Jutun nimi siis olisi tämmöinen. Eli jos täältä Pakkiksen - foorumeilta löytyisi itselleni "nettivalmentajaa". Olen käynyt salilla toukokuusta asti 4krt/viikko eli melko aktiivisesti, sitä ennen treeni oli vähän sitä ja tätä. Pelaan myös puntin ohella jääkiekkoa mikä onkin ykkösharrastukseni ja siihen satsaan enemmän. Siis vapaaehtoiselta valmentajalta odottaisin neuvoja treenaukseen/ ravinto sekä ilmoittelisin hänelle päivän ohjelmia + ravinto asioita. Ikä 14, mitat n.184cm/67,5kg.
Odotan kuitenkin, että tulevalta "nettivalmentajalta" löytyy jonkinlaista tietoa asioista ja osaisi auttaa minua eteenpäin.
Jos innostuit tästä, ehkäpä tyhmästä ideasta lisää MSN Messengerissä Trenu_@hotmail.com tai jos Messengeriä ei löydy e-mailaa samaan osoitteseen. :piis:
Odotan kuitenkin, että tulevalta "nettivalmentajalta" löytyy jonkinlaista tietoa asioista ja osaisi auttaa minua eteenpäin.

Jos innostuit tästä, ehkäpä tyhmästä ideasta lisää MSN Messengerissä Trenu_@hotmail.com tai jos Messengeriä ei löydy e-mailaa samaan osoitteseen. :piis: