Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cannot locate teh funny. Eikä se hymiökään olisi varmaan pelastanut.Olet näköjään Turusta, joten en oletakaan sinun tajuavan tuollaista sarkastista heittoa.
Rasisti?;)Olet näköjään Turusta, joten en oletakaan sinun tajuavan tuollaista sarkastista heittoa.
Rasisti?;)
Jutalle alle keskitulon (noin 3000 euroa kuussa) ansaitsevat ovat pienituloisia, ettäs tiedätte. Ymmärtäähän sen jos verrataan Rouva Puoluejohtajan tuloihin, mutta nämähän ovat aina tietenkin veteen piirrettyjä viivoja.
Jutalle alle keskitulon (noin 3000 euroa kuussa) ansaitsevat ovat pienituloisia, ettäs tiedätte. Ymmärtäähän sen jos verrataan Rouva Puoluejohtajan tuloihin, mutta nämähän ovat aina tietenkin veteen piirrettyjä viivoja.
Kerro meille työpaikkasi arjesta
Ilmianna pomosi -kampanjalla Vasemmistonuoret haastaa työntekijät kertomaan työpaikoillaan tapahtuvista lainvastaisuuksista ja muista epäkohdista, jotta ne saadaan julki. Kenenkään ei tarvitse kamppailla yksin inhimillisten työolojen puolesta.
Onko vasemmistonuoret ne oikeat henkilöt kenelle niistä pitää ilmoittaa?Jos työnantaja rikkoo lakia, niin siitä ei saisi ilmoittaa vai?
Vasemmistonuorilleko ei saisi poliisin lisäksi ilmoittaa?Onko vasemmistonuoret ne oikeat henkilöt kenelle niistä pitää ilmoittaa?
Joo en mäkään oikein ymmärrä, mikä tässä kampanjassa muka niin älytöntä on. Varsinkin kun kritisoijien perustelut ovat luokkaa "en pidä ay-liikkeestä".Vasemmistonuorilleko ei saisi poliisin lisäksi ilmoittaa?
Ja koska sä haluat vapaaehtoisesti luopua lain sinulle määräämistä oikeuksista, niin muillakin on velvollisuus tehdä samoin, vai? Mitä varten niitä lakeja sitten edes vaivaudutaan säätämään, jos ei niitä kerran tarvitse noudattaa?Jos mä oisin alkanu parkumaan jokasesta epäkohdasta työurani aikana, jossa joku työnantaja on rikkonu jotain lakia tai sortanu mun oikeuksia, niin luulenpa, että toi ura ois sisältäny huomattavasti enemmän työttömyyspäiviä. Olen ite pyrkiny sit vähittäin neuvottelemalla parantamaan oikeuksiani. Ja itsekin olen rikkonu työsuojelulakeja tekemällä liikaa töitä, mut kyse oli mun omasta tahdosta, kun piti tienata. Et asiassa on kuitenkin tavallaan kaks puolta.
Joo en mäkään oikein ymmärrä, mikä tässä kampanjassa muka niin älytöntä on. Varsinkin kun kritisoijien perustelut ovat luokkaa "en pidä ay-liikkeestä".