Vaparileiri 3.12. + muut Fitnessliiton leirit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu
:rolleyes: Lukisin mielellään kokemuksia aiemmilöta leireiltä jos joku jaksais kertoo..
Kiitos :worship:

Onkos tytsyjä tulossa Oulun treenileirille 20.1.07???
Aattelin ilmottautua jos ei oo töitä silloin. Toivottavasti saa listat pian.

Ompa tietenki töitä sillon. Just sain listat, eikä pysty vuorojakaan vaihtamaan. AARGH, ottaa nuppiin.:curs:

:wall:

:rolleyes: Lukisin mielellään kokemuksia aiemmilöta leireiltä jos joku jaksais kertoo..
Kiitos :worship:

No minäpäs kirjoittelen.

Olen ollut kahdella leirillä: "kisaan valmistavalla" ja "poseerausleirillä". Erityisesti heinäkuussa pidetty kisaan valmistava leiri oli täynnä uutta asiaa kun siinä käsiteltiin viimeisen kisaviikon tapahtumat, suola- ja hiilihydraattitankkaukset, näytettiin protanin levitykset jne. Poseerausleirillä asiat olivat itselleni vanhan kertausta (vaikkei käsiteltykään yhtä paljon kisaviikon asioita). Kaikkein hyödyllisin osa molemmilla leireillä oli mielestäni poseeraaminen ja siitä henkilökohtaisen palautteen saaminen. Molemmille leirille osallistui myös jo kisanneita tyttöjä, jotka kertoivat omia kokemuksiaan. Kaiken kaikkiaan samanhenkisen porukan tapaaminen on ollut aina yhtä kivaa, joten en voi kuin lämpimästi suositella leireille osallistumista. :thumbs:

Onkos tytsyjä tulossa Oulun treenileirille 20.1.07???
Aattelin ilmottautua jos ei oo töitä silloin. Toivottavasti saa listat pian.

Hyvä kun sanoit, en ollut huomannut tälläistä ollenkaan kun en ole muistanut vierailla fitnessliiton sivuilla enkä kuulu mihinkään postituslistaan :hyper: Yritän kyllä päästä tuonne! Hinta on kyllä vähän karmiva, eikö Kemin treenileiri ollut vain 20e?

Pitäisikö tästä tehdä oma thredinsä että kaikki Oulun lähellä pörräävät mimmit huomaavat tulla? :hyper: Haluaisin kovasti tutustua teihin kaikkiin :D

Heippa kaikki ensi viikonlopuna leirille lähtevät!
Mietin tossa kulkupeliä Helsingin suuntaan... Oon itse tulossa Lappeenrannan suunnalta ja ajattelin kysäistä onko täältä muita menijöitä? Nyt olis kimppakyytiä tarjolla:), eli menen itse omalla autolla tai junalla riippuen siitä onko täältä päin ketään kyydin tarvitsijoita.:rolleyes: Jos autokyyti kiinnostaa, ilmotelkaa vaikka tähän ketjuun.

Heippa kaikki ensi viikonlopuna leirille lähtevät!
Mietin tossa kulkupeliä Helsingin suuntaan... Oon itse tulossa Lappeenrannan suunnalta ja ajattelin kysäistä onko täältä muita menijöitä? Nyt olis kimppakyytiä tarjolla:), eli menen itse omalla autolla tai junalla riippuen siitä onko täältä päin ketään kyydin tarvitsijoita.:rolleyes: Jos autokyyti kiinnostaa, ilmotelkaa vaikka tähän ketjuun.

jep myös lappeenrannasta lähdös,autolla.Mennää kaverin kaa jo perjantaiks Helsinkii,pois sieltä mein kyydis on tulos yks lappeenrantalaispakkismimmi, ni takapenkille kait viel mahtuu,jos siltä tuntuu???
Pakko myös kysyy et missäköhän treenailet,et jos platinumil ,ni varmaa olla törmätty siellä?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
jep myös lappeenrannasta lähdös,autolla.Mennää kaverin kaa jo perjantaiks Helsinkii,pois sieltä mein kyydis on tulos yks lappeenrantalaispakkismimmi, ni takapenkille kait viel mahtuu,jos siltä tuntuu???
Pakko myös kysyy et missäköhän treenailet,et jos platinumil ,ni varmaa olla törmätty siellä?

Oottekos monen aikoihin perjantaina Hesaan menossa..? Meinasin itekkin mennä jo pe iltana, ettei tarvii lauantaina ihan kukon laulun aikaan lähteä köröttelemään:rolleyes: . Ja jos ei aikataulut kohtaa, niin meen junalla, saan vielä onneks opiskelija-alet:D ja jos olis sit mahdollista tosiaan sunnuntaina tulla teitin kyydissä kotio päin?

En treenaa Platinumilla, mutta mielessä se on kyllä käynyt. Mulla on kotona oma punttis jossa saan, ainakin toistaiseksi, kaiken tarpeellisen väkerrettyä:whip: ja ilmaiseksi, opiskelijalla kun ei koskaan oo liikaa rahaa:rolleyes:

Oottekos monen aikoihin perjantaina Hesaan menossa..? Meinasin itekkin mennä jo pe iltana, ettei tarvii lauantaina ihan kukon laulun aikaan lähteä köröttelemään:rolleyes: . Ja jos ei aikataulut kohtaa, niin meen junalla, saan vielä onneks opiskelija-alet:D ja jos olis sit mahdollista tosiaan sunnuntaina tulla teitin kyydissä kotio päin?

En treenaa Platinumilla, mutta mielessä se on kyllä käynyt. Mulla on kotona oma punttis jossa saan, ainakin toistaiseksi, kaiken tarpeellisen väkerrettyä:whip: ja ilmaiseksi, opiskelijalla kun ei koskaan oo liikaa rahaa:rolleyes:

mennää jo aamulla jotta ehtii hieman shoppailla ettei ihan pelkästän treenailuksi mene koko viikonloppu ;) Tulee ainakin edullinen paluumatka kaikille kun on auto melkein täys :D No toivottavasti siellä leirillä tunnistetaa toisemme :)

mennää jo aamulla jotta ehtii hieman shoppailla ettei ihan pelkästän treenailuksi mene koko viikonloppu ;) Tulee ainakin edullinen paluumatka kaikille kun on auto melkein täys :D No toivottavasti siellä leirillä tunnistetaa toisemme :)

Eiköhän me siellä leirillä tutustuta, toivottavasti ainakin:rolleyes: Näemmä sitten siellä!

Hei rebanna!
Monen aikaan oot perjantaina menossa junalla?
Kun miekin menen junalla niin ois kiva saada seuraa:)

Meen varmaan vasta sillä viimeisellä iltajunalla.. en muista nyt tähän hätään monelta se lähtee, tais olla joskus puol ysin aikaan..? Mutta ilman muuta jos samaan junaan satutaan niin olishan se mukava tutustua jo ennen leiriä, kun en kuitenkaan ketään tunne entuudestaan:)

voi skönde, toi tän viikonlopun leiri olis ollut just eikä melkein täydellinen meikäläiselle!? kertosko joku jos sattuu tietämään milloin se pidetään uudelleen? ja mitä sielä tarkemmin ottaen käydään läpi? Liiton sivuilla mainitaan aloittelijoille ravitsemusta ja treeni ohjelman väsäämisestä yms. Onko oikeesti tarkoitettu aloittelijoille vai jo hieman tietäville/edistyneimmille? IIIK

voi skönde, toi tän viikonlopun leiri olis ollut just eikä melkein täydellinen meikäläiselle!? kertosko joku jos sattuu tietämään milloin se pidetään uudelleen? ja mitä sielä tarkemmin ottaen käydään läpi? Liiton sivuilla mainitaan aloittelijoille ravitsemusta ja treeni ohjelman väsäämisestä yms. Onko oikeesti tarkoitettu aloittelijoille vai jo hieman tietäville/edistyneimmille? IIIK

Mahdollisesti samanlainen leiri on ensi syksynä/vuonna taas. Ravintoasioita ja ihan kaikkea treenaamisesta käytiin ainakin ykkösleirillä läpi ja sitten treenattiin muistaakseni neljä kertaa. Mukana oli ihan aliottelijoita ja vähän pidempään treenanneita.:)

Tampereen leiri lähestyy :) kiva kiva...toivottavasti moni on tulossa. Ois kiva tutustuu "punttisiskoihin" ihan kasvotusten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom