Vartalokisa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BodyTre
  • Aloitettu Aloitettu
Telinevoimistelijalla on pullohartiat ja jalat kuin pari narua, jotka roikkuvat perseestä. Itsekin tosin myöntää sen, hieman eri sanoin.

Olen samaa mieltä, tämän voimistelijan tapauksessa ainakin. Olen katellu voimistelukisoissa, että vähän hoikahkot on pojilla jalat yläkroppaan nähden, mutta tää oli jo vähän karsee.

Meloja oli ihmeen riski, en oisi arvannut. Vissiin punttaa ajoittain hivenen, kun penamaksimi olo kerran 160 kiloa...

Mahd mulla on sitten tajunta ja arvot ja kaikki mahdollinen jotenkin vinksallaan liiasta bodilehtien luvusta, mutta Ylijoutsijärvi, joka luonnollisesti oli isoin, oli minusta myöskin tasapainoisin koko porukasta.

Ehkä siksi että sitä pihviä tosiaan oli tasaseen joka puolella, ja kunnolla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Järestään treenaavat 15-viikossa. Tuo bodarikin.. AIka paljolta kuulostaa.. no tietty suhteellista, mutta että joka päivä kahden tunnin treenit.

Järestään treenaavat 15-viikossa. Tuo bodarikin.. AIka paljolta kuulostaa.. no tietty suhteellista, mutta että joka päivä kahden tunnin treenit.

Ei kyllä urheilijalle mun mielestä kovin kova määrä jos ajatellaan että punttaa ja käy lajitreeneissä ja vaikka tekee aerobistakin tuohon. Voi tulla itelläkin täyteen tuo tuntimäärä.

Ei kyllä urheilijalle mun mielestä kovin kova määrä jos ajatellaan että punttaa ja käy lajitreeneissä ja vaikka tekee aerobistakin tuohon. Voi tulla itelläkin täyteen tuo tuntimäärä.

joo ei sinällään noille muille mutta tuo bodarin määrä kuulostaa paljolta. Salettiin kisoihin valmistautuessa tulee tuo ja enemmänkin kun ajatellaan että on vaparitreeniä, posetreeniä jne. Massakaudella tuo kuulostaa silti paljolta, bodarille.

Tuollaisen kestävyysjuoksijan tai lentopalloilijan kropan ottaisin noista mieluiten itselleni. Luontaisestikin lähimpänä omaa riukuvartaloani.

Mahd mulla on sitten tajunta ja arvot ja kaikki mahdollinen jotenkin vinksallaan liiasta bodilehtien luvusta, mutta Ylijoutsijärvi, joka luonnollisesti oli isoin, oli minusta myöskin tasapainoisin koko porukasta.

Ajatteles jos tuon 169 senttisen painijan venyttäisi lentopalloijan mittaan, päälle 2 metriä. Kyseessä olisi verrannolla n. 135 kiloinen karpaasi jokusella lihaskilolla vatsapalat näkyvissä :eek: Aika mahdoton ajatus..

Symmetria lähtee tosiaankin sopivasta pituudesta ja hartian&lonkan leveydestä. Siihen päälle vaihteleva määrä pihviä niin avot. Ylijoutsijärvellä kaikki osuu melko nappiin.

Käänteisessä kynis järjestyksessä ku luettelee noi nii siinähä se on. Eli 1. Potari 2. Painija ....

Kyllä ykkönen on YKKÖNEN :thumbs: Sopivasti massaa + tiukkuutta ja sopusuhtainen vartalo.

Riku (telinevoimistelija) vetää voikkatreenejä meille viikottain, on muuten hienon näköinen yläkroppa. Jalkoja ei varmaan tule samalla tavalla treenattua niin että niihin erityisesti tulisi massaa, mutta ainakin papua niissä on hyppyihin jne... ei voi kun joka viikko suu auki tuijottaa, miten ne temput voi näyttää niin uskomattoman helpoilta ja kevyiltä suorittaa. :eek:

Emmah, tuo sun viesti oli niin paras. Kyykätä kanootti niskassa... :lol2:

Tuollaisen kestävyysjuoksijan tai lentopalloilijan kropan ottaisin noista mieluiten itselleni. Luontaisestikin lähimpänä omaa riukuvartaloani.
Ei nyt ehkä muiden valintoja pitäisi kritisoida, mutta pakko kysyä: Millä tavalla kestävyysjuoksijan tai lentopalloilijan kroppa on parempi kuin jalkapalloilijan? Ei Juskalla nyt kenenkään mielestä voi liikaa massaakaan olla. :confused:

en enaa muista mutta lentopalloilijan mitat tais olla 202cm ja lahemmas 100kg ? hhmm nayttaahan tuo kuvassa kynikselta, mutta eikohan nuo kestavyys juoksija ja jalkapalloilija ole niita kyniksia.

Olen samaa mieltä, tämän voimistelijan tapauksessa ainakin. Olen katellu voimistelukisoissa, että vähän hoikahkot on pojilla jalat yläkroppaan nähden, mutta tää oli jo vähän karsee.

Meloja oli ihmeen riski, en oisi arvannut. Vissiin punttaa ajoittain hivenen, kun penamaksimi olo kerran 160 kiloa...

On tullu samalla salilla treenattua taman melojan kanssa, joskus 10 vuotta sitten. Kylla melojat punttisalilla viihtyy, keskivartalo, ylaselka myos ovat todella kovassa kunnossa nailla kavereilla. Jalkoja ei sitten treenata. Yhta naista kangasalan melosjista tasta johtuen kutsutiinkin nimella Plaz :hyper:
Melonta on vaikee laji treenata, silla samaan aikaan tarvitaan voimaa, ja kestavyytta. Melojat vetaa esim 100kg:lla toistoja aika mukavasti.

Kyniksistä

Miksiköhän juuri nämä alle 180cm tapit on porukan mielestä "rotevan" näköisiä KUVISSA?:D
Kuvat pitäisi olla mittakaavassa niin alkaisi meloja, uimari ja lentopalloilija näyttää isoilta miehiltä ja jäisi kyniskommentit vähemmälle. Suhteellinen massa on aina suhteellista. Mutta, jokaiselle jotakin, onhan naisiakin eripituisia.:kippis1:

Miksiköhän juuri nämä alle 180cm tapit on porukan mielestä "rotevan" näköisiä KUVISSA?:D
Kuvat pitäisi olla mittakaavassa niin alkaisi meloja, uimari ja lentopalloilija näyttää isoilta miehiltä ja jäisi kyniskommentit vähemmälle. Suhteellinen massa on aina suhteellista. Mutta, jokaiselle jotakin, onhan naisiakin eripituisia.:kippis1:

Koska lyhyet ovat massiivisemman näköisiä ;)

Yhteiskuva ei olisi lainkaan hullumpi idea kyllä. Ainakin omaan silmään miellyttää enempi pitkä ja suhteellisen lihaksikas kuin järkälemäinen kääpiö. Jos vartalomalli on tyyliä kuutio niin ei kiitos, oli se sitten miten kireää lihaa tahansa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom