Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Raven sanoi:Eikös tälläisen threadin voisi laittaa tähän alkuun pysyvästi??
Ne joilla ei ole mitään muuta kuin valitettavaa varusteista, niin valittakoot tähän. Ei sitä jokaista threadiä tartte alkaa pilaamaan joka kerta kauhealla valittamisella ja itkemisellä.
Baarikello sanoi:Mutta eikös varustesodat kuulu oleellisesti tällä osiolla keskusteltavaan aiheeseen eli voimanostoon? Maksimivoiman mittaamisella tuntuu olevan koko ajan yhä vähemmän ja vähemmän merkitystä.
testo sanoi:Tietyissä liitoissa tuo varustehomma on menny ihan ööveriksi, varsinkin penkkipunnerruksessa.
Raven sanoi:Miksi koko voimanosto osio on edes tehty?
Raven sanoi:Valittakoot tähän, niin jokainen lukee jos haluaa.
Raven sanoi:Mun puolesta liittoja voi olla vaikka miten paljon, mutta miksi ei voi olla silti samat varusteet, ipf varusteet.
Eikös tälläisen threadin voisi laittaa tähän alkuun pysyvästi??
Ne joilla ei ole mitään muuta kuin valitettavaa varusteista, niin valittakoot tähän. Ei sitä jokaista threadiä tartte alkaa pilaamaan joka kerta kauhealla valittamisella ja itkemisellä.
Raven sanoi:Olen itsekin samaa mieltä, vaikka olenkin varustepelle.
Mun puolesta liittoja voi olla vaikka miten paljon, mutta miksi ei voi olla silti samat varusteet, ipf varusteet.
Itse olen ihan kohtuu tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseen. Paidat ja trikoot on tullut jäädäkseen eikä me sille mitään voida.
tämä muakin ihmetyttää?Force sanoi:Sitä vaan ihmettelen, että miksi joitain ärsyttää varustemeininki. Mitä se on heiltä pois?
Force sanoi:Sitä vaan ihmettelen, että miksi joitain ärsyttää varustemeininki. Mitä se on heiltä pois?
Force sanoi:Mitä se on heiltä pois?
N.O.Kummonen sanoi:Olen samaa mieltä. Varusteet häiritsee vasta, kun joku ottaa kielletyt varusteet mukaan skabaan eli tunkee briefsit trikoon alle tai nostaa tuplakankaisella IPF:n puolella.
Joissain pienemmissä kisoissa tuo mahdollistakin. Mutta eri asia, että hyötyykö siitä sitten mitään..
N.O.Kummonen sanoi:Tarkoititko, että hyötyykö siitä kiloissa paljon vai hyötyykö siitä mitään, että kusettaa pienissä kisoissa?