Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nyt tarttis pojat apua. elikkä koitin tossa ekaa kertaa kyykkytrikoita ja ei jumaliste oli hankalaa. kyykyasento on semmonen puolileveä. polviahan pitäis työntää sivuille mutta tuntu että tuo puku vääntää niiitä koko ajan eteenpäin alaslaskussa. pirun tukeva puku vaikka saan sen päälle ihan helposti ilman kaverin apua.itellä painoa 90kg ja on 100kilosten puku mutta perkelee jäykkä silti. onko mitää vinkkejä miten tuolla pitäis nostaa?? pitääkö ne painot vain raakasti pudottaa sinne syvyyteen ku itellä on ainaki melko hidas alaslasku nimenomaan ykkösissä
titanin trikoo
nyt tarttis pojat apua. elikkä koitin tossa ekaa kertaa kyykkytrikoita ja ei jumaliste oli hankalaa. kyykyasento on semmonen puolileveä. polviahan pitäis työntää sivuille mutta tuntu että tuo puku vääntää niiitä koko ajan eteenpäin alaslaskussa.
pirun tukeva puku vaikka saan sen päälle ihan helposti ilman kaverin apua.onko mitää vinkkejä miten tuolla pitäis nostaa?? pitääkö ne painot vain raakasti pudottaa sinne syvyyteen ku itellä on ainaki melko hidas alaslasku nimenomaan ykkösissä
Huomenna oon menossa paitakisoihin, mutta tähän mielipiteeseen on helppo yhtyä. Raw-kisoissa kävisin paljon mieluummin.Mun mielipide on varusteista on muuttunut muutamien vuosien aikana aika lailla. Ennen ajattelin että eihän se ole raw-nostajilta pois jos jotkut nostavat varusteilla, mutta siten tajusin asian oikean laidan. Koska lähestulkoon kaikki voimanostajat kilpailevat varustepelleilyssä, jää raw-toiminta olemattomaksi. Mun mielestä raw on kuitenkin ainoa mikä näyttää sen vahvuusjärjestyksen mitä voimanostossa idean mukaan olisi tarkoitus mitata. Säälittävää touhua.:urjo:
Ei ainakaan svnl:n isojen luokkien penkki sm:ien mitallikolmikko juurikaan muutu vaikka kisat käytäisiin rawina. Ei se 300 ihan tyhjän päältä nouse. Onko 200 penkki rinnasta kovempi kuin 300 lankkupena? Pääsee sitä aika paljon kikkailemaan raw-nostoissakin. SIU:n säännöillä pääsee ehkä vähiten kikkailee.Mun mielipide on varusteista on muuttunut muutamien vuosien aikana aika lailla. Ennen ajattelin että eihän se ole raw-nostajilta pois jos jotkut nostavat varusteilla, mutta siten tajusin asian oikean laidan. Koska lähestulkoon kaikki voimanostajat kilpailevat varustepelleilyssä, jää raw-toiminta olemattomaksi. Mun mielestä raw on kuitenkin ainoa mikä näyttää sen vahvuusjärjestyksen mitä voimanostossa idean mukaan olisi tarkoitus mitata. Säälittävää touhua.:urjo:
Mielestäni voiman mittari on siinä kun nostaa 2*oman painonsa penkistä ,3*kyykystä ja vedossa sekä 2* etukyykystä ilman mitään varusteita ja punnertaa militaryna 10*oma paino rawina niin silloin ainakin edellytykset harjoitella voimanostoa jopa kilpailumielessä .
Ja niille jotka itkee
Ja kaikille iki itkijöille..
- elkää jääkö kotiin nyyhkimään näppäimistölle.
Vaikka sä oisit kuinka vanhanliiton nostaja ja vaikka sä oisit tehny 60 luvulla ton sun huikean 800kg raakana niin voin mennä takuuseen siitä että Ed Coan ei ole tehnyt yhtäkään maailmanennätystä millään pellavapuvulla. Olin ite imemässä äitin tissiä vielä sillon kun "nostot olivat vielä nostoja", mutta väitän ja tiedän asiasta kuitenkin jonkin verran, että osattiin siihen aikaankin fiksata pukuja ja se oli ensimmäinen asia mitä puvulla alettiin tekemään kun se kaupasta noudettiin, juuri sen takia kun ne olivat niin hentoja sarjavalmisteisina. Se luultavasti selittää jo jotain kun nostopukuja täytyi leikata nostajien päältä pois. Kunnioitettava tulos silti tuo sinun +800kg raw.Taidat itse olla kovakin nostamaan RAWna?
Nimittäin: jos sulla on vaikeuksia ymmärtää sitä asiallista kritiikkiä, jota niin moni nostaja täällä nykyistä varustepelleilyä kohtaan esittää, ja vain vittuillaksesi puhut kritiikistä ITKEMISENÄ!!!
...niin voisit ajatella ensi kerralla pikkuisen mitä puhut.
Mulla on taatusti enemmän perspektiiviä puhua asioista niiden oikeilla nimillä kuin sulla. Tee itse ensin yli 800 RAWna, ja mieti, mitä tuloksesi on jousipuvut päällä.
Mä tein tuon + 800 kiloa jo 80-luvulla. Mitä sinä silloin teit?
Voit myös ottaa yhteyttä erääseen Ed Coaniin tai vaikkapa Kirk Karwoskiin, ja kysyä, miksi he ITKEVÄT voimanoston nykysuuntausta.
Jos sinulla ei ole muuta kerrottavaa kuin vittuilla aikuisille ihmisille ITKEMISESTÄ, sinun itkusi on vielä tulossa. Viimeistään kun menet RAW-kisaan nostamaan IPF-säännöillä.
Vaikka sä oisit kuinka vanhanliiton nostaja ja vaikka sä oisit tehny 60 luvulla ton sun huikean 800kg raakana niin voin mennä takuuseen siitä että Ed Coan ei ole tehnyt yhtäkään maailmanennätystä millään pellavapuvulla. Olin ite imemässä äitin tissiä vielä sillon kun "nostot olivat vielä nostoja", mutta väitän ja tiedän asiasta kuitenkin jonkin verran, että osattiin siihen aikaankin fiksata pukuja ja se oli ensimmäinen asia mitä puvulla alettiin tekemään kun se kaupasta noudettiin, juuri sen takia kun ne olivat niin hentoja sarjavalmisteisina. Se luultavasti selittää jo jotain kun nostopukuja täytyi leikata nostajien päältä pois. Kunnioitettava tulos silti tuo sinun +800kg raw.
( ja mitä sä meinaat saavuttaa jarre noin negatiivisella asenteella nyky voimanostoa kohtaan?missä positiivisuus? sitten kun voimanostossa kilpaillaan ainoastaan rawna, onko se sinun voimanosto uran kliimaksi?Olipas sekava avautuminen