Vaparileiri 3.12. + muut Fitnessliiton leirit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
No huh, kylläpä oli upea mimmi poikineen rivissä! Ja se Laura....:rock: Tuli itelle semmonen olo,et aika turha on vielä ens syksynä mihinkään kisoihin lähtee näillä massoilla..:itku: Mut toisaalta, eipähän sitä kehity kun kisaamalla ja treenaamalla! Upeita tyttöjä tulee olemaan lavalla! :worship:

Komppaan Jonnaa!Oli kyllä mielettömiä kroppia tyttösillä. Vaikka itse tunsinkin oloni pieneksi, niin samalla oli tosi kivaa kuolata muita. :kuola: Hyvä leiri ja plussana tällä kertaa olivat hyödylliset monisteet kotonakin luettavaksi!

Voi Tytöt! Kiitos tuhannesti kaikille kannustavista kommenteista! Leirillä oli taas niin mukava tavata tuttuja ja vaihtaa kuulumisia! Upeita naisia on tulossa keväälle! Paljon tsemppistä kaikille kevääseen rehkiville ja nähdään viimeistään kultsalla :thumbs:

Nyt sitä classic bodybuilding -leiriä pukkais 20.5. tänne Stadiin. Kuka ois inessä? Tää olis aika kiinnostunut..

Kiinnostusta olis, mut tuskin pääsen töiltäni lähtemään. Katellaan...

Leiri 15.4.2007

Muutamia kuvia sunnuntain leiriltä.

Liitteet

• IMG_2947.webp
    IMG_2947.webp
    27,9 KB · Katsottu: 2 649
  • IMG_2948.webp
    IMG_2948.webp
    30 KB · Katsottu: 1 087
  • IMG_2950.webp
    IMG_2950.webp
    24,2 KB · Katsottu: 346
  • IMG_2951.webp
    IMG_2951.webp
    42,2 KB · Katsottu: 2 327
  • IMG_2952.webp
    IMG_2952.webp
    47,1 KB · Katsottu: 1 537
  • IMG_2953.webp
    IMG_2953.webp
    25,8 KB · Katsottu: 1 450
  • IMG_2954.webp
    IMG_2954.webp
    39 KB · Katsottu: 2 027
Laura on kyllä aivan uskomattoman kireässä kunnossa. Lihakset ovat säilyneet hyvin dieetistä huolimatta. Nainen on niin pirtsakka ja energinen. Hän näyttää aivan upealta :rock: . Laura Osloon!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Upeita kuvia. Mä NIIN ootan jo kisoja! :hyper:

Jee, pian on vaparileiri.. ja sitten myös kesäkuun treenileiri! Ilmoittauduin molemmille, kiva päästä pitkästä aikaa leirille. :) Ketäs muita on tulossa?

Jee, pian on vaparileiri.. ja sitten myös kesäkuun treenileiri! Ilmoittauduin molemmille, kiva päästä pitkästä aikaa leirille. :) Ketäs muita on tulossa?

o/

Ilmoittauduin molemmille, vaparileirillä kun on kuulemma uudet vetäjät.

Ja mitä kuviin tulee niin Laura näyttää törkeän kovalta, kropan mallikin on ihan täydellinen. Paljon tsemppiä loppurykäisylle!

Mä oon ylpee mun entisestä maantiedon opettajasta (opetti siis mua yläasteella)! Kyseessä on siis Maria Kuurre, tossa etuposekuvassa keskimmäisenä (vaaleat pitkät hiukset).

Hän oli kyllä niin sympaattinen ihminen:haart: on varmaan vieläkin ;)

Mä oon ylpee mun entisestä maantiedon opettajasta (opetti siis mua yläasteella)! Kyseessä on siis Maria Kuurre, tossa etuposekuvassa keskimmäisenä (vaaleat pitkät hiukset).

Hän oli kyllä niin sympaattinen ihminen:haart: on varmaan vieläkin ;)

Voi että, hän on edelleenkin niin suloinen ja herttainen nainen :haart: . Syytä ollakin ylpeänä. Maria on loistavassa kunnossa :rock: .

Upeita kuvia. Mä NIIN ootan jo kisoja! :hyper:

Juu, täälläkin ootetaan kisoja ku hullu puuroa :hyper: Kauhistuttaa vaan ajatus, että omiin kisoihin on enään sitten vuosi aikaa...:eek: mutta ihana päästä nyt vielä ensin itse nautiskelemaan katsomon puolelta. Ensin tosiaan täytyy sinne vaparileirille tulla.

Ja tosiaan voin yhtyä noihin Lauraan viittaaviin kommentteihin, siinä on naisella kroppa kohdillaan :worship: Paljon kovia tyttöjä tulossa kyllä bf- lavalle, saas nähä miten sijoitukset menee...

Late on kyl tajuttoman upeessa kunnossa! Harmi ettei Laura ehditä näkee enää ennen kisoja,mut siellä sit nähdään ja huudan kurkkuni käheeks, GO LATE GO :rock: :haart:

Heissan!
Onko kukaan ilmoittautunut Helsingin treeniviikonlopun jatko-osaan 9-10.6?
Ite oon innostunut ajatuksesta, toivottavasti vaan on riittävästi osanottajia että leiri järjestyy :)

Heissan!
Onko kukaan ilmoittautunut Helsingin treeniviikonlopun jatko-osaan 9-10.6?
Ite oon innostunut ajatuksesta, toivottavasti vaan on riittävästi osanottajia että leiri järjestyy :)

Mä olen tulossa!:) Olispa kesäkuu jo pian! Jos muita Tampereen suunnalta tulijoita, niin voitais ehkäpä mennä kimppakyydillä?!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom