Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aijaa, no harmi vain että aika rumaa jälkeä ovat nämä "aloittelevat mailanheiluttajat" ovat saaneet täälläkin aikaan.
Joo niinkuin tossa yllä todettiin niin ketjun nimihän on "VAPARImiehet kadulla", mutta kyllä täytyy sekin ottaa huomioon, että vähemmistöä ovat ne, jotka oikeasti osaavat puolustautua kunnolla puukkoja mailoja tai edes nyrkkiä vastaan. Esimerkkinä omasta kaveri piiristä löytyy vain, muutama henkilö jotka mahdollisesti jotain kamppailulaji tai itsepuolustus kokemusta omaavat.Ei jaksais näin lapsellisii juttuja kommentoida, mutta kyllä se fakta on että ei siinä puuukot ja mailat mitään takaa. Eriasia tosiaan jos jotain kil
ttejä normityyppejä tai pikkupoikii niillä husitaan. Eli siis syyttömien piekseminen nyt onnistuu ilman mitään aseita ja aseiden kera jälki ikävämpää. Mutta ainakin mun kaveripiiristä itseni mukaan lukien löytyy paljon ihmisiä joita sit ihan oikeesti pitää osata lyödä jos aikoo onnistua hommassaan, oli sit aseita mukana tai ei. Mutta siis elämä opettaa jne. Jatkakaa vaan omaa reittii jos reitti tuntuu viisaalta.
Esimerkkinä omasta kaveri piiristä löytyy vain, muutama henkilö jotka mahdollisesti jotain kamppailulaji tai itsepuolustus kokemusta omaavat.
No sen takia sanoinkin mahdollisesti ja JOTAIN....Ei tuo nyt vielä takaa sitä että puukkoa vastaan osaisi reagoida.
No sen takia sanoinkin mahdollisesti....
Ja meno on täällä semmosta että autollinen about. 25 vuotiaita jätkiä tulee pyytämään ja jos ei anna, lätty lätisee.
Ei oo kyllä mitään varmempaa keinoa vetää kännisiä riidanhaastajia puoleensa ku pitää tapoutin, UFC:n tms. hupparia päällään :Dketjuhan on nyt HIEMAN mennyt OT mut ei se mitää :p
Tutun kuulosta meininkiä kyl, turussa känniääliöitä ainaki riittää, eräässä yökerhossa missä kavereitten kanssa käyn niin melkeempä joka viikko tulee joku urpo jotain avautumaan mulle ku tykkään käyttää tapoutin hupparia, ite vielä oon sellanen et ku saan vähä viinaa ni oon kyl mukana jos joku alkaa jotai kähyymää, onneks kaverit tulee välii : D
Espanjassa homoraiskaajat kiertelevät autoilla steissiä vonkaamassa? Outo maa. Tai sitten on osgari tavattoman namun näköinen.
Epäilen todellakin jälkimmäistä. ;) Nojoo, siis tarkotushan noilla varmaa on myllyttää pienikokosempia, mutta säälittävintähän on että kaverit ei edes siihen pysty.