Vaparimiehet kadulla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei jaksais näin lapsellisii juttuja kommentoida, mutta kyllä se fakta on että ei siinä puuukot ja mailat mitään takaa. Eriasia tosiaan jos jotain kil
ttejä normityyppejä tai pikkupoikii niillä husitaan. Eli siis syyttömien piekseminen nyt onnistuu ilman mitään aseita ja aseiden kera jälki ikävämpää. Mutta ainakin mun kaveripiiristä itseni mukaan lukien löytyy paljon ihmisiä joita sit ihan oikeesti pitää osata lyödä jos aikoo onnistua hommassaan, oli sit aseita mukana tai ei. Mutta siis elämä opettaa jne. Jatkakaa vaan omaa reittii jos reitti tuntuu viisaalta.

Aijaa, no harmi vain että aika rumaa jälkeä ovat nämä "aloittelevat mailanheiluttajat" ovat saaneet täälläkin aikaan. :)

Niin luulin että tän ketjun nimi oli vaparimiehet kadulla eikä matti meikäläinen kadulla... Ja vaparimiestä vastaan (keitä siihen nyt ikinä sitten lasketaankaan) pitää jo kyllä hieman mailaa tai puukkoa käyttää.

Sinänsä tää koko ketju on kyllä lapsellinen :)

Ei jaksais näin lapsellisii juttuja kommentoida, mutta kyllä se fakta on että ei siinä puuukot ja mailat mitään takaa. Eriasia tosiaan jos jotain kil
ttejä normityyppejä tai pikkupoikii niillä husitaan. Eli siis syyttömien piekseminen nyt onnistuu ilman mitään aseita ja aseiden kera jälki ikävämpää. Mutta ainakin mun kaveripiiristä itseni mukaan lukien löytyy paljon ihmisiä joita sit ihan oikeesti pitää osata lyödä jos aikoo onnistua hommassaan, oli sit aseita mukana tai ei. Mutta siis elämä opettaa jne. Jatkakaa vaan omaa reittii jos reitti tuntuu viisaalta.
Joo niinkuin tossa yllä todettiin niin ketjun nimihän on "VAPARImiehet kadulla", mutta kyllä täytyy sekin ottaa huomioon, että vähemmistöä ovat ne, jotka oikeasti osaavat puolustautua kunnolla puukkoja mailoja tai edes nyrkkiä vastaan. Esimerkkinä omasta kaveri piiristä löytyy vain, muutama henkilö jotka mahdollisesti jotain kamppailulaji tai itsepuolustus kokemusta omaavat.

Kyllä voi jo pelkällä lasikuitu pesäpallomailalla tappamaan ihmisen. Eikä se kyllä kauhean paljon älliä tarvi, että lyöt toista niin kovaa päähän kun kädestä lähtee. Ei mee vaan mun kalloon. Nämä jutut siis perustuu lukuisiin katutappeluihin mitä olen nähnyt, monesti on 30kg isompi jässikkä asfaltilla pää veressä kun pesis on tehnyt tehtävänsä. Unohtamatta tietenkin aseita yms.

Ihmisen voi tappaa myös paljain käsin, eri asia on onnistuuko siinä. Pesari ei todellakaan ole mikään varma voitto paljaita käsiä vastaan. Et uskokaan mihin ihminen pystyy kun sitä tarpeeksi ahdistetaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pesäpallomaila on uskomattoman hidas väline mies miestä vastaan, ainakin jos käyttötaitoa ei ole. Otetaan vauhtia takaa ja aloitetaan lyönti, siinä ajassa kerkeää asian osaava kaveri tulla syliin ja maila on liian kaukana. Eri asia jos osaa käyttää mailaa muuten kuin "pesäpallomailamaisesti" tai jos toinen yrittää lähteä lyöntiä karkuun jolloin huitaisullakin helposti osuu...

Monta umpihumalaista ja pesäpallomaila, se saa pahaa jälkeä aikaan...

Kyllähän tuollainen perus kännisekoilija on hyvin helppo taltuttaa pelkästään sanallisin keinoin, sekä omalla olemuksella ja sopivan ruma ulkonäkö on näissä tilanteissa vain plussaa.
Ovihommissa pahimpia tapauksia on nämä hiljaiset tyypit, joilla on jotain kaunaa tai muuta vastaavaa toista henkilöä kohtaan ja sitten vain kytätään oikeaa hetkeä iskeä. Ja näillä herroilla on usein myös sitä kättä pidempää jossain piilossa ja nämä henkilöt tunnistaa yleensä vasta siinä hyökkäysvaihessa.

Haha, naurattaa nämä jotka väittävät pokalla että on mahdotonta joutua tappeluun ilman omaa halua. Itse asun ulkomailla espanjassa ja en varmaankaan valehtele pahasti jos sanon että täällä tulee joku aukomaan päätänsä vähintään kerran kuukaudessa, ja selvänä molemmat osapuolet. Noh itse en ole joutunut kuitenkaan tappeluun kuin paristi kun kielitaidon taidan hyvin. Ja meno on täällä semmosta että autollinen about. 25 vuotiaita jätkiä tulee pyytämään ja jos ei anna, lätty lätisee. Tai näin mulle ainaki kävi viimeks, ja olen siis 15v. : D No ei siinä tilanteesta irtauduttiin iha hyvi juoksemalla ja päätä suojaamalla. Pahin kolhu tais tulla sormeen kun suojasin takaraivoa ja joku niistä mulkuista huitas siihen. Mutta ei siitä sen enempää.

ketjuhan on nyt HIEMAN mennyt OT mut ei se mitää :p

Tutun kuulosta meininkiä kyl, turussa känniääliöitä ainaki riittää, eräässä yökerhossa missä kavereitten kanssa käyn niin melkeempä joka viikko tulee joku urpo jotain avautumaan mulle ku tykkään käyttää tapoutin hupparia, ite vielä oon sellanen et ku saan vähä viinaa ni oon kyl mukana jos joku alkaa jotai kähyymää, onneks kaverit tulee välii : D

ketjuhan on nyt HIEMAN mennyt OT mut ei se mitää :p

Tutun kuulosta meininkiä kyl, turussa känniääliöitä ainaki riittää, eräässä yökerhossa missä kavereitten kanssa käyn niin melkeempä joka viikko tulee joku urpo jotain avautumaan mulle ku tykkään käyttää tapoutin hupparia, ite vielä oon sellanen et ku saan vähä viinaa ni oon kyl mukana jos joku alkaa jotai kähyymää, onneks kaverit tulee välii : D
Ei oo kyllä mitään varmempaa keinoa vetää kännisiä riidanhaastajia puoleensa ku pitää tapoutin, UFC:n tms. hupparia päällään :D

On syytäkin jos on niin urpo että pitää UFC:n tai TapOutin hupparia baarissa tai yleensäkkään renkaidenvaihtoa sosiaalisemmassa eventissä.

Espanjassa homoraiskaajat kiertelevät autoilla steissiä vonkaamassa? Outo maa. Tai sitten on osgari tavattoman namun näköinen.

Epäilen todellakin jälkimmäistä. ;) Nojoo, siis tarkotushan noilla varmaa on myllyttää pienikokosempia, mutta säälittävintähän on että kaverit ei edes siihen pysty.

Epäilen todellakin jälkimmäistä. ;) Nojoo, siis tarkotushan noilla varmaa on myllyttää pienikokosempia, mutta säälittävintähän on että kaverit ei edes siihen pysty.

Ja mitenkään et provosoi? Missä päin espanjaa?? Olisiko rasismista kyse, joensuussakin oli jossain vaiheessa mustilla huonot oltavat.

Muuten, Las Palmaksessa näin kerran mustaihoisen, jolla oli päällä t-paita "I hate niggers".. Huumoriahan se mutta aika härski äijä.

Suositut

Back
Ylös Bottom