljan sisältävä treeni on mulla kevyempi, ja toistoja on vähän enemmän.