opiskellessa varsinkin tuntuu että muille on itsestänselvyys että joka keskiviiko baariin. itsekin tykkäisin käydä välillä tanssimassa, kuten angelokin sanoi, mutta en jaksa kukkua siellä kovin myöhään, menee muuten kaks päivää toipuessa, hah:wanha: jotenkin todella tuntuis että kaipais jonkun samanhenkisen kaverin, jonkun, kenen kanssa vois touhuilla kaikkea hauskaa, mutta myös vähän jakaa treenijuttuja.
opiskelen fyssariksi, joten luulis että joukosta löytyis kavereita. onhan niitä, tosi hyviä tyyppejä, mutta käytiin sitten syömässä tai mitä ikinä porukalla, niin jatkokysymys on: lähetkö mukaan baariin?? just tällä viikolla pidettiin fuksiaiset uusille, ja oli hauska ilta. pari siideriä otin ja hilauduin kotiin autettuani kavereita siivoomaan paikat porukan lähdettyä. taas tuli huutelua perään: "kai sä baariin lähdet? Lähdet tottakai!!" jos olis herkempi, vois jo sanoa että tuosta tulee sosiaalista painetta.
yks ikävä juttu, mikä mua hieman haittaa, vaikkei pitäis, on se pieni naljailu mitä kuulee aina sopivan tilaisuuden tulle just luokkakavereilta: herään avomieheni kanssa viikolla kuudelta, koska hän lähtee töihin enkä enää sitten osaa nukkua
kuitenkin, kun herää niin aikaisin, niin siinä ehtii tehdä kaikenlaista. sitten jos välillä kerron kavereille, että lähdinpä tänä aamuna viis yli kuus sauvakävelylle ennen aamupalaa tai jos koulu alkaa myöhemmin, olen yleensä jo käynyt salilla, itse tilanteessa tulee kauhee haloo että miten KUKAAN, siis kukaan ainakaan täyspäinen, voi toimia niin. sitten aina jossain kivassa tilanteessa tulee jotain kuittia jutuista, joista en edes pidä mitään haloota, vaan saatan vain ohimennen mainita jutellakseni. esim. fuksiaisia varten piti kaikista meistä keksiä joku "hauska fakta" yhtä leikkiä varten, niin yks kaverin kysy multa että "kai sulle sopii että me laitetaan sut jätkien kanssa siihen arvausleikkiin ja kysytään, että kuka näistä harrastaa kickboxingia ja mittailee aikaajoin hauistaan??" sanoin vaan, että muuten hyvä mutta kumpikaan ei pidä paikkaansa. harrastin pari vuotta krav magaa, mutta en enää tänä syksynä sitä jatkanut.
kuitenkin tuntuu, että alkukauhistelujen jälkeen moni kavereista kuitenkin tavallaan ihailee sitä että saan itseni jo aamusta liikkeelle. saattavat sanoa, että olis kyllä ihana käydä aamulla lenkillä, mutta ei saa itteä ylös. silloin mietin yksinäni, onko tuo naljailu sitten jonkun sortin kateutta tms? välillä vaan vihlaisee moinen ikävällä tavalla, vaikka ei pitäiskään murehtia mitä muut ajattelee.
olen jo ajatellut, pitäiskö kokeilla löytää netin kautta samanhenkisiä kavereita, kun niitä ei omasta kaveripiiristä meinaa löytyä. mun salillakaan ei käy kuin ihan yks tai kaks muuta tyttöä säännöllisesti. onko kukaan teistä kokeillut etsiä kavereita netin kautta? täältä pakkikselta, suomi24:stä vai mistähän niitä vois koittaa löytää? olis niin mukava tutustua uusiin ihmisiin, ja löytää hieman uusia ympyröitä sitä kautta täältä lahdesta