GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Vapaa-ajan viettämiseen liittyvät ongelmat

Kukkis hyvä. Voi kun tuli oma opiskeluaika mieleen kirjoituksestasi. Äläpä huoli. En jaksanut minäkään nauttia biletyksestä tuossa iässä. Ennen sitä kylläkin, mutta en enää kahdenkympin yli päästyäni. Nyt (yli kolmekymppisenä ja parin lapsen jälkeen) olen itseasiassa todella tyytyväinen siitä, että en ole viimestä kymmentä vuotta baareissa istunut. Kun katson itseäni peilistä, en näe sitä samaa lakastunutta ruusua, kuin mitä monesta ikätoverista on tullut! Ja voin sanoa, että vientiä riittäisi miesten keskuudessa, mitä ei välttämättä silloin parikymppisenä opiskelijana olisi uskonut (kun tuntuivat ne bilettäjät vain poikia kiinnostavan). Tosin, naituna naisena ei vois vähempää kiinnostaa...

Ja opiskeluun kannattaa panostaa kyllä: nimittäin niin makaa kuin petaa - ja tämä on toden totta!

opiskellessa varsinkin tuntuu että muille on itsestänselvyys että joka keskiviiko baariin. itsekin tykkäisin käydä välillä tanssimassa, kuten angelokin sanoi, mutta en jaksa kukkua siellä kovin myöhään, menee muuten kaks päivää toipuessa, hah:wanha: jotenkin todella tuntuis että kaipais jonkun samanhenkisen kaverin, jonkun, kenen kanssa vois touhuilla kaikkea hauskaa, mutta myös vähän jakaa treenijuttuja.

opiskelen fyssariksi, joten luulis että joukosta löytyis kavereita. onhan niitä, tosi hyviä tyyppejä, mutta käytiin sitten syömässä tai mitä ikinä porukalla, niin jatkokysymys on: lähetkö mukaan baariin?? just tällä viikolla pidettiin fuksiaiset uusille, ja oli hauska ilta. pari siideriä otin ja hilauduin kotiin autettuani kavereita siivoomaan paikat porukan lähdettyä. taas tuli huutelua perään: "kai sä baariin lähdet? Lähdet tottakai!!" jos olis herkempi, vois jo sanoa että tuosta tulee sosiaalista painetta.

yks ikävä juttu, mikä mua hieman haittaa, vaikkei pitäis, on se pieni naljailu mitä kuulee aina sopivan tilaisuuden tulle just luokkakavereilta: herään avomieheni kanssa viikolla kuudelta, koska hän lähtee töihin enkä enää sitten osaa nukkua:) kuitenkin, kun herää niin aikaisin, niin siinä ehtii tehdä kaikenlaista. sitten jos välillä kerron kavereille, että lähdinpä tänä aamuna viis yli kuus sauvakävelylle ennen aamupalaa tai jos koulu alkaa myöhemmin, olen yleensä jo käynyt salilla, itse tilanteessa tulee kauhee haloo että miten KUKAAN, siis kukaan ainakaan täyspäinen, voi toimia niin. sitten aina jossain kivassa tilanteessa tulee jotain kuittia jutuista, joista en edes pidä mitään haloota, vaan saatan vain ohimennen mainita jutellakseni. esim. fuksiaisia varten piti kaikista meistä keksiä joku "hauska fakta" yhtä leikkiä varten, niin yks kaverin kysy multa että "kai sulle sopii että me laitetaan sut jätkien kanssa siihen arvausleikkiin ja kysytään, että kuka näistä harrastaa kickboxingia ja mittailee aikaajoin hauistaan??" sanoin vaan, että muuten hyvä mutta kumpikaan ei pidä paikkaansa. harrastin pari vuotta krav magaa, mutta en enää tänä syksynä sitä jatkanut.

kuitenkin tuntuu, että alkukauhistelujen jälkeen moni kavereista kuitenkin tavallaan ihailee sitä että saan itseni jo aamusta liikkeelle. saattavat sanoa, että olis kyllä ihana käydä aamulla lenkillä, mutta ei saa itteä ylös. silloin mietin yksinäni, onko tuo naljailu sitten jonkun sortin kateutta tms? välillä vaan vihlaisee moinen ikävällä tavalla, vaikka ei pitäiskään murehtia mitä muut ajattelee.

olen jo ajatellut, pitäiskö kokeilla löytää netin kautta samanhenkisiä kavereita, kun niitä ei omasta kaveripiiristä meinaa löytyä. mun salillakaan ei käy kuin ihan yks tai kaks muuta tyttöä säännöllisesti. onko kukaan teistä kokeillut etsiä kavereita netin kautta? täältä pakkikselta, suomi24:stä vai mistähän niitä vois koittaa löytää? olis niin mukava tutustua uusiin ihmisiin, ja löytää hieman uusia ympyröitä sitä kautta täältä lahdesta:rolleyes:

kuitenkin tuntuu, että alkukauhistelujen jälkeen moni kavereista kuitenkin tavallaan ihailee sitä että saan itseni jo aamusta liikkeelle. saattavat sanoa, että olis kyllä ihana käydä aamulla lenkillä, mutta ei saa itteä ylös. silloin mietin yksinäni, onko tuo naljailu sitten jonkun sortin kateutta tms? välillä vaan vihlaisee moinen ikävällä tavalla, vaikka ei pitäiskään murehtia mitä muut ajattelee.

Ihan varmasti ihailee ja jonkun sortin kateudesta tuo viestii. En usko, että kenenkään mielestä on oikeasti negatiivinen juttu, että joku jaksaa nousta aamulla lenkille ja elää terveellisesti? Päinvastoin, koska tuollaisia elämäntapoja ihaillaan ns. "salaa", niin jotkut kokee sitten huonoa omaa tuntoa siitä, etteivät jaksa/viitsi panostaa hyvinvointiinsa samalla tavalla -> seuraa naljailua, koska heidän itsetuntonsa ei yksinkertaisesti riitä sinun kehumiseesi. Sellaisilla ihmisillä, jotka ovat sinut itsensä ja elämäntapojensa kanssa, ei ole tarvetta alentaa tai väheksyä toisia tai toisten elämäntapoja! Tosi inhottavaa, että joudut kuuntelemaan tollasia naljailuja, mutta koita olla välittämättä - se on niiden muiden ongelma.

olen jo ajatellut, pitäiskö kokeilla löytää netin kautta samanhenkisiä kavereita, kun niitä ei omasta kaveripiiristä meinaa löytyä. mun salillakaan ei käy kuin ihan yks tai kaks muuta tyttöä säännöllisesti. onko kukaan teistä kokeillut etsiä kavereita netin kautta? täältä pakkikselta, suomi24:stä vai mistähän niitä vois koittaa löytää? olis niin mukava tutustua uusiin ihmisiin, ja löytää hieman uusia ympyröitä sitä kautta täältä lahdesta:rolleyes:

Itse en ole koskaan tarkoituksella etsinyt kavereita netistä, mutta täältä pakkikselta niitä on vain "tarttunut matkaan" pari ja sen lisäksi myös muutama henkilö, joiden kanssa on kiva välillä vaan kirjoitella :) Tää on mun mielestä ihan hyvä kanava löytää samanhenkisiä ihmisiä, niitä kun ei mullakaan ole juuri aiemmin ollut netin ulkopuolisessa elämässä (kavereita tietty on ja pari hyvää ystävää, mutta meillä on aivan erilaiset elämäntavat - on kiva saada myös samankaltaisia kavereita mm. täältä) :rolleyes: Seuraavan kerran kun järkätään Lahteen miitti, niin tuu siekin sinne mukaan - täällä asuu tosi mukavia tyttöjä ;)

Ihan varmasti ihailee ja jonkun sortin kateudesta tuo viestii.

No mää oon saanu kans palautetta aamulenkeistä ja aamun salitreeneistä tosi paljon. Mutta se on kyllä ollu semmosta ihailevaa ihmetystä, että kuinka joku oikeesti saakin aikaan aamutreenejä. Mitään negatiivista en oo kuullu, tai en vaan oo ottanu niitä "Hullu!" -kommentteja tosissani :D

Salilla, jolla käyn, niin on onneksi paljon muitakin, jotka on jo jonossa ovella ku sali aukee 6.30. En oo kokenu olevani mitenkään äärimmäisen erityinen tai outo yksilö.

Mulla ei oo ikinä edes kunnolla rahaa käydä baareissa. Olen melko pihi ka tuntuu, että ei raaski käyttää rahojaan juhlimiseen, ellei oikeasti ole hyvää syytä tai halua juhlia. Ja irrottelen tosi harvoin muutenkin, vaikka oikeassa seurassa ja mielentilassa se on toki hauskaa ja rentouttavaa.

Rahat menee minun opiskelijabudjetista enemmän ihan ruokaan, asumiseen ja muunlaiseen huvitteluun, kuten elokuviin, kahviloihin sekä harrastuksiin. Ja aina on silti rahat lopussa vaikka en baareissa ravaakaan. Monesti vain ihmettelen miten opiskelukavereilla on varaa ryypätä niin usein. Ehkä he tinkivät ruuan laadusta ja muista asioista sitten. Ja minä käyn vielä töissäkin, eikä silti ole varaa. On se kyllä hassua :) No, siinä missä joku ostaa vaikka muutaman 3 e maksavan siiderin, ostan minä muutaman sen hintaisen proteiinipatukan tms. viikossa.

Eilen otin ihan spontaanisti yhden siiderin kun kotona oli laatikollinen :D. Harvoin teen niinkään, mutta kyllä se rentoutti. Seuraavan kerran uskon juhlivani kunnolla Fitness Expo partyssa! Mutta ei niin paljon, ettei hotelliaamiainen maistu :lol2:

Mun nykyset kaverit on suht raittiita ja tykkää just enemmän koti-illoista, joihin saattaa kyllä kuulua se alkoholikin kohtuudella. Ruuanlaitto, saunominen, elokuvat yms. kuuluvat enemmän meidän illanviettotapoihin. Kaverit on myös liikunnallisia, samoin kuten perhe ja oma avokki. Avokki on vähentänyt juomista ihan älyttömästi reilun kahden vuoden aikana mitä ollaan oltu yhessä. Tosi harvassa on ne kerrat että se lähtee baariin tai ottaa edes saunaolutta kotona.

Tän purnauksen pitäisi mennä ehkä tuonne sinkkupalstalle, mutta laitetaanpa nyt tänne. Mahdoton yhtälö löytää itselleen mahdollista kumppania "tällä elämäntyylillä"..:jahas: Tolkitan itselleni, että pitäähän niitä miehiä löytyä muualtakin kuin vain baari tiskiltä, mutta ei hemmetti niitä vain tunnu vastaan kävelevän..Eihän se kumppani onnea takaa, mutta viime päivät on vain ollut taas niin keljuttavan yksinäisiä..Etenkin kun saa koulussa kuulla kaikki päivät kuinka uudet luokkakaverit menee poikaystäviensä luo tai kuinka ne ihanat kumppanit tulee täällä käymään..
Pitäisi varmaan hankkia koira, että olisi edes joku jolle olisi tärkeä, muillekin kuin äiskälle ja iskälle..:D

Tän purnauksen pitäisi mennä ehkä tuonne sinkkupalstalle, mutta laitetaanpa nyt tänne. Mahdoton yhtälö löytää itselleen mahdollista kumppania "tällä elämäntyylillä"..:jahas: Tolkitan itselleni, että pitäähän niitä miehiä löytyä muualtakin kuin vain baari tiskiltä, mutta ei hemmetti niitä vain tunnu vastaan kävelevän..

Hei, punttishan on maailman otollisin paikka löytää kumppani ;) Todennäköisemmin sieltä löytää saman henkisen ihmisen kuin baarin tiskiltä... baarissa ihmiset on vaan jostain syystä (:jahas:) avoimemmalla tuulella, joten lähestyminen on ehkä hieman helpompaa ujommille ihmisille. Pidä vaan silmät auki siellä salilla ja lenkkipoluilla, joku päivä se urhoo vielä kävelee vastaan ;)

Tän purnauksen pitäisi mennä ehkä tuonne sinkkupalstalle, mutta laitetaanpa nyt tänne. Mahdoton yhtälö löytää itselleen mahdollista kumppania "tällä elämäntyylillä"..:jahas: Tolkitan itselleni, että pitäähän niitä miehiä löytyä muualtakin kuin vain baari tiskiltä, mutta ei hemmetti niitä vain tunnu vastaan kävelevän..Eihän se kumppani onnea takaa, mutta viime päivät on vain ollut taas niin keljuttavan yksinäisiä..Etenkin kun saa koulussa kuulla kaikki päivät kuinka uudet luokkakaverit menee poikaystäviensä luo tai kuinka ne ihanat kumppanit tulee täällä käymään..
Pitäisi varmaan hankkia koira, että olisi edes joku jolle olisi tärkeä, muillekin kuin äiskälle ja iskälle..:D

Ja sitten jos kumppani löytyy niin sormet ristiin että se on liikkuvaa sorttia... vaikka poikaystävä on muuten upea tyyppi niin kyllä se vaikutta käytännön elämään että ollaan ihan eri asioista kiinostuneita. Kun aika on kortilla niin olisi kiva jos voisi viettää se vähän vapaa-ajan yhdessä esim. salilla. Minä en kuitenkaan salitreeneistäni tingi, joten nyt sosiaalinen elämä onkin sitten tämän seurauksena täysin kuollutta ja miehen kanssa nähdään lähinnä iltaruoan äärellä ja sängyssä... Olen pari kertaa ajatellut että jos tämä homma kaatuu, en suostu enää deittamaan sellaista ihmistä joka ei urheile aktiivisesti. Ei tarvitse olla bodari eikä kilpatason urheilija, koska urheilullinen tarkoittaa mun mielestä myös sitä että voisi innostua vapaa-ajalla kokeilemaan jotain muuta kuin omaa lajia. Esim. sen sijaan että menee baariin, menee vaikka yhdessä kokeilemaan purjehtimista tai jotain.

Sanopa muuta. Tää on aivan kuin suoraan miun suusta.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hei, punttishan on maailman otollisin paikka löytää kumppani ;) Todennäköisemmin sieltä löytää saman henkisen ihmisen kuin baarin tiskiltä... baarissa ihmiset on vaan jostain syystä (:jahas:) avoimemmalla tuulella, joten lähestyminen on ehkä hieman helpompaa ujommille ihmisille. Pidä vaan silmät auki siellä salilla ja lenkkipoluilla, joku päivä se urhoo vielä kävelee vastaan ;)

Puntilta sais kyllä löytyä. :hyper:

Mulle looginen paikka pariutua oli netti, kun kerran vietän siellä liikunnan ja koulun lisäksi eniten aikaa päivästä. Ihmiset turhaan vähättelevät verkon mahdollisuuksia: omani lisäksi tiedän lukemattomia pitkiä siellä syntyneitä juttuja. Oli se foorumi sitten mikä vaan, tärkeintä on varmaan tarttua tilaisuuteen kun sellainen ilmenee eikä odottaa toisen aloitetta tai ajatella jotain "en kehtaa tai voi, kai niitä muitakin tulee" -juttuja. Noitahan sitten vain myöhemmin katuu, kun ei tullut tehtyä mitään.

Kiinnostuksista sen verran, että ei minusta puoliskojen tarvitse harrastaa samoja asioita, mutta sellainen yleinen kiinnostuneisuus, kyvykkyys keskustella asioista ja kyky päästä samalle viivalle keskusteluissa on kyllä jonkin sortin edellytys jopa. Toki jos toinen on kovinkin "outgoing" tai toinen taas kotihiiri, ongelmia syntyy melko suurella todennäköisyydellä. Toisaalta kuitenkin oma tilanne on esimerkki siitä, että kun kumpikin viihtyy kotioloissa, ei siellä koko ajan yhdessä tietenkään olla, vaan kumpikin touhuaa omien kiinnostustensa parissa. Totuus on kuitenkin se, että kaikkien ihmisten kanssa ne elämänalueet eivät täydellisesti kohtaa, ja jonkin ystävän kanssa esimerkiksi eletään tietyissä asioissa samalla tasolla, toisen kanssa taas toisissa. Kumppaninkaan ei välttämättä tarvitse kaikkia sinun elämäsi osa-alueita ymmärtää, kunhan hyväksyy ne.

Puntilta sais kyllä löytyä. :hyper:

Tosi hankalaa sieltä ketään on saada. Itse ainakin keskityn omaan juttuuni enkä ala ketään kyyläilemään, enkä kehtaiskaan kun on ihan räjähtäneen näköinen. Musta myös olis törkeetä jos joku mua alkais jossain salilla iskemään koska musta se ei oo mikään "iskupaikka"...en tarkoita että vain baarit ovat niitä iskupaikkoja mut kyllä sitä nyt salilla pitäisi saada rauhassa käydä:rolleyes:

Tosi hankalaa sieltä ketään on saada. Itse ainakin keskityn omaan juttuuni enkä ala ketään kyyläilemään, enkä kehtaiskaan kun on ihan räjähtäneen näköinen. Musta myös olis törkeetä jos joku mua alkais jossain salilla iskemään koska musta se ei oo mikään "iskupaikka"...en tarkoita että vain baarit ovat niitä iskupaikkoja mut kyllä sitä nyt salilla pitäisi saada rauhassa käydä:rolleyes:

Se olikin lähinnä vitsi, mutta punttishenkinen voisi ja saisi olla. ;) Kyllä mäkin näytän salilla räjähtäneeltä, enkä mitään iskuyrityksiä toivokaan - saati etsiskele sieltä ketään. :lol2:

Kaveri löysi ukkonsa punttisalilta. Olin vielä todistamassa tätä yhteisen sävelen syntyä :D Itse tosin en siihen pystyisi koska ensinnäkin näytän salilla aina kammottavalta ja toisekseen olen niin keskittynyt siihen omaan juttuun että en varmaan tajuaisi iskuyritystä vaikka se iskettäisiin keskelle naamaani kuin omenapiirakka.
Baarissa olen taas joko niin tuhannen päissään, että en edes eteeni näe tai sitten kökötän selvinpäin v*ttuuntuneena nurkassa juoppokuskina ja siemailen vettä. Eli en ole se otollisin "hei mee iskee toi kuuma mimmi tuolta".
Ja netissä taas en osaa käyttää chättejä sun muita ja olen niin epäluuloinen, että sekään ei tule kysymykseen.
Minun ratkaisuna löytyi onneksi niinkin kuivasta paikasta kuin koulusta :rolleyes: Ja siitä miehestä olen pitänyt kynsin ja hampain kiinni jo pian kuusi vuotta ja ensi kesänä sanotaan tahdon.
Olen ehkä epätodennäköisin ihminen pitkään suhteeseen ja naimisiinmenoon joten hei.. älkää mimmit vaipuko epätoivoon, se tulee sitten kun sitä vähiten odottaa - ainakin minulla tuli.

Hienoo lukee, että täällä on näinkin paljon ihmisiä, joille ei baari-illat kuulu siihen "perusviikonloppuun." :worship:

Itse koitan vähentää juomista reippaasti, koska oon huomannu miten negatiivisesti se vaikuttaa oloon. Pelkkä valvominenkin kun vaikuttaa ihan hirveesti; seuraavana päivänä silmät aivan sumeet, ei jaksa tehdä mitään, haluaa vaan nukkua.
No jos on tullu juotua, niin sama olo jatkuu ja kestääkin seuraavat kolme päivää. Itse en oo viime aikoina hirveesti treenannu, kun oon ollu sen verran kipeenä, ettei oo uskaltanu. Tällä viikolla alko taas treeni ja nyt ois sen takia tarkoitus olla juomattakin.

Uudenvuoden lupaukseksi ajattelin, ettei alkoholia ennen kesää. Ei siinäkään tarvi niin ehdoton olla, mutta ettei lähtis baareihin ryyppäysmielessä jne.

Ihmeellistä tuo juomattomuuden ihmettely! Poikaystäväni ollut noin kuukauden juomatta ja tarkoitus olla jouluun asti. Jatkuvasti sen kaverit soittelee sitä baariin ja sitten ihmetellään, että MITÄ? ET JUO!? Baariin hän kyllä lähtee, mutta juomaksi valitsee alkoholittoman oluen :kippis1:

May, mina olen myos jattanyt alkoholin lahes kokonaan, ennen kylla dokailin senkin edesta, vahan nuorempana siis. Olin oikea bilehile. Mutta pikkuhiljaa tajusin, etta juominen masentaa mua, se saa yksinkertaisesti elamani sekaisin. Parikin drinksua saa pakan sekaisin, eika tee mieli kuin nukkua ja syoda. Treenit ei tule kuuloonkaan. Nyt olen jonkun aikaa (en muista, ehka kuukauden tai kaksi) ollut ihan absolutisti ja tarkoitus on vetaa loppuvuoden samaa linjaa - sopivasti sattui pikkujoulukausikin. Alkuvuodesta olin myos monta kuukautta juomatta. Jotenkin musta tuntuu, etta tasta tulee talla kertaa pysyvampikin juttu. On nykyaan ihanaa olla selvinpain. On ihanaa tunnistaa omat ajatuksensa ja olla virkea.

Muuten taman kanssa ei ole ongelmaa, vaan kun en jaksaisi aina olla kuuntelemassa muiden ihmettelyja. Lauantaina olin pikkujouluissa ja join vaan tonicia, ei kukaan huomannut. Mina vaan voin paljon paremmin ja sunnuntaina treeni kulki. :rock:

:eek::eek:ettekö lainkaan kommunikoi ulkomaailman kanssa salilla, esim joskus pyydä varmistajaa/varmista jotakuta tai kysy saako tehdä pari sarjaa välissä, saa kummia kommentteja reeneistänne tms. Kai se jonkun sortin neutraali kommunikaatio on aika normaali alku yhtä lailla hyvän päivän salituttavuudelle kun ihan oikeallekin tutustumiselle.

Ja jos salihenkistä seuraa hakee niin ehkä se punainen naama ja takkutukka on uskottavampi kuin parfyymin tuoksuinen kosmetiikkamainos:david:... tai sitten minä vaan olen niiiiin hemmetin vanha ja tyytyväisesti rouviintunut.

Uudella paikkakunnalle aika luontevia tuttuja työkavereitten lisäksi on salilla kävijät, koiran ulkoiluttajat ja lapsellisille nappulaliigan vanhemmat (Villen isä, Oton äiti, Mustin koko perhe...).

Piti viela sanoa, etta ihanaa kun tama ketju nostettiin ylos, luin juttuja tuolta alkupaasta. Mukavaa, etta on muitakin, jotka pohtivat yhteiskuntaa ja terveellisyytta eivatka koe, etta ainoastaan baarissa notkuminen on laiffia :hyper:. Mulla on ollut niin kamalasti ongelmia joidenkin ystavien kanssa aiheesta, etta tata lukiessa helpottaa, on ollut vahan paha mieli omia valintoja perustellessa. :(

Musta tuntuu että ihmisillä on ongelma jos he ovat päättäneet olla kokonaisen kuukauden juomatta. Oikeasti, senhän ei pitäisi olla mitenkään poikkeavaa tai outoa, pari kolme kuukauttakin pitäisi mennä ihan sen kummemmin miettimättä ilman juopotteluja, vaikka ilman sauna oluita/siidereitäkin. Saati sitten niitä jokapäiväisiä oluttölkillisiä tai viinilasillisia.

Ihan aikuiseksi asti olin juomatta, parikymppisenä vasta kokeilin, enkä sitten pysty ymmärtämään näitä ala-aste ikäisiä jotka jo aloittavat. Olen myös viettänyt iltaa yhden siiderin voimin, kokenut ihan tuhtia humalaa, suorastaan känniä, ilman sen ikävämpiä kokemuksia, enkä nyt ymmärrä siltikään miksi se olisi ehdoton pakko ja kaiken hauskan edellytys.

Sitten rasittaa suunnattomasti kun naispuoleiset kaverit ovat känni-itkijöitä ja miehet tappelun haluisia. No oikeastaan kumpaakin tapaa löytyy jokaisesta, mutta hienoisella enemmistöllä nuo piirteet noudattavat em. jakaumaa. Siinä sitten yrität pitää porukan kasassa, tosin sama ongelma tulee olit selvä tai et, selvänä ärsyttää enemmän ja humalassa on vaikeampaa, tulee hieman mietittyä sitä miten ne oikeasti voi kuiteta kaiken sillä että "olin kännissä". Hei, mun oli tarkoitus että lähden rentoutumaan ja pidämme hauskaa, sensijaan olen lapsenvahtina itseäni vanhemmille ja pidämme ikävää.

Samojen kamujen kanssa on hyvinkin hauskaa, kun ne saa vietyä joihinkin puuhiin ilman niitä viinaksia. Tallille, keittämään metsään nokipannukahveja, kyyhkyspassiin, käymään kaupungilla. Kiskoimpa eräänä yönä tyhjälle salille pari kaveriani viettämään "iltaa" baarin sijaan ja voin väittää että sielä hieman hämärässä ja itse taustamusiikin valitessa meillä oli hauskempaa, toinen kertoi sitten tavoistaan täysin poiketen innostuneen harjoittelemaan leuanvetoa ja punnerruksia kotonaankin vielä pari viikkoa tämän jälkeen. Lähtö tosin vaatii varsin hätäistä suunnittelua jotta eivät ehdi juomia varata mukaan, eikä kotosalla leffaa tai keikalla heviä, mukamas nauttia ilman alkoholia tai övereitä. Jahtiinkin pitää vähintään järjestää kaatajaiset, vaikkei sitä saalista kukaan olisikaan saanut, sillä seurauksella ettei sitten päästäkään yhtenäkään aamuna ajoissa katselemaan metsoja. prkl

Koiran hankin, niin on aina joku joka lähtee innoissaan sateeseen tai pakkaseenkin lenkille, sopii myös hyvin selitykseksi miksi ulos on päästävä päivittäin, ainakin hetkeksi. Niin, on myös kaveria ja näistä kuvioista ehkä löytyy tervehenkisempiä kavereita, vaikka "outo" olenkin omasta valinnastani ja niillä keikoilla tuntuu helpommalta käydä yksin, en pr#e sitä jaksaisi ainoana mahdollisuutena.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom