Varustesodat yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Eikös tälläisen threadin voisi laittaa tähän alkuun pysyvästi??
Ne joilla ei ole mitään muuta kuin valitettavaa varusteista, niin valittakoot tähän. Ei sitä jokaista threadiä tartte alkaa pilaamaan joka kerta kauhealla valittamisella ja itkemisellä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Raven sanoi:
Ne joilla ei ole mitään muuta kuin valitettavaa varusteista, niin valittakoot tähän. Ei sitä jokaista threadiä tartte alkaa pilaamaan joka kerta kauhealla valittamisella ja itkemisellä.

Mutta eikös varustesodat kuulu oleellisesti tällä osiolla keskusteltavaan aiheeseen eli voimanostoon? Maksimivoiman mittaamisella tuntuu olevan koko ajan yhä vähemmän ja vähemmän merkitystä.

Tietyissä liitoissa tuo varustehomma on menny ihan ööveriksi, varsinkin penkkipunnerruksessa. :kakka:

Noh! Jokainen arvostaa mitä arvostaa, ja sillä sipuli. :love:

Baarikello sanoi:
Mutta eikös varustesodat kuulu oleellisesti tällä osiolla keskusteltavaan aiheeseen eli voimanostoon? Maksimivoiman mittaamisella tuntuu olevan koko ajan yhä vähemmän ja vähemmän merkitystä.

Mutta tartteeko sitä jokaista aihetta alkaa sotimaan/provoilemaan samasta asiasta uudestaan? Kyllä se kanta on jo selvillä, joten miksi ei sitten kaikki voi asiansa ilmaista tähän aiheeseen ja antaa muiden sit rauhassa hehkuttaa niitä tuloksia siellä toisessa aiheessa.
Miksi koko voimanosto osio on edes tehty? Jos joku vaikka kysyisi vain neuvoja kisoihin varusteilla nostamiseen, niin eipä menisi kovinkaan montaa sekuntia, kun ensimmäinen provo tulee.

Mua ei ainakaan kiinnostaisi lukea jokaisessa aiheessa sitä ainaista valittamista. Valittakoot tähän, niin jokainen lukee jos haluaa.

testo sanoi:
Tietyissä liitoissa tuo varustehomma on menny ihan ööveriksi, varsinkin penkkipunnerruksessa. :kakka:

Olen itsekin samaa mieltä, vaikka olenkin varustepelle. :hyper:
Mun puolesta liittoja voi olla vaikka miten paljon, mutta miksi ei voi olla silti samat varusteet, ipf varusteet.

Raven sanoi:
Miksi koko voimanosto osio on edes tehty?

Hö. No, six et ku mä ehdotin sitä niiq. Multahan ne tämän palstan ainoat hyvät ideat tulee. :david: :lol19:

Raven sanoi:
Valittakoot tähän, niin jokainen lukee jos haluaa.

Iha perseestä tommone. En kannata.

Raven sanoi:
Mun puolesta liittoja voi olla vaikka miten paljon, mutta miksi ei voi olla silti samat varusteet, ipf varusteet.

Sen takia, kun niitä varusteita ei voimanostossa tarvita. You wanna fight? :)

Ravenilta täyttä asiaa. On todella ärsyttävää, kun melkein jokaisessa ketjussa pitää yleensä samojen ihmisten kinata varusteista. Lähes ainoana poikkeuksena on se RAW tuloksen korottamisketju, joka nippanappa on pysynyt asiallisena, siitä kiitos sinne kirjoittaneille. Moinen riitely ei mihinkään kovin rakentavaan lopputulokseen koskaan johda, useimmiten lukkoon tai roskikseen vie koko ketjun, kun kumminkin mennään älyttömään juupaseipästelyyn ja henkilökohtaisuuksiin jossain vaiheessa.

En ota maallikkona sen enempää kantaa ketjun aiheeseen, muuta kuin että vähempikin voisi varusteita olla käytössä. Mihin sitten rajat vedetään ja kuka niistä päättää ja millä kriteereillä?

Kannatetaan! :thumbs:

Raven sanoi:
Olen itsekin samaa mieltä, vaikka olenkin varustepelle. :hyper:

Juu kyllä nuo ipf:n varusteet on ihan ok. Jo pelkästään loukkaantumisriskin takia.

Minuakin voi jo kohta kutsua varustepelleksi, koska tilasin Metalin pro -vetotrikoon. :D

Jeeps eiku vaan tänne kaikki itku niin tietääpähän sitten suorilta selatessa ,että mitä ei viitti lukea. :D Tosi rasittava lukea noita kun joka jamppa joka ei paidalla ole nostanut luulee ,että jokainen saa millä hyvänsä inzerin haista paska paidallakin sen 60kg hyötyä. prkl.:)

Itse olen ihan kohtuu tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseen. Paidat ja trikoot on tullut jäädäkseen eikä me sille mitään voida.

Itse olen ihan kohtuu tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseen. Paidat ja trikoot on tullut jäädäkseen eikä me sille mitään voida.

Olen samaa mieltä. Varusteet häiritsee vasta, kun joku ottaa kielletyt varusteet mukaan skabaan eli tunkee briefsit trikoon alle tai nostaa tuplakankaisella IPF:n puolella. Jos ammattiliitossa on sallittu tuplakankainen, niin mieli pahoittuu vasta kun joku nostaa triplakankaisella. Kunhan keskenään kilpailevat ovat samalla varustuksella liikenteessä, niin OK! :kippis1:

Force sanoi:
Sitä vaan ihmettelen, että miksi joitain ärsyttää varustemeininki. Mitä se on heiltä pois?
tämä muakin ihmetyttää?

Force sanoi:
Sitä vaan ihmettelen, että miksi joitain ärsyttää varustemeininki. Mitä se on heiltä pois?

Se on kato varmaan kiva laskea että kyllä mäkin jos mä nyt viitsisin ostaa metalin kalliimmat vehkeet(mutta en viitsi kun ne nyt sattuu maksamaan paljon ja käytettyä tavaraa ei viitti ostaa kun siinä on basilleja) kyykkyyn penkkiin ja vetoon. Eli otetaan rikoista irti kyykyssä se 60kg ja saman verran penkissä ja samat vedossa niin heti tulee lisää se 180kg. Näin helppoa ja yksinkertaista.:hyper: :nolo:

Force sanoi:
Mitä se on heiltä pois?

Eihän siinä muut loukkaannu, ainoastaan myötähäpeä voi kuumottaa korvia. Toisaalta voisi ajatella, että jos varustemeininki poistuu, niin maailmasta häviää aimo annos suhteellisen vaatimatonta huumoria. Onhan se melkoisen hauskaa katsottavaa nuo ukot peltihaalareissa ja liian pienissä paidoissa, jotka mölisee jotain voimasta ja voimanoston perinteisistä lajeista. Lisäksi tietty se totisempi puoli eli kyllähän se on aina siitä urheilun perimmäisestä tarkoituksesta on pois, kun niinkin alkuperältään brutaalin raaassa lajissa kuin voimanostossa, aletaan (n)ostaa numeroita vain numeroiden nostamisen takia.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=17805

N.O.Kummonen sanoi:
Olen samaa mieltä. Varusteet häiritsee vasta, kun joku ottaa kielletyt varusteet mukaan skabaan eli tunkee briefsit trikoon alle tai nostaa tuplakankaisella IPF:n puolella.

Joissain pienemmissä kisoissa tuo mahdollistakin. Mutta eri asia, että hyötyykö siitä sitten mitään..

Joissain pienemmissä kisoissa tuo mahdollistakin. Mutta eri asia, että hyötyykö siitä sitten mitään..

Tarkoititko, että hyötyykö siitä kiloissa paljon vai hyötyykö siitä mitään, että kusettaa pienissä kisoissa?

Pienissä kisoissa kusettaminen tuskin auttaa, ellet onnistu kusettamaan esim. ennätysyrityksessä. Joskus pienissäkin kisoissa on tuomareita, joiden tuomarikortissa riittää potkua ennätysten tuomitsemiseen.

Vaikka hyöty kiloissa onkin lähinnä marginaalinen, niin esim. pidemmät siteet olivat kovassa suosiossa IPF:n MM-kisoissa. Olenpa kuullut briefsienkin käytöstä. Toisaalta IPF:n tiukoissa väännöissä joskus 2,5 kiloakin riittää.

Jenkkien varustemeiningistä olen kuullut sen verran, että monissa liitoissa varusteita koskevat säännöt ovat kyllä olemassa, mutta niiden noudattamatta jättäminen on yleisesti hyväksyttävää. Sääntöjä ei valvota lainkaan ja sanktioita ei anneta. Tuo ei minun mielestä ole hyvä käytäntö. Mikäli säännöstö on tehty tulee sitä valvoa tarkasti. Oikeasti sitä ei pitäisi joutua valvomaan lainkaan. :jahas:

N.O.Kummonen sanoi:
Tarkoititko, että hyötyykö siitä kiloissa paljon vai hyötyykö siitä mitään, että kusettaa pienissä kisoissa?

Tuota kusettamista juuri tarkoitin. Mikäli tekee vain pienissä kisoissa hyviä tuloksia, niin voi olla "isommissa" kisoissa hieman pulassa. :)

Jokainen nostaa miten haluaa mutta pidetään palsta aisiallisena. :thumbs:

Hyvä oivallus tämä kitisemisthreadi. Mie olen kitinäni joskun esille päästänyt, muistaakseni muilla foorumeilla. Mutta vaikka kitisijöiden kanssa samaa mieltä olenkin, on jo alkanut tympiä se iankaikkinen juupaseipäs-sota. Argumentit ovat kummallakin osapuolella pysyneet muuttumattomina. Varusteet kumminkin ovat ja pysyvät, ja niillä nostavat ovat toki vietävän vahvoja äijiä/mimmejä. Arvostukset sinnekin päin, vaikka olen RAW-linjalaisia (yksissä penakisoissa käynyt).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom