Varustesodat yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jääkuningas sanoi:
En ole varma mutta toivon että tässä tredissä voi kysyä varusteisiin liittyvää tietoa, muutenkin kuin itkeä niistä;)
Elikkä painan 95 kg ja maastaveto tulokseni on noin 200kg. Ajattelin ostaa maastavetoon trikoiksi metalin deadlifterit, mutta koko luokasta en ole varma. Maastavetoon olen kuullut suositeltavan niin kireitä trikoita joilla vain saa kisahyväksytyn loppuasennon tehtyä. Ja en haluaisi saada löysiä trikoita, koska penkkiin otin oman kokoluokkani paidan mikä oli vähän liian iso. Olen 184cm pitkä.
Elikkä suosittelevatko kokeneemmat 82,5kiloisten trikoita, vai alle 90kg?

Jos Metal:a meinaat, niin parhaimmat tiedon saat soittamalla kyseiseen puljuun ja antamalla vähän omia mittoja. Pelkän painon perusteella on aika vaikea sanoa mikä on hyvä ja mikä ei. Kropan malli on erittäin suuressa osassa ja sehän vaihtelee laidasta laitaan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Niin

Asiantuntija en ole, mutta veikkaisin että ne 82.5kg trikoot on liian tiukat olkaimista. Se nyt selviäisi vaan testaamalla, mutta itselläni on 48 (82.5-90kg)Metal dealifter ja vaikeuttaa minulla reilusti alasmenoa/ loppuasentoa. Ehkä en vaan osaa käyttää niitä:rolleyes: Itsellä siis painoa 84kg ja pituutta 169.

Kuten tässä jo todettiin niin parhaat neuvot taidat saada kysymällä suoraan Metalilta mittojen kanssa. :thumbs:

Edit: Trikoot on ollut +90 kg kaverilla aikaisemmin ja hyvin toimivat...

Sillä vaan mietin, että ei olis mukavaa maksaa trikoista jotka olisi löysät, mutta taidan ostaa noi alle ysikympin. Kiitti neuvoista, kyllähän niitä varuste-huoria on näkäjään muitakin kuin meikäläinen:whip: :thumbs:

Zone-sarja -42%
Onko sellaiset siteet ipf:n hyväksymät, mitkä on ommeltu niin, että käen joutuu pujottamaan sinne sisään. Valkoiset-punaiset raidat, ei ainakaan liian pitkät.

Ööö? Polvi vai rannesiteet? Miten sinne käsi pujotetaan sisään?

EDIT. Tässä linkki hyväksyttyjen varusteiden listaan.
http://www.powerlifting-ipf.com/IPF Approved List.htm

Olinpas jotenkin hassusti selittänyt. No tietenkin rannesiteet, polvisiteissä ei paljon käsien kanssa mitään tehdä. Se oli siis ommeltu ( valmiiks/itse ?!?)ympyräks sinne käsi ja yksi kiekka vielä sidettä ja sit kiinni. Eli tosi lyhyt juttu tuo voi kuvata sitä johonkii suuntaan: O__

Punaraidalliset kyllä oli, niin kuin Red Devilit.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En tarkoittanu peukaloon tulevaa vaan sinne työnnetään koko käsi ja se tulee ranteeseen. Niin jos sitä peukaloon tulevaa kuminauhaa nyt tarkoitit.

Ja mitä tässä sodankäyntiin tulee, niin enpä tiedä tonkaan siteen hyötyä, kun ei tuntunut edes tiukalta/napakalta ( kun ei siinä ollut kuin kaksi kierrosta ), mutta enpä edes tiedä miten napakalta rannesiteen tulee tuntua :D

Yhdesti olin ainakin sitonut liian tiukkaan.

Paras ipf hyväksytty paita tällä hetkellä, helppo nostaa ja antaa roimasti lisäkiloja nostoihin

No en tiedä, ideana kierre sauma hihoissa oli musta ihan hyvä - idea poimittu ihan näppärästi käsikierre virityksistä - kauluksen leikkaus näyttää aika perinteiseltä - en mitenkään mullistavana paita äkkisiltään - näyttää vievän helposti kauluskiristeisenä vatsalle, kuljetusnostoksi.

-H0

Onko Wrangen tricolor ihan p.? Käyttääkö kukaan teistä voimailijoista?

E: Onko tuolle nahkasakelle omia nettisivuja?

Tuo Wrangen vyö vaikuttaa aika kestävälta ja tukevalta työltä. Yhdellä tutulla on sellainen ja olen joskus testannut sitä. Ja tuttu on aika kova nostaja... Suosittelisin katsomaan jostakin uudet rannesiteet vaikka käytettynä. En usko että niitä sun versiota kisoissa bannataan mutta tuki taitaa olla aika minimaalinen...

Nahkasaken sivut on tuolla --> www.nahka-sakke.com Pääasiassa nyrkkeily kamaa mutta myös voimailuvehkeitä löytyy.

Ihan mukava kun täällä on asiallistakin juttua välillä..

Käyttääkö muuten kukaan voimailijoista Metalin Presser paitaa? Onko kokemusta siitä että viekö paita helposti noston lähelle palleaa? Eli soveltuuko paremmin korkean kaaren omaaville? Itsellä se tuntuuu niin tekevän.. Tosin se on vähän tiukka koska koko on tarkoitettu 75kg sarjaan. painan nyt 85-87kg.

Rainela ainakin käyttää presseriä. Jani voisi itse kommentoida kunhan kerkee niin tarkempia selostuksia paidasta. Onhan sillä monet ennätyksiään parannelleet.

006 olin unohtanu omat kotiin _jouduin lainaamaan_ :)

Onko rannesiteiden merkillä muuten mitään merkitystä, tarkoitan, että toisen merkkiset olis paremmat kuin toiset?!?

006 olin unohtanu omat kotiin _jouduin lainaamaan_ :)

Onko rannesiteiden merkillä muuten mitään merkitystä, tarkoitan, että toisen merkkiset olis paremmat kuin toiset?!?

Jos siteet ovat jotain tunnettua merkkiä (Wrange Titan Metal...) Niin tuskin jämäkkydessä on paljon eroja. Enemmän taitaa merkitä pituus. Max 1m.

Tosin pidän omia Metal All Black Siteitä astetta jämäkämpinä kuin esim, Titanin THP:tä ja Red deviliä. Parhaat siteet mitä olen käyttänyt. Ainakaan THP siteitä ei saanut niin helposti tiukalle kuin Metalleja.

Ostin ensimmäisiksi siteiksi jotkut kesportin mallit ja niitä voi lähinnä verrata ideaalisiteeseen.:(

Mulla on SUPERWRAP Double Gold. Onks nää nyt "kesportin mallit?".

Pitääkö rannesiteet sitoa mahd. tiukkaan? Yhesti tuntu, ettei noussu just sen takia kun sidoin niin tiukkaan tai sitten minun käet oli yksinkertaisesti niin rasittuneet!

E: Miksi jotkut käyttää rannesiteitä jopa kyykyssä? Mavessa jotenkin ymmärtää just ja just. Vai onko ne vaan rituaaleja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom