Vartalokisa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BodyTre
  • Aloitettu Aloitettu
No jos lista pitää tehdä...

Oma lista:

1. Painija
2. Telinevoimistelija (tosiaan, pullonkaula. jaloissa vois olla enemmän lihasta)
3. Meloja (jaloissa vois olla enemmän lihasta)
4. Voimanostaja (sais olla enemmän rintalihaksia)
5. Jalkapalloilija (rintalihaksia kiitos)
6. Kehonrakentaja (jos tykkää, ei paha. mut mun makuun ehkä ihan hiukan liiian iso)
7. Uimari (uimarikropat parhaimmillaan hyviä muuten, mutta sais olla enemmän muotoa lihaksissa ja tällä pojalla ei ole lihasta näkyvissä juuri missään)
8. Lentopalloilija ("kynis" mun makuun)
9. Kestävyysjuoksija ("kynis" mun makuun)
10. Urheilutoimittaja (ihana rusketus)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toimittajalla oli parhaat kommentit, penkkiennätys vuodelta 1967 ja vartalo mallia "pystyyn nostettu sika" :lol2:

Juu, painija vie voiton, vaikka saisi (mulle) olla fläsemmässäkin kunnossa.

Testasin työkavereilla. Oletin että suurinosa vastaisi 1, mutta olin väärässä. Vastaukset olivat kaikilta naisilta 9, 6, 10 ja 5...

Itse kyllä valitsin 4 ja 1 ;)

1. Sopusuhtainen, pattia on joka puolella, toisin kuin esim. melojalla jolla on tikkujalat. Näyttää urheilijalta toisin kuin täysin lihaksettomat. Spodariin verrattuna painijalla "luonnollisemman" näköinen kroppa joka itteä enempi miellyttää.

ykkönen on ykkönen

Ja yllättäen kysytään penkkiä :rolleyes: Onneksi se on se tärkein ja monipuolisin voimamittari, ei helvetti.

Ykkösellä paras kokonaisuus.

Äänestin ykköstä. Tasapainoinen fysiikka ja hyvä vartalon malli (toisin ku esim. nro 9:llä, aika suora pötkylä :D).

Ykkönen :thumbs: Pelaili jalkapalloa Pyynikin rannalla (ellen ihan miehestä erehdy) tässä pari viikkoa sitten ja näyttää muuten livenä vieläkin paremmalta tuo kroppa! Lyhyessä varressa riittävästi lihasta, mitäpä sitä muuta tarttee :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom