Vaparileiri 3.12. + muut Fitnessliiton leirit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ei vieläkään ole tullut mitään lisäinfoa. Alkaa jo vähän ihmetyttämään! Missä vaihees yleensä on ollut tapana lähettää lisäinfoa, nyt ainaki tuntuu jäävän aika viime tippaan.

Mäkin olen ilmoittautunut Tampereen leirille jo aikapäiviä sitten, mutta nyt en pääsekään. ITKU! Seuraavalla viikolla on muutto, joka nielee sen verran valuuttaa, ettei mitenkään riitä tohon. Tää on niin mun tuuria...

Täällä...

kanssa yksi Tampereelle tulija!!! :) Eipä siinä leiri-infossa taida mitään ihmeempää tulla olemaan... Viimeksi kun olin kesällä Hesassa, käskettiin vaan ottamaan eväitä mukaan ja treenivaatteet. Viimeksi leirillä sai palkkarin ja shakerin, kahvia ja protskupatukan + hedelmiä. Innolla ootellaan leiriä täällä Porin suunnalla :hyper:

Minä oon kans tulossa Tampereen leirille! joku ihana ihminen peruutti ja pääsin peruutuspaikalta. Nähdään lauantaina punttisiskot!

Mä olen kanssa sinne ilmoitautunut sillon hyvissä ajoin, muttamitään infoa ei ole tullut..mutta mikäli herään ajoissa..yö töissä..eli siis herään niin siellä siten..

Jos joku turusta päin tulija on vailla kyytiä tampereelle, niin 1 paikka olis autossa vapaana ;)

Juu näin oli.Toivottavasti mää herään lauantai aamuna ajoissa..töistä kun pääsee 7 lauantai aamuna..

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Olisko kellään leirille tulevalla jonkinlaisia korkokenkiä lainaksi? Itsellä ei ole yksiäkään kenkiä missä ois korkoa. Yleensä käytän kokoa 37. Olis tosi mukava päästä harjottelee kävelyä.

Tiedotetaas nyt täälläki, mä joudun perumaa leirini kun työpaikalla on porukkaa kipeenä ja joudun siis menemmän sinne ... laitoin maijalle mailia siitä mut kannattaa varmaa soittaa maijalle jos haluu vielä päästä leirille jos se ei kato mailejaan ennen huomista ... ottaa taas päähän ihan älyttömästi :curs:

Kiitos kaikille ihquille valmentajille ja leiriläisille! :worship:
Oli kyllä antoisa päivä. Ja voi voi kun paljon olis tehtävää tän kropan kanssa... :)
Mutta paljon hyviä vinkkejä tuli ja mukaviin tyyppeihin tutustuin.

Oli kyllä tosi mukava päivä. Paljon tosiaan sai hyviä vinkkejä ja jälleen rutkasti motivaatiota treeneihin ja omien tavoitteiden saavuttamiseen. Ja mullakin sitä tekemistä riittää...
Mut hyvämieli jäi ja jatkossa kyllä osallistun mielellään uudestaankin leireille.

Oikein mukava, opettavainen ja motivoiva päivä oli mullakin tuon Tampereen treenileirin ansiosta! Sai vahvistusta omille ajatuksille koskien treeniä ja tulevaisuutta(mitä se sitten ikinä tuokaan...) sekä uusia pieniä niksejä eri tekniikoihin. Tsemppiä riittää taas vaikka kuinka ja kauan!:thumbs: Kiva oli nähdä tuttuja mimmejä ja tutustua uusiin!

Täältäkin :5: treenileiristä. Tosi mukava ja rento meininki, mukavia uusia tuttavuuksia ja hyödyllisiä treenivinkkejä. Poseeraus on kyllä niin taitolaji että huh huh...

Minä myös mukana, tottakai.

Tiedoksi otan leirille mukaani kokoa 37 olevat mustat stiletot, korko 5'', jotka sopii body fitnekseen. Itselläni ei ole kengille käyttöä, eikä niiitä ole käytetty muuten kuin testattu asentoja kengät jalassa, eli jos joku on kiinnostunut niin kengät on myynnissä. :)

Minä myös mukana, tottakai.

Tiedoksi otan leirille mukaani kokoa 37 olevat mustat stiletot, korko 5'', jotka sopii body fitnekseen. Itselläni ei ole kengille käyttöä, eikä niiitä ole käytetty muuten kuin testattu asentoja kengät jalassa, eli jos joku on kiinnostunut niin kengät on myynnissä. :)

Mua ehkä vois kiinnostaa noi kengät! Nähtiinkin Lauralla sauna illassa sillon pari viikkoa sit.Olen siis tulossa leirille,nähdään siellä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom