Veikkaan aika satavarmaksi voittajaksi toimittajaa tai tuota kuikeloa lentopalloilijaa. Tämä siksi, että kaikki sohvaperunat koittavat mutkan kautta hyväksyttää omaa kehoansa äänestämällä semmoista, joka ei näytä treenatulta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaan aika satavarmaksi voittajaksi toimittajaa tai tuota kuikeloa lentopalloilijaa. Tämä siksi, että kaikki sohvaperunat koittavat mutkan kautta hyväksyttää omaa kehoansa äänestämällä semmoista, joka ei näytä treenatulta.
Puhuin treenatusta kropasta, eli mukaan myös painija.Niin taisi tehdä, kokeillaan uudelleen. Tässä kisassahan ollaan bodarin leipälajissa eli seistään perusasennossa tangoissa. Oliko pointti se, että jos sohvaperuna äänestää bodaria ei hän hyväksy omaa kehoaan, mutta jos äänestää maajoukkuelentopalloilijaa niin kroppa on kondiksessa?
Minä luulen, ettei bodari tätä kisaa voita koska 90% äänestäjistä on sitä mieltä että tuollainen fysiikka on ruma. Tietty pakkiksella valtaosa äänestää bodaria, koska muuten heistä tulisi sohvaperunoita.
tuo meloja on kyllä prkleen kovan näkösessä iskussa melojaksi.
Lentopalloilijan kehoon pääsee kuka vain ja parempaankin ilman mitään harjoitteita.
Lentopalloilijan kehoon pääsee kuka vain ja parempaankin ilman mitään harjoitteita. Painijan, bodarin, melojan ja muiden vastaavien kehoon pääsee vain treenaamalla ja se vaatii työtä.
Mä en voi ymmärtää miten jengi diggaa 169cm pitust jätkää. Sehän on alle naisen kokonen, tollaseen vartaloon nyt saa niin helposti massaa.