Vapaaehtoista "nettivalmentajaa" mulle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trenu
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Jutun nimi siis olisi tämmöinen. Eli jos täältä Pakkiksen - foorumeilta löytyisi itselleni "nettivalmentajaa". Olen käynyt salilla toukokuusta asti 4krt/viikko eli melko aktiivisesti, sitä ennen treeni oli vähän sitä ja tätä. Pelaan myös puntin ohella jääkiekkoa mikä onkin ykkösharrastukseni ja siihen satsaan enemmän. Siis vapaaehtoiselta valmentajalta odottaisin neuvoja treenaukseen/ ravinto sekä ilmoittelisin hänelle päivän ohjelmia + ravinto asioita. Ikä 14, mitat n.184cm/67,5kg.

Odotan kuitenkin, että tulevalta "nettivalmentajalta" löytyy jonkinlaista tietoa asioista ja osaisi auttaa minua eteenpäin. :)

Jos innostuit tästä, ehkäpä tyhmästä ideasta lisää MSN Messengerissä Trenu_@hotmail.com tai jos Messengeriä ei löydy e-mailaa samaan osoitteseen. :piis:

Mua melkeenpä vois kiinnostaa, mutta ittellänikin on niin vähän treeniä takana enkä kaikkia asioita niin hallitse, että en oo ehkä kuitenkaan oikee tyyppi. Mutta toivottovasti saat toivotun valmentajan sinulle täältä.

Hyviä jatkoja treenin parissa sinulle Trenu! :thumbs:

Eti semmonen nick kuin jto täältä. Ostat siltä ohjelman. Se tietää ja osaa. Vaikka maksaakin.

Kuten Directions^ sanoikin jto on valintasi :) Muita en edes harkitsisi...

Alkuun lukaset FAQ:it läpi ja Voimaharjoittelu.netin artikkelit, niillä pääsee jo alkuunkin, niin katsele tarvitsetko sitä valmentajaa sen jälkeen. Perustietoa ainakin saa runsaasti.

Edit: Eikös vapaaehtoisella tarkoiteta ilmaista?:D

Mielelläni, jos et tuota jääkiekkoa harrastaisi :) bodyssa voisin jakaa omia neuvoja ja mielipiteitä.

Lisään meses jokatapauksessa?

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Ja jokainen asioista oikeasti tietävä on varmasti heti ensimmäisenä auttamassa toisia ilmaiseksi - ihan noin vain harrastuksen ja yhteisen hyvän vuoksi..

Ja jokainen asioista oikeasti tietävä on varmasti heti ensimmäisenä auttamassa toisia ilmaiseksi - ihan noin vain harrastuksen ja yhteisen hyvän vuoksi..

totta kai! :D

nyt kannattas varmaan miettiä että onko nyt rahaa pistää oikeesti johonkin valmentajaan. jos ei niin turha yrittää täältä kysellä, jää pian käteen kasa p*** ja paha mieli (ja 10kg tribulusta vaatekaappiin :D)...

Minäkin lisään meseen, voin jotain pientä antaa jos vain satun tietämään. En ehkä paras neuvomaan tuon jääkiekon takia, mutta menkööt kuitenkin

Joo,,, minäkin tarttisin neuvoja :ppp Eli kaikki halukkaat, jotka tietävät asioista, lisätkää osoite jjooona [ät] hotmail.com

KIITOS

Varmaan olisi hyvää kokemusta, jos täältä sattuisi löytämään asiantuntevan henkilön joka jaksaa pohtia sähköpostin/mesen välityksellä. Siinä oppisi itsekin ehkä ja saisi jakaa tietoja eteenpäin.

Omalla salillla on eräs pitäjä (ex. sm-tason kilpailija) joka on monesti valmentanut tavallaan, että olen näyttänyt ohjelmat, ja ruokailut läpi, joita on sitten yhdessä käyty läpi, on on otettu neuvoja vastaan ja prannuksia. Sinuahan se ei auta, mutta jos satut tietämään jonkun salin vaikkapa missä omistajat tarjoavat lisäpalveluita myöskin, niin heistä saattaisi olla enemmän apua kuin "kasvottomasta nettivalmentajasta". Hinta on myös ehkäpä ilmainenkin, kun monesti autetaan suoraan hyvää hyvyyttään.

Ja sitten se oikea valmennustoiminta onkin jos sitten useita satoja euroja jos aletaan maksamalla maksamaan ihan kunnon valmennuksesta. Tosin monen tiedon saa myös täältäkin, mutta se tosin vaatii sitä etsimistä itse. Sekä ruokavalio, että reenijuttujen siirto toiselle toki toisi oman helpotuksensa, kun työn tekee sitten osittain joku muu. Tekeehän näillä joillakin pakkotoiston kilpailijoillakin joku suunnitelmat, ettei kuorma ole välttämättä niin iso, kuin jos tehtäisiin kaikki itse.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom