Varustesodat yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
_RAIDER_ sanoi:
Jarre55:lle :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Olen kanssasi samoilla linjoilla varusteista puhuttaessa ja noista sinun kommenteista tuli mielestäni kaikki ne argumentit ja vähän enemmänkin mitä itsekin olen miettinyt, joten ei lisättävää.

Tänks, Raider! Kiva huomata etten ole yksin...;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aivan järkyttävää varustepelleilyä noissa "ammattilaisten" voimanosto kisoissa. Meni maku koko lajiin. Ainoastaan pidän tästä viikonlopusta lähtien penkkipunnerruksena: sotilaspenkki punnerrusta ja sellaista joka ei ole suoritettu ns. penkkipaidalla. Eilen ala-aste ikäinen poikani nosti määrätyn tuloksen johon voitte kaikki lisätä 30kg jos haluatte "paitatuloksen". Joskus tuli haaveiltua penkkipaidasta(kyllä nyt hävettää) mutta eipä ole sitäkään pelkoa enään, kun tajusin kuinka järjetöntä se on. Lisäksi tuomarointi alkaa olla jääkiekon koukkaamissääntöjen tasoista"ei koukannut tarpeeksi". Nykyään riittää jalkakyykyssä kun hiukan polvia notkauttaa niin saa kolmevalkoista lamppua. Paidat ovat revitty viimeisenpäälle. Alkoi olla hetki sitten pidetyissä painonoston mm kisoissa jo hiukan samanlaista pelleilyä. Selostaja ihmetteli että onpas jotain kipua ku ei pysty kunnolla käveleen. Oli vaan niin lujaan laitettu polvisiteet että eihän kävelemisestä meinannut tulla mitään:D:) Olisi kiva kun joku laittaisi videoklippejä noista viikonlopun kisoista, saisi vielä kerran NAURAA.:)

tulipas nähtyä sit muutamia rentoja yli kolmensadan penkkauksia yksinkertaisella paidalla - osaavan paitanostajan tekemänä.. jotenkin en tiedä itkee vai nauraa, ainakaan mä en enää ymmärrä niin hyvin itkua ammattilaisvälineet ja ipf välineet.. enemmän paidasta irttotettava hyöty näyttää olevan penkin ja tangon välissä (siellä paidan sisässä).. kuin siinä missä liitossa paita on hyväksytty..

-H0

Zone-sarja -42%
Nykyään IPF-paidoilla revitään täysin samanlaisia hyötyjä kun Pro-paidoilla. Jos nostaja on treenannut paitanostoja varten ja sopii muutenkin paitanostajaksi niin IPF-paidasta nostaja saa sen 60-70kg. Nykyään tosi monella esim. Titan F6 tuo parilla ekalla nostolla jo 15-30kg lisää. Paidan sisällä oleva ukko siis ratkaisee todella paljon.

Salomaa sanoi:
Nykyään IPF-paidoilla revitään täysin samanlaisia hyötyjä kun Pro-paidoilla. Jos nostaja on treenannut paitanostoja varten ja sopii muutenkin paitanostajaksi niin IPF-paidasta nostaja saa sen 60-70kg. Nykyään tosi monella esim. Titan F6 tuo parilla ekalla nostolla jo 15-30kg lisää. Paidan sisällä oleva ukko siis ratkaisee todella paljon.
Jep. Harmi vaan että mulla paita lähinnä haittaa nostamista. Kyllä se siitä, toivottavasti vielä joskus opin paitanoston niksit. Nähdään Salomaa Kontulassa 3.12.

Salomaa sanoi:
IPF-paidasta nostaja saa sen 60-70kg.

No tämä sankari otti kyllä yli 100kg hyötyjä irti yksinkertaisesta metallin bencheristä.. suorastaan riepo kun äijä tiputteli meitä heikkoja tilastoissa alaspäin.. itkin viimeyönä itteni uneen tän takia..tai sit syynä oli vaan tulehtuneet kyynärvarret.. ;)

-H0

No on tommoset megauubermäärät myös mahdollisia, mutta ei niin yleisiä kummiskaan. Se on niin paljon kiinni siitä nostajasta.

Force sanoi:
Sakke aloitti uuden artikkelisarjan "Varusteet voimanostossa". Aika täyttä asiaa oli tuo ensimmäinen osa ja loppusanat olivat parhaat: "Nostajat nostaa ja paskahousut vinkuu".

Sakke onkin paras esimerkki siitä kuinka ääni kellossa on muuttunut kun ipf jäi taakse, jos tiedä miksi niin ota selvää...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mtk77 sanoi:
On ollut sen suuntaista kommenttia, että varusteista saisi kaikki tasapuolisesti ison hyödyn, kun vain opettelisi käyttämään niitä. Minä olen eri mieltä. Toiset eivät saa koskaan yhtä paljon hyötyä, kuin ne jotka saavat eniten hyötyä. Vaikka opettelisi käyttämään niitä kuinka hyvin. Tämä asettaa nostajat eriarvoiseen asemaan. Vieläpä aivan turhaan, kun ihan hyvin voitaisiin nostaa ilman varusteitakin.

AAMEN, täysin samaa mieltä:worship:

Mun mielestä pro liitossa paljon parempi kisata ihan jo pelkän punnitus säännön takia, ei tarvii mennä nälissään punnertamaan, paidat molemmissa liitoissa jo lähellä toisiaan.

Niin IPF voisi myös vaihtaa, että punnitus olisi vaikka edellisenä iltana ennen kisoja. Vittumaista mennä välillä kuivana ja nälkäsenä vaa'alla ja sen jälkeen kisojen alkuun on muutama hassu tunti.

jarre55 sanoi:
Jim Williamsin kavereita ;)

(ei taida muuten nykypolvi tuntea 70-luvun RAW 300kg-penkkaajaa)

Haa!Tiedän kuka on kyseessä, eka 300kg:n raw-mies..tosin siteet oli kyynärpäissä(sen ajan EHPDHEDHDHDHDHDHDDEEEPDPDPD-PAITA):D

Metal-Heavy sanoi:
Mun mielestä pro liitossa paljon parempi kisata ihan jo pelkän punnitus säännön takia, ei tarvii mennä nälissään punnertamaan, paidat molemmissa liitoissa jo lähellä toisiaan.

Toisaalta se on myös huono sääntö. Välillä äijät nostaa 2 sarjaa alempana mitä paino oikeasti on.

Salomaa sanoi:
Niin IPF voisi myös vaihtaa, että punnitus olisi vaikka edellisenä iltana ennen kisoja. Vittumaista mennä välillä kuivana ja nälkäsenä vaa'alla ja sen jälkeen kisojen alkuun on muutama hassu tunti.

Menee sarjaa ylemmäs, niin ei tartte olla nälissään ja kuivana. ;)

jarre55 sanoi:
No jo nyt on perkele. Että SVNLkään ei tarkista varusteita? No kuinka yleistä on varusteilla huijaus SVNL:ssä? Kyllä puolikin metriä lisää polvisitteessä auttaa varmasti.

Missähän nämä kaverit oikein kisaa?Meidän salikisoissakin on varustetarkastukset, joka ikinen kerta.
Tuollaisesta "ei ollut välinetarkastuksia taaskaan" hommasta ilmotus liittoon.....

Raven sanoi:
Toisaalta se on myös huono sääntö. Välillä äijät nostaa 2 sarjaa alempana mitä paino oikeasti on.
Nimenomaan. Mitä ideaa koko painoluokissa ja punnituksissa on jos esim. alle 75 kilon sarjassa ennätyksiä tehtailee oikeasti kymmenenkin kiloa raskaammat miehet...

Pecman sanoi:
Nimenomaan. Mitä ideaa koko painoluokissa ja punnituksissa on jos esim. alle 75 kilon sarjassa ennätyksiä tehtailee oikeasti kymmenenkin kiloa raskaammat miehet...

Ja usein ei edes 10kg riitä lähellekään.

hunter killer sanoi:
Missähän nämä kaverit oikein kisaa?Meidän salikisoissakin on varustetarkastukset, joka ikinen kerta.
Tuollaisesta "ei ollut välinetarkastuksia taaskaan" hommasta ilmotus liittoon.....

Itse kilpailin IPF:ssä 2-3vuotta. Siinä tuli käytyä SM-kisoja, Aluemestaruuskisoja, salikisoja ja melkein kaikki mahdolliset. IKINÄ ei tarkistettu noissa kisoissa varusteita.

Edit: Ei edes silloin kun rikoin SE:n.

Suositut

Back
Ylös Bottom