Vartalokisa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BodyTre
  • Aloitettu Aloitettu
Jos sormia napsauttamalla pääsisin samaan kuntoon, kuin joku noista, niin se olis nro4 tai nro1.

Väsäsin nopee yhteiskuvan. Kuvasta puuttuu futaaja ja toimittaja, koska niiden pituutta ei mainittu.

Liitteet

• aamulehti vertailu.jpg
    aamulehti vertailu.jpg
    49,6 KB · Katsottu: 1 177
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä näyttää Ylijoutsijärvi suurelta verrattuna noihin muihin heppuihin. Kelatkaa jos tonne työntäisi vertailuun jonkun pro-bodarin? :D

Jos sormia napsauttamalla pääsisin samaan kuntoon, kuin joku noista, niin se olis nro4 tai nro1.

Väsäsin nopee yhteiskuvan. Kuvasta puuttuu futaaja ja toimittaja, koska niiden pituutta ei mainittu.
Jalkapalloilija on Juska Savolainen, 173cm ja 71 kg. Lisää Juska vielä riviin, toimittajasta ei niin väliä... ;)

Noita on pyydetty kuvauksiin uikkareissa ja bodari on vetänyt jalkaansa stringit :D

Mä äänestin ykköstä.:)

Yhteiskuvasta jos pitäisi itselle kroppa valita ni ottaisin melojan, painija on liian pätkä, bodari turhan massiivinen. Ja suortille kiitokset hyvästä työstä.

Mä äänestin ykköstä.:)
Kuin myös. Tuollaisen kropan huolisin ilomielin. Sopivasti lihaksia ja tiukkuuttakin löytyy! :)

Niin, ja kiitoksia suortti hienosta työstä! :thumbs:

Mä en voi ymmärtää miten jengi diggaa 169cm pitust jätkää. Sehän on alle naisen kokonen, tollaseen vartaloon nyt saa niin helposti massaa.

Ykkönen!

Futarilla ylimielinen ilme D:

Ylli vie tätä kisaa. Ääni sille !

Lentopalloilijalla terve asenne omaan kroppaan "Kyllä tää kroppa mulle kelpaa."

osaisipa sitä itse olla edes kerran tyytyväinen omaan kroppaan:itku:

Ääni meni Yllille myös, mutta tiedetäänhän se että joku noista alipainoisista pojista kilpailun vie.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom