Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millä ihmeen paidalla oikein nostat jos et kerran saa kiloakaan hyötyä? ei kuulosta oikeen uskottavalta jos perusnostaja hyötyy vanhasta inzeristäkin 10-20kg...
Olen itse nähnyt muutamankin nostajan (3-4) jotka eivät saaneet raaka maksimia rintaan eikä yhtään onnistutnutta nostoa kahteen ensimmäiseen treeniin ilman lankkua välissä.. ei se mikään ihme ole.
Pointtini oli että varusteista, varsinkin nykyaikaisista saa huomattavaa kilollista hyötyä oikeastaan aika lailla kuka vaan. Sitä en siis kiistä etteikö niillä nostaminen kuiten voimaa vaatisi. Mutta jos joku väittää että ei hyödy kyykkytrikoista tai paidasta oikein mitään niin se on
Penkki 500kg lähestyy, onhan tuo nyt aivan naurettavaa hommaa.
Ei helvetti taas täällä mennään tähän jos et ite nosta 500kg niin et myöskään saa kommentoida. Itekin paidalla välillä nostelen, mutta siltikin mun mielestä nää alkaa meneen älyttömyyksiin nää touhut joku rajakäys kato sanoo Kenellyn poijjaalle "et ei noin ja anna kun TOSI raw mies näyttää..." :D
Ei helvetti taas täällä mennään tähän jos et ite nosta 500kg niin et myöskään saa kommentoida. Itekin paidalla välillä nostelen, mutta siltikin mun mielestä nää alkaa meneen älyttömyyksiin nää touhut joku raja
tarttis olla.
Penkki 500kg lähestyy, onhan tuo nyt aivan naurettavaa hommaa.
No okei sen verran myönnytystä annan, että kyllä toi 500kg:kin vähän kiinnostaa tottakai. Kyllähän paita(kin) nostajana sen tiedän, että vaatii kyllä älyttömästi voimaa ja taitoa nostaa tollasia rautoja vaikka millasella paidalla. Mutta sitten taas toisaalta en vaan pysty arvostamaan muutakun raakaa ja rehtiä voimaa. Oma haaveeni olisi, että Suomeen saataisiin vakavasti otettava RAW-liitto. Mun puolesta se vois olla vaikka SVNL.kyl mua ainaki kiinnosta nähdä se päivä kun joku hullu vetäsee penkiltä 600kg olipa se si minkälainen paita vaan :D
Itseä noissa paidoissa ja varusteissa yleensäkin vituttaa se, että heikkokin voidaan saada näyttämään vahvalta. Esimerkiksi Kalliola, tyypin raw-penkki kuulemma vähän yli 200kg, omaa painoa noin 160kg, testittömässä liitossa kilpailee jne. Ja tällänen kaveri on sitten joku me:n tekijä... pellee touhua:urjo:
jos svnl:n linja on muutaman veteraaninostajan linjan mukainen niin nou can duu, varusteet myös suojaavat loukkaantumisilta.Oma haaveeni olisi, että Suomeen saataisiin vakavasti otettava RAW-liitto. Mun puolesta se vois olla vaikka SVNL.
käys kato sanoo Kenellyn poijjaalle "et ei noin ja anna kun TOSI raw mies näyttää..." :D