Vartalokisa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BodyTre
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ykkönen oli kaikkein tasapainoisin paketti.

...mutta ennenkaikkea tuli mieleen, että miksi mä huolehdin oman kropan ulkonäöstä jos noi on kaikki huippu-urheilijoita. :o Ehkä mä olen katellut liikaa lehtien kansikuvia.

Veikkaan aika satavarmaksi voittajaksi toimittajaa tai tuota kuikeloa lentopalloilijaa. Tämä siksi, että kaikki sohvaperunat koittavat mutkan kautta hyväksyttää omaa kehoansa äänestämällä semmoista, joka ei näytä treenatulta.

Minä veikkaan että samalla tavalla bodari näyttää treenaamattomalta lentopallokentällä kuin lentopalloilija tangoissa bodylavalla.

Niin taisi tehdä, kokeillaan uudelleen. Tässä kisassahan ollaan bodarin leipälajissa eli seistään perusasennossa tangoissa. Oliko pointti se, että jos sohvaperuna äänestää bodaria ei hän hyväksy omaa kehoaan, mutta jos äänestää maajoukkuelentopalloilijaa niin kroppa on kondiksessa?

Minä luulen, ettei bodari tätä kisaa voita koska 90% äänestäjistä on sitä mieltä että tuollainen fysiikka on ruma. Tietty pakkiksella valtaosa äänestää bodaria, koska muuten heistä tulisi sohvaperunoita.

Kannattaa huomioida että lentopalloilija on noita riskimmässä kunnossa olevia ~30 senttiä pidempi. Kun esim. naiset arvioivat miehen olemusta, pituus on käsittääkseni aika merkittävä tekijä. Tuossa kuvassa se ei edes näy, kiitos skaalauksen.

Niin taisi tehdä, kokeillaan uudelleen. Tässä kisassahan ollaan bodarin leipälajissa eli seistään perusasennossa tangoissa. Oliko pointti se, että jos sohvaperuna äänestää bodaria ei hän hyväksy omaa kehoaan, mutta jos äänestää maajoukkuelentopalloilijaa niin kroppa on kondiksessa?

Minä luulen, ettei bodari tätä kisaa voita koska 90% äänestäjistä on sitä mieltä että tuollainen fysiikka on ruma. Tietty pakkiksella valtaosa äänestää bodaria, koska muuten heistä tulisi sohvaperunoita.
Puhuin treenatusta kropasta, eli mukaan myös painija.

Ja pointti:

Ihminen on kova huijaamaan itseään ja äänestää tietenkin semmoista kehoa, jonka eteen ei työtä tarvitse tehdä. Näin hän sitten hyväksyttää omaa kehoansa. Lentopalloilijan kehoon pääsee kuka vain ja parempaankin ilman mitään harjoitteita. Painijan, bodarin, melojan ja muiden vastaavien kehoon pääsee vain treenaamalla ja se vaatii työtä.

Minä väitän että futaaja voittaa. Sopivan söpö ja kiree, sellainen "kevyesti lihaksikas" josta tytöt tykkää. Ite diggailen tota painijaa, toiminnallisen näköinen keho.

tuo meloja on kyllä prkleen kovan näkösessä iskussa melojaksi.

Ei nyt löytynyt sopivaa kuvaa, mutta kyllähän ne on kaikki isoja. Hienot rusketusrajat kyllä kuvassa. :D

Lentopalloilijan kehoon pääsee kuka vain ja parempaankin ilman mitään harjoitteita. Painijan, bodarin, melojan ja muiden vastaavien kehoon pääsee vain treenaamalla ja se vaatii työtä.

Juu, osittain samaa mieltä, sillä tonne on otettu melko kuikelo palloilija, joka ei ilmeisesti oo kovin paljoo viettäny jalkojen perusteella aikaa hyppyreeneissä. Oon nähny paljon treenatumman oloisia lentopalloilijoita (esim Cielavs, Sammelvuo) mutta osa on kuitenkin kuikeloita.

Lentopallossa reenataan eniten tekniikkaa, hyppyjä, taktiikkaa ja vasta sitten voimaa.

Ja itse asiaan; painija suhteellisen kovassa kunnossa, bodarista tuskin tarttee sanoo mitään, sen verta iso jätkä, ja soutajalla rintakarvat hämää:D

Meloja on ykkönen. Livenä varmaan aikas raju ilmestys, kun pituuttakin löytyy. Rintalihaksisto on vertailussa kaikkein kovin. Myös oikein poseeraamalla (lue: mandariinit kainaloon) olisi saatu näyttävämpi kuva, tuskin jää melojalla fysiikka uupumaan selän lihaksiston osalta. Jalat olisi voinut poseerata paremmin, ei tahdo näyttää etureidet juuri miltään mikäli eivät ole jännittyneinä, oli ne kuinka suuret hyvänsä.

Painija tulee kakkosena, hieno tasapainoinen fysiikka. Vasta kolmaneksi joudun rankkaamaan kehomiehemme. Ei ikinä ole nää offikunnot säväyttäneet, tahtoo olla ukot yhtä suurta möykkyä vailla lihaserottuvuutta. Kisakuntoisena olisi kaveri ollut vahvemmilla sijoilla.

Veikkaan että naisten äänet menee futarille, koska sillä on just tommonen bradpittimäinen -kroppa eli melko näkyvät vatsalihakset ja muilta osin aika ruikku. Ja miesten äänet saattaa tosiaan mennä tolle lentopalloilijoille, painija, bodari yms. on yleensä "liian lihaksikkaita".

kakkosta panisin. ;D ei mitenkään epäluonnollinen tai liian lihaksikas, vaan sopiva kaikin puolin.. miehekäs. myös ykkönen oli nam.. ja se futarikin ihan ok.

Painija on selvä ykkönen.

Ykkösellä on ehdottomasti paras kroppa, tosin pituutta on sitten varsin vaatimattomasti. Ideaali olisi vastaava kroppa 190+ pituudella. Itse valitettavasti taidan muistuttaa eniten tuota futaajaa, paitsi että jalat on jopa tikummat, rinta"lihasten" ollessa ehkä vähän isommat.

Pitääpä taas huomenna mennä salille, jos vaikka treenin avulla joskus hamaassa tulevaisuudessa alkaisi näyttää mieheltä (aika hiljasta). :david:

Mä en voi ymmärtää miten jengi diggaa 169cm pitust jätkää. Sehän on alle naisen kokonen, tollaseen vartaloon nyt saa niin helposti massaa.

Ei ne pätkät saa yhtään helpommin massaa, näyttävät vaan isommilta.

Melojalle pongot :thumbs: ..jos meloja olisi suhteutettu tuohon painijan pituuteen olisi hän melkoinen mörkö.

Ei kai siitä pelkästä pituudestakaan nyt voi kovin paljoa pisteitä antaa, jos kroppa muuten ei ole treenatun näköinen? Tällä viitaten esimerkiksi lentopalloilijaan ja uimariin. Isoista miehistä meloja on muuten hyvässä kunnossa, mutta muuhun kroppaan sopimattomat jalat kyllä tökkää pahasti. Kyllä noista minusta painijalla ja jalkapalloilijalla on nimenomaan tasapainoisimman ja funktionaalisimman näköiset bodit. Kai kehonrakentajakin on hyvässä kunnossa, jos jonkun mielestä enemmän massaa on parempi, mutta aika pienen prosentin mielestä tuo on enää esteettisen näköistä. Eikä todellakaan ole kysymys mistään kateudesta, tuo vaan ei näytä hyvälle monien mielestä. Minusta tuo ei näytä urheilulliselta eikä funktionaaliselta -> en haluaisi tuollaista vartaloa. :jahas:

Mielenkiintoista olisi ollut nähdä joku oikeasti hyvässä kunnossa oleva vähän pidempi kaveri tuossa vertailussa. Vaikkapa joku Tero Pitkämäki saattaisi olla aika kova sana tuossa porukassa. :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom