Varustesodat yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Raven sanoi:
Itse kilpailin IPF:ssä 2-3vuotta. Siinä tuli käytyä SM-kisoja, Aluemestaruuskisoja, salikisoja ja melkein kaikki mahdolliset. IKINÄ ei tarkistettu noissa kisoissa varusteita.

Edit: Ei edes silloin kun rikoin SE:n.

Aika outoa..................:eek:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Metal-Heavy sanoi:
Kertokaa kuka nostaa 10kg painoa 24 tunnissa, ei kukaan, itelläni paino nousee n2kg sinä aikana.

semmonen kaveri joka ei välitä sydämestään ja tiputtaa nesteet alas vaikka saunomalla 4h hoippuu vaa'alle ja syö kilon merisuolaa ja 10 litraa vettä ryystää päälle.. tosin tälläsiä kavereita en oo pahemmin tavannu.. enkä kyllä usko et nosto kunto on kaikkein paras tuon jälkeen.. olkoot sitten vaikka "solut kuinka täynnä nestettä" tahansa..

-H0

Metal-Heavy sanoi:
Mun mielestä pro liitossa paljon parempi kisata ihan jo pelkän punnitus säännön takia, ei tarvii mennä nälissään punnertamaan, paidat molemmissa liitoissa jo lähellä toisiaan.

musta puntarin 24h rule on aika kiva.. tosin ite en hyödy siitä mitenkään kun yleensä oon sen 2-5 kiloo alipainonen sarjaan.. mut jotkut bodipuolelta oppeja saaneet kaverit hyötyvät siitä ja tekevät painonhallinnasta suorastaan taidetta..

-H0 - ikuinen kynis

Metal-Heavy sanoi:
Kertokaa kuka nostaa 10kg painoa 24 tunnissa, ei kukaan, itelläni paino nousee n2kg sinä aikana.

6kg olen nostanut 6 tunnissa, vaikka en pudottanutkaan kuin alle 4kg. Ei mikään ongelma nostaa paino vaikka 10-15kg vuorokaudessa, jos homma tehdään oikein.
Jos teet väärin kovan pudotuksen jälkeen, niin ei ihmekään ettei nouse kun mikään ei imeydy ja kaikki tulee lintuparvena samantien ulos.

hzero sanoi:
semmonen kaveri joka ei välitä sydämestään ja tiputtaa nesteet alas vaikka saunomalla 4h hoippuu vaa'alle ja syö kilon merisuolaa ja 10 litraa vettä ryystää päälle.. tosin tälläsiä kavereita en oo pahemmin tavannu.. enkä kyllä usko et nosto kunto on kaikkein paras tuon jälkeen.. olkoot sitten vaikka "solut kuinka täynnä nestettä" tahansa..

-H0

Aika kaukana tuosta. Ei tartte lähellekään kiloa vetää suolaa. :) Vettä kyllä menee aika runsaasti ja mitä tuohon nosto kunto tulee, niin kummallista kyllä äijät vetää enkkoja vaan kisoissa siitä huolimatta.
Kuten sanoit, taidetta.. Jos tyhjennyksen ja tankkauksen tekee oikein, niin se ei vie tuloksia alaspäin. Mutta edelleen olen sitä mieltä, että vähän perseestä tuo puntari systeemi, koska sarjojen ennätykset ei useimmissa tapauksissa pidä oikeasti edes paikkaansa. Raskaammat sarjat alkaa pitää, koska siellä ei painoa enää pahemmin pudotella.

Zone-sarja -42%
Raven sanoi:
Aika kaukana tuosta. Ei tartte lähellekään kiloa vetää suolaa. :)

okei tunnustan se oli vähän karrikoidusti sanottu =) ja metukka on parempi kuin pelkkä merisuola ;)

-H0

ps. tankkaamisen mä ymmärrän mut se tyhjentäminen on perseestä ;)

Raven sanoi:
6kg olen nostanut 6 tunnissa, vaikka en pudottanutkaan kuin alle 4kg. Ei mikään ongelma nostaa paino vaikka 10-15kg vuorokaudessa, jos homma tehdään oikein.

mä testasin kanss tossa pari kisaa sitten niin 6,5 kiloo oli tyhjästä "täyteen" 6h. mut en hirveesti nähny eroa normi kuntoon ja kun kuitenkin jään alle sarja rajan jo muutenkin en ota ressejä siitä ;)

-H0

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko painonnosto- ja voimanostokengillä eroa? Jostain saa tietoa, että voimanostokengissä ei ole korkoa, kun taas painonnostokengissä on. Jossain taas myydään samoja kenkiä kumpaankin touhuun. Onko esim. Adidas Ironwork, ja sen veljet sopivia kyykky- ja mavetreeniin?

Jos koko homma on jo tässä tredissä selvitetty, niin saa tyrmätä.

Grosskopf sanoi:
Onko painonnosto- ja voimanostokengillä eroa? Jostain saa tietoa, että voimanostokengissä ei ole korkoa, kun taas painonnostokengissä on. Jossain taas myydään samoja kenkiä kumpaankin touhuun. Onko esim. Adidas Ironwork, ja sen veljet sopivia kyykky- ja mavetreeniin?
adidas_ironwork_big.jpg

Ei taideta noilla paljon maasta vedellä... Yleensä maastavedossa käytössä painitossut tai ns. "balettitossut", joissa suunnilleen yhtä ohut pohja kuin sukissa. Kyykkytreeneissä painonnostokengät toimivat kyllä hyvin. Siis kyllä, voima- ja painonnostoon soveltuvat samat kengät, mutta eivät silti maastavetoon

Semmonen askarruttais, että millasilla raudoilla kyykyssä pitäisi/ kannattaisi alkaa käytäämään polvisiteitä?

Itte käytän polvisiteitä romujen mennessä yli 80% maksimista. Syy, miksi ylipäätään moisia käytän on se, että saan otettua tuntumaa niiden käyttöön, noin niinkun kisoja silmälläpitäen. Kaiketi se on ihan perskohtasta millon niitä kannattaa käyttää... Tee niinkuin parhaalta tuntuu.

beginner sanoi:
adidas_ironwork_big.jpg

Ei taideta noilla paljon maasta vedellä... Yleensä maastavedossa käytössä painitossut tai ns. "balettitossut", joissa suunnilleen yhtä ohut pohja kuin sukissa. Kyykkytreeneissä painonnostokengät toimivat kyllä hyvin. Siis kyllä, voima- ja painonnostoon soveltuvat samat kengät, mutta eivät silti maastavetoon

Täsmennys tuohon vielä. Eli pitävät näitä painonnostokenkiä hyvinä kyykyssä, kunhan jalka-asento ei ole ylileveä. Leveällä asennolla taas matalakantaiset (ja tukevat) jalkineet ovat parhaat.

En ole varma mutta toivon että tässä tredissä voi kysyä varusteisiin liittyvää tietoa, muutenkin kuin itkeä niistä;)
Elikkä painan 95 kg ja maastaveto tulokseni on noin 200kg. Ajattelin ostaa maastavetoon trikoiksi metalin deadlifterit, mutta koko luokasta en ole varma. Maastavetoon olen kuullut suositeltavan niin kireitä trikoita joilla vain saa kisahyväksytyn loppuasennon tehtyä. Ja en haluaisi saada löysiä trikoita, koska penkkiin otin oman kokoluokkani paidan mikä oli vähän liian iso. Olen 184cm pitkä.
Elikkä suosittelevatko kokeneemmat 82,5kiloisten trikoita, vai alle 90kg?

No, kyllä huomaa että enemmistö palstan voimanostajista treenaa ilman varusteita, kun ei kukaan näytä tietävän niistä mitään;)

Porukka ei välttämättä viitsi tätä lukea,kun olettavat että täällä vaan riidellään samoista asioista kokoajan.
Avaa uusi ketju ni varmaan tulee vastauksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom