Vasemmistopoliitikot - Suomen hengenjättiläiset

Olet näköjään Turusta, joten en oletakaan sinun tajuavan tuollaista sarkastista heittoa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olet näköjään Turusta, joten en oletakaan sinun tajuavan tuollaista sarkastista heittoa.
Cannot locate teh funny. Eikä se hymiökään olisi varmaan pelastanut.

Ei vedetä Suomen pääkaupunkia tähän, muuten vetoan ad hominemiin.
 
Jutalle alle keskitulon (noin 3000 euroa kuussa) ansaitsevat ovat pienituloisia, ettäs tiedätte. Ymmärtäähän sen jos verrataan Rouva Puoluejohtajan tuloihin, mutta nämähän ovat aina tietenkin veteen piirrettyjä viivoja.
 
Jutta on vaan unohtanut että se on suomalainen puoluejohtaja eikä sveitsiläinen..;)

t. Jos joskus tienaisi edes kerran yli tuon pienituloisten uuden rajan
 
Jutalle alle keskitulon (noin 3000 euroa kuussa) ansaitsevat ovat pienituloisia, ettäs tiedätte. Ymmärtäähän sen jos verrataan Rouva Puoluejohtajan tuloihin, mutta nämähän ovat aina tietenkin veteen piirrettyjä viivoja.

Jep, mun työpaikassa ei edes työnjohtaja saa tota palkkaa. Päälliköt taitaa päästä yläpuolelle jopa. Että ton määritelmän mukaan varmaan 85% Jyväskyläläisistä on pienituloisia.
 
Jutalle alle keskitulon (noin 3000 euroa kuussa) ansaitsevat ovat pienituloisia, ettäs tiedätte. Ymmärtäähän sen jos verrataan Rouva Puoluejohtajan tuloihin, mutta nämähän ovat aina tietenkin veteen piirrettyjä viivoja.

Hauska yksityiskohta oli myös kuinka hän ilmoitti yli 6000e ansaitsevat suurituloisiksi joiden veroja on korotettava. Jutan oma liksa on 5860e.
 
Jos työnantaja rikkoo lakia, niin siitä ei saisi ilmoittaa vai?

Kerro meille työpaikkasi arjesta

Ilmianna pomosi -kampanjalla Vasemmistonuoret haastaa työntekijät kertomaan työpaikoillaan tapahtuvista lainvastaisuuksista ja muista epäkohdista, jotta ne saadaan julki. Kenenkään ei tarvitse kamppailla yksin inhimillisten työolojen puolesta.
 
Jos työnantaja rikkoo lakia, niin siitä ei saisi ilmoittaa vai?
Onko vasemmistonuoret ne oikeat henkilöt kenelle niistä pitää ilmoittaa?
 
"Varasta pomolta,
Se varastaa sulta,
Kumpi teistä ajaa,
Hienommalla autolla?"

Steen1 - Varasta Pomolta :rolleyes:

En pidä erityisesti ay-liikkeistäkään, joten tuo VaNu:n projekti vasta typerä onkin.
 
Vasemmistonuorilleko ei saisi poliisin lisäksi ilmoittaa?
Joo en mäkään oikein ymmärrä, mikä tässä kampanjassa muka niin älytöntä on. Varsinkin kun kritisoijien perustelut ovat luokkaa "en pidä ay-liikkeestä".
 
Jos mä oisin alkanu parkumaan jokasesta epäkohdasta työurani aikana, jossa joku työnantaja on rikkonu jotain lakia tai sortanu mun oikeuksia, niin luulenpa, että toi ura ois sisältäny huomattavasti enemmän työttömyyspäiviä. Olen ite pyrkiny sit vähittäin neuvottelemalla parantamaan oikeuksiani. Ja itsekin olen rikkonu työsuojelulakeja tekemällä liikaa töitä, mut kyse oli mun omasta tahdosta, kun piti tienata. Et asiassa on kuitenkin tavallaan kaks puolta.
 
Jos mä oisin alkanu parkumaan jokasesta epäkohdasta työurani aikana, jossa joku työnantaja on rikkonu jotain lakia tai sortanu mun oikeuksia, niin luulenpa, että toi ura ois sisältäny huomattavasti enemmän työttömyyspäiviä. Olen ite pyrkiny sit vähittäin neuvottelemalla parantamaan oikeuksiani. Ja itsekin olen rikkonu työsuojelulakeja tekemällä liikaa töitä, mut kyse oli mun omasta tahdosta, kun piti tienata. Et asiassa on kuitenkin tavallaan kaks puolta.
Ja koska sä haluat vapaaehtoisesti luopua lain sinulle määräämistä oikeuksista, niin muillakin on velvollisuus tehdä samoin, vai? Mitä varten niitä lakeja sitten edes vaivaudutaan säätämään, jos ei niitä kerran tarvitse noudattaa?
 
Joo en mäkään oikein ymmärrä, mikä tässä kampanjassa muka niin älytöntä on. Varsinkin kun kritisoijien perustelut ovat luokkaa "en pidä ay-liikkeestä".

Aijjaa. Missäs niin on sanottu.

Lähinnä todettu, että laittomuuksien ilmoittaminen kannattaa ehkä tehdä jollekin muulle taholle kuin vasemmostonuorille..
 
Back
Ylös Bottom