Varustesodat yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
mutta ite oon kyllä samoilla linjoilla että samalla lailla kun on painoluokat niin vois olla samalla myös raw - luokat ja pidettäis sit raw- kisat erikseen tai samalla muiden kisojen kanssa on taas yks ongelmakohta.
Juuri itseasiassa tätä tarkoitin. Oma ihanne mallini olisi, että SVNL:ssä olisi tavallaan kaksi puolta raw ja varuste puoli ei niiden ole pakko sotia toisiaan vastaan. Niin joo ja tosta loukkaantumis jutusta niin ei noi paidat kyllä välttämättä sitä estä. Itsellä on revennyt kaksi penkkipaitaa ja voin kertoa, että se ei ole kovin miellyttävä tunne. Omalla kohdalla loukkaantumiselta on vältytty vain ripeiden varmistajien ansiosta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Juuri itseasiassa tätä tarkoitin. Oma ihanne mallini olisi, että SVNL:ssä olisi tavallaan kaksi puolta raw ja varuste puoli ei niiden ole pakko sotia toisiaan vastaan. Niin joo ja tosta loukkaantumis jutusta niin ei noi paidat kyllä välttämättä sitä estä. Itsellä on revennyt kaksi penkkipaitaa ja voin kertoa, että se ei ole kovin miellyttävä tunne. Omalla kohdalla loukkaantumiselta on vältytty vain ripeiden varmistajien ansiosta.
Tuttavalla repesi paita, ja rintalihas puristui sauman väliin.. tuli kivaa jälkeä :curs:

Mua ainakin, jos nostopaidan kanssa pelleilee. Mua huvittaa aina kun salilla näen jonkun vetävän niitä paitoja ylleen. Oli sitten paljon tai vähän romua tangossa.

Nauruhan pidentää ikää - naurat usein muille ihmisille? se kertoo että sinulla on vahva itsetunto. Kerro toki lisää mitä muuta halveksit elämässä kuin salilla harjoittelevia ihmisiä, jotka tekee asioita eritavalla kuin sinä.. :D muista aina että se halveksunta heikentää nimittäin kehon immunologista suojajärjestelmää, saattaa iskeä joskus flunssa salilla hymyilykierroksen jälkeen :D

Juuri itseasiassa tätä tarkoitin. Oma ihanne mallini olisi, että SVNL:ssä olisi tavallaan kaksi puolta raw ja varuste puoli ei niiden ole pakko sotia toisiaan vastaan.
Johan sinä puhut kuin varustemiehet IPA:sta :D Tässä foorumissa tuo on ihan väärä mielipide - täällä ei katsota hyvällä jos yrittää sanoa, että salille pitäs mennä treenaamaan - saatikka et eri liittojen miehet treenais keskenään tai varuste ja raakamiehet ja naiset porukassa.. kommunismiksi väittäisivät ja elävältä kivittäisivät.. täällä ei pidä keksittyä omiin nostoihin ja teenaamiseen - vaan pelkästään keskittyä morkkaamaan muitten tekemisiä ja varusteita ja miten ei voida mittanauhalla vertailla mitään.. kun ei voi ja elämä on niin kurjaa :D Jos kaikki varusteita morkkaavat keskittäisivät kaiken sen energian minkä hukkaavat vaikka treenaamieseen tämän treadin tulosparannus olis mieletön.. aivan järkyttävä, sen verran kovasti tätä asiaa eteenpäin ajetaan, että uskoa levittävät jehovantodistajatkin kateellisina vierestä seuraavat..

Kummaa juttua kun ensin pitää mäkättää jatkuvasti niistä jotka arvostelee varusteiden käyttöä ja sitten pitää vielä mäkättää jos joku kirjoittaa kaikkien nostomuotojen hyväksymisestä.
Mistähän aiheesta sitten pitäisi esittää mielipiteensä, vai pitäisikö mielipiteiden esittäminen lopettaa tykkänään? Eikös juuri SE ollut kommunistienkin ideana...?

Varsinainen hero :david: tää hzero. Vääntää huvittuneisuuden halveksunnaksi. Spin on bro! Varmaan olisi parempi, että keskittyisit siihen nostamiseen etkä siitä puhumiseen. Tee sitä, mitä osaat.

Kummaa juttua kun ensin pitää mäkättää jatkuvasti niistä jotka arvostelee varusteiden käyttöä ja sitten pitää vielä mäkättää jos joku kirjoittaa kaikkien nostomuotojen hyväksymisestä.
Mistähän aiheesta sitten pitäisi esittää mielipiteensä, vai pitäisikö mielipiteiden esittäminen lopettaa tykkänään? Eikös juuri SE ollut kommunistienkin ideana...?

Uh oh et ehkä ymmärtänyt että tarkoitin että on huono treadi moiselle mielipiteelle :D Itse olen ihan rehellisesti sitä mieltä että voisi niputtaa kaikki yhteen. Ja olen itse toiminut sekä varusteellisten että teettomien kisojen aikaansaamiseksi ja avustanut niissä aktiivisesti. (jos edellinen ironiani menee ohi - anteeksi :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Kysymys kuuluu varmaanikin tänne sota osioon ennemmin kuin JTO:N topicciin :D
Elikkä mikä on tuo kilpa painojen halkaisilja?

eikös se oo jotain halkaisija on 45cm tämä on ihan perstuntuma, ja muistinvarainen heitto. Nyt joku raw nostaja voisi kiistää.. "vitut se on 450mm." sillonhan se menis tähän osioon kuin nyrkki perseeseen..

Uh oh et ehkä ymmärtänyt että tarkoitin että on huono treadi moiselle mielipiteelle :D Itse olen ihan rehellisesti sitä mieltä että voisi niputtaa kaikki yhteen. Ja olen itse toiminut sekä varusteellisten että teettomien kisojen aikaansaamiseksi ja avustanut niissä aktiivisesti. (jos edellinen ironiani menee ohi - anteeksi :)
Ok :thumbs:
Ehkä sun pointti hävisi multa niin monen eri asian arvostelutekstien syövereihin, rajallinen käsityskyky juu nou ;)
Mutta aktiiviset toimijat pitävät tapahtumat hengissä joten propsit siitä :)

Kysymys rannesiteistä

Saattaa olla aika palikka kysymys, mutta väliäkö sillä.

Hommasin tollaset Titanin THP rannesiteet ja kysyisin että kuuluisiko siteiden olla peilikuvat toisistaan, eli peukalolenkit vastakkaisilla puolilla?

Nämä hommaamani kun ovat identtiset keskenään.

Saattaa olla aika palikka kysymys, mutta väliäkö sillä.

Hommasin tollaset Titanin THP rannesiteet ja kysyisin että kuuluisiko siteiden olla peilikuvat toisistaan, eli peukalolenkit vastakkaisilla puolilla?

Nämä hommaamani kun ovat identtiset keskenään.

Ainakin omissa Metaleissanin ja THP:ssä jotka ennen omistin olivat samanlaisia. Surrimmassa osassa taitaa olla näin. Ei vaikuta sitomiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom