Varkauden salit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Treenari
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Treenari sanoi:
Mitä saleja varkaudesta löytyy, ja minkä hintaisia?
Hmm pikku serkku asuu varkaudessa ja se sanoi vaan, että siellä on kuulemma joku kunnan oma sali ja uimahallin sali, mitään muuta en sitten tiiäkkään.

Mitä saleja varkaudesta löytyy, ja minkä hintaisia?

Varkaudesta löytyy muun muassa seuraavat salit (tarkemmat tiedot googlaamalla):
- Kunnonsali
- Liike
- Uimahallin kuntosali
- Liikuntatalon sali

Itse olen aikoinani treenannut Kunnonsalilla ja käyn siellä vieläkin. Mikäli haluat mukavaa paikkaa hyvillä laitteilla / painoilla aloittaisin siitä ja sen jälkeen tsekkaisin minkälainen Liike on.

Tuttava kehui Liike-salia, se löytyy Laivalinnankadulta, vanhan Alkon tiloista. Eipähän spurgut pyöri niillä kulmilla enään...

Suosittelen Kunnonsalia, itse olen treenannut siellä 4-vuotta ja ei ole paljon pahaa sanottavaa. Plussana vielä isot tilat ja uudet laitteet.

Kunnon salihan se varmaan paras on. Erittäin viihtyisä sali jossa on kutakuinkin kaikki tarpeellinen.

Bonuksena on huvittava seurata kun vuosi sitten pulkannaruja muistuttavat tutut treenaajat ovat alkaneet syödä kaurapuuronsa ja muistuttavat nyt lähinnä teurassonneja:david:

Kunnon salihan se varmaan paras on. Erittäin viihtyisä sali jossa on kutakuinkin kaikki tarpeellinen.

Bonuksena on huvittava seurata kun vuosi sitten pulkannaruja muistuttavat tutut treenaajat ovat alkaneet syödä kaurapuuronsa ja muistuttavat nyt lähinnä teurassonneja:david:

Taitaa ottaa koville jos muut kehittyy?
Pikku vinkkinä voisin sanoa että keskityt senkin ajan treeniin minkä käytät itsesi huvittamiseen/muiden kyyläämiseen.. Saattaa olla että itsekkin alat kehittyä :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom