Vaparileiri 3.12. + muut Fitnessliiton leirit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Mä oon kans tulossa Hesan leirille!

Heippahei :) en tiedä onko tähän joku muu threadi jossain mutta ketä menossa 20.5 järjestettävälle vaparileirille ? olisi kiva tietää, että paljon tyttöjä on mukana ?

Mä myös olen tulossa vaparileirille!! Ja myös kesäkuun treenileirille.

Ei Oulun suunnalta ois kukaan menossa vaparileirille? Tekis hirveesti mieli lähteä, mutta lauantaina on töitä ja maanantaiksi pitäis olla takaisin kotona. Jos joku ois siis autolla päiväseltään menossa käymään, voisin hypätä matkaseuraksi!

Mä myös olen tulossa vaparileirille!! Ja myös kesäkuun treenileirille.

Jee, säkin oot tulossa Helsinkiin reenileirille! Voiks sä leikkii sit mun kans?:D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jee, säkin oot tulossa Helsinkiin reenileirille! Voiks sä leikkii sit mun kans?:D

Juu mä tottakai mä leikin sun kanssa :D ehkä jopa junamatkallakin??

Täällä yksi, joka on tulossa vaparileirille ja myös kesäkuun treenileirille, joten siellä nähdään :)

Juu mä tottakai mä leikin sun kanssa :D ehkä jopa junamatkallakin??

Me mennään jo perjantaina helsinkiin ja tullaan su takasi...

Olipas hauskaa tänään :D Saldona venähtänyt lonkankoukistaja ja julmettu väsymys, sekä hirvee into alkaa harjottelemaan säännöllisesti kaikkia eri voimaliikkeitä! Harmitti, kun tällä leirillä ei just käsitelty niitä treenien jaksotukseen, suunnitteluun jne. liittyviä asioita, niitä odotin itse eniten. Temputkin oli tuttuja, vaikka en niitä vielä osaakaan.. ainoastaan se sivukulmanoja tmv. oli uusi. Ja surkea poski-planche pystysuorassa :D Senhän pitäisi oikeasti näyttää tältä (jalat kiinni toisissaan tosin)...

8B-Josh.jpg

Bodylehden saitilla onkin jo juttua leiristä, käykääs tsekkaamassa!

Hyvän treenin ainakin sai tehtyä, veikkaan et huomenna on niskat ja lonkankoukistajat ainakin kipeät :) Se tärkein juttu mitä mä saan näiltä leireiltä, on tiukka motivaatio harjoitteluun. Oli myös ihana nähdä muita mimmejä! :haart: Nyt onkin suunnitelmissa alkaa venyttelemään enemmän, ja käsinseisontaharjoituksia sekä voimaliikkeitä teen varmaan vähän joka päivä.

Taitaa kuitenkin olla niin, että mikäli nää vaparileirit ei jatkossa muutu jollain tavalla, niin mä jään kotiin harjoittelemaan. 35e on kuitenkin aika kova hinta, varsinkin kun ainoat uudet jutut mitä mulla jäi käteen tais olla pari voimaliikevinkkiä ja venytystä. Siitä edellisestä vetäjästä tykkäsin vielä vähemmän, joten parempaan suuntaan ollaan menty (mun mielestä), mutta silti ne jutut mitä me harjoiteltiin oli suurimmalta osalta sellaisia, että voin niitä harjoitella ihan hyvin itsekin. Oppiko muut mimmit uusia juttuja?

Oppiko muut mimmit uusia juttuja?

No tä nyt tuskin on mikään yllätys et mä opin paljon kaikkee uutta ja ihanaa...mutta ymmärrän hyvin et te kokeneet mimmit oisitte kaivannut enemmän haastetta ja uutta kivaa. Samaa mieltä oon Faidran kanssa siitä et olis ollu kiva kuulla just siitä treeniohjelman ja erilaisten treenien suunnittellusta ja aikatauluttamistesta ym.

Mä oon ihan onnesta soikeena..koska oikeesti ylitin itteni ja lähin mukaan. Oikeestyi tosi motivoivaa kun oppi uuttaa ja selvis sieltä kotiin yhdessä kappaleessa :thumbs:

Leiri oli minusta todella mukava, vaikkakin raskas. Tällä hetkellä varmaan kaikki kropan lihakset on kipeinä, erityisesti vatsalihakset ja jalat. Tehokasta treeniä leirillä oli siis ainakin riittävästi:)

Vaikka leirillä tehdyt akrobatialiikkeet olivatkin pääosin myös minulle ennestään todella tuttuja niin sain silti mielestäni leiriltä juuri sitä mitä lähdin hakemaan. Monesti itsekseen treenatessa tulee vain tehtyä paljon toistoja ja välillä ihmetyttää, miksi joku liike ei kehity ollenkaan. Leirin minulle tärkein anti olikin, että sai liikkeiden "asiantuntijoilta" todella hyviä ehdotuksia ja korjauksia liikkeisiin, joiden avulla pystyn nyt itsekseen treenailemaan liikkeitä taas vähän paremmiksi. Joskus voi käydä niin, että jos oppii tekemään jonkun liikkeen hieman väärin ja toistaa sitä sitten aina samalla lailla, niin tällaista väärin opittua liikettä onkin sitten tosi hankala lähteä korjailemaan myöhemmin. Helpompi on kun opettelee liikkeet heti alussa kunnolla:) Huomasin leirillä useissa liikkeissä juuri tällaisia pieniä "väärin opittuja" kohtia, joihin nyt sain taas hyviä korjausehdotuksia, että voin lähteä kehittämään liikettä oikeampaan suuntaan...

Olen aiemmin harrastanut erästä kamppailulajia yli 10 vuotta, ja lajiin kuului myös erilaisten akrobatia-liikkeiden harjoittelu. Vaikka olen kymmenillä eri leireillä ja kymmenien eri vetäjien opastamana tehnyt näitä ihan "perusliikkeitä" niin silti tunnen aina löytäväni liikkeisiin jotain "uutta" ja siksi tälläkään leirillä ei minua häirinnyt ollenkaan, että näitä perusliikkeitä käytiin taas läpi. Omaa vapariani kokoon kasatessa huomasin, että tärkeintä on, että on itsellä hyvin selkeä käsitys siitä, mitkä liikkeet menevät jo sujuvasti ja mitkä liikkeet on realistista opetella kisoihin mennessä. Mielestäni nämä aivan perusasioihin ja liikkeiden opettelemiseen keskittyvät leirit ovatkin juuri siksi todella hyviä, että pääsee hieman kartoittamaan omaa osaamistaan ja saa ideoita vapariin laitettavista elementeistä. Leirillä mukavaa on myös tietysti muiden samanhenkisten ja ehkä tulevien kilpakumppanien tapaaminen. Ja leirit antaa myös mukavasti lisämotivaatiota ja intoa treeneihin:whip:

Itse kyllä tykkäsin vaparipäivästä, vaikka tottahan se on, ettei paljoa uutta tullut. Mutta pelkästään jo se, että voi jutella ja sosialisoida muiden kanssa ja kun näkee muiden tekemänä liikkeitä niin hiffaa asioita omaan suoritukseensa. Motivaatiota tuli roppakaupalla lisää samoin kuin jumitusta :rolleyes: Niskat, yläselkä sekä jalat on ihan tukossa. Ei oo tullut noin montaa kuperkeikkaa tehtyä pitkiin aikoihin. Muutenkin sitä taas huomasi, että aivan liian vähän venyttelee, varsinkin nyt näin kisojen jälkeen on tullut vähän lorvailtua. Eli pieni :whip: -herätys itselle ja kehonhuolto kuntoon.

Alunperin luulin, että leiriin olisi kuulunut teoriaosuuskin ja vähän yllätyin sen puuttumista. Just noista jaksotuksista ja muista asioista olisin minäkin halunnut tietoa lisää. Liikuntapuolta oli paljon ja se oli tosi hyvä, mutta huomasi, että iltapäivästä liikuntamäärä verotti jaksamista. Ainakin allekirjoittaneelta. Ei yksinkertaisesti jaksanut enää 4 tunnin jälkeen antaa kaikkeaan, mikä nyt ei olekkaan kauhean suuri yllätys....

Muuten, varmaan leiristä tulee vielä kyselymeiliä (ainakin ennen on tullut) tai jos ei tule niin annetaan palautetta, sillä eihän mitään asioita paranneta, ellei vetäjät tiedä mita asioita voisi parantaa, joten annetaan palautetta tytöt.

Muuten, varmaan leiristä tulee vielä kyselymeiliä (ainakin ennen on tullut) tai jos ei tule niin annetaan palautetta, sillä eihän mitään asioita paranneta, ellei vetäjät tiedä mita asioita voisi parantaa, joten annetaan palautetta tytöt.

Hyvä pointti. Josko ens kerralla sais sitä sitä teoriaa kun etukäteen toivotaan :)

Ketäs on tulossa ens viikonlopun treenileirille? Carina, Hermione ja Wippe ainaski, mut ketäs muita? Ootan jo innolla, et pääse höpisemään treenijuttuja samanhenkisten ihmisten kans!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom