Vantaan pakkislaiset?

Toi vantaa gym vaikuttaa ihan ok mestalta , kaveri käyny siel ja sano että vapaapaino puoli on ihan hyvä ja ei mikää hirveen ruuhkane iltaisin . . Pitänee käydä katsastamas ehkä jo huomen , tossa tikkurilas on käsittääkseni joku hc -kellari sali siinä leader myymälän alakerras , kellään tietoa siitä kun ei netti sivuja tunnu olevan ?
Siellä oli, mutta se mun mielestä lopettiin jo jonkin aikaa sitten. Kävin itte treenaamassa siellä jonkin aikaa. Oli melko pieni ja vaatimaton.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No dääm , yksinkertainen on kaunista :D kai se sitten pitää änkeä isommalle salille tiirailemaan pakkislaisia ja odottamaan koska mun treenimetodit ja suoritukset päätyy suoraan salikomediaa ketjuun :)
 
No nyt taas on maailmankirjat sekasin , eilen sain uuden kämpän ja matkojen takia olen kahden vaiheilla korsogymin ja vantaa gym clubin välillä , kellään tietoa molemmista ? Saako muuten saleilla harrastaa olympianostoja , tempaus ja rive tuntuu olevan pannas ainaki hienohelmojen parkettisaleilla niistä tulevan kolinan takia.
 
^ Korso Gym on ihan hyvä mesta. Ei ole mikään ketjun ruoskaama ja siistit tilat. Kaikin puolin hyvä mesta. Itte kävin jokusen kuukauden ennen muuttoa siellä.
 
Eikös kannattaisi vaan käydä testaamassa molemmat? Vantaa gymille ainakin ensimmäinen kerta ilmainen ja luulisi, että Korso gymillä olisi sama juttu?
 
kyllä tuolla korsogymilläkin oli ilmainen eka kerta kun siellä ite kävin vuosi sitten ja punnasin kanssa vantaagymin ja korson välillä, vantaan valitsin koska se on isompi ja täyttää tarpeeni paremmin. korsossa oli mielestäni vähän ahdasta.
 
Vantaalaiset HOI! Onko kellään tietoa/ omakohtasta kokemusta vantaalaisista hierojista?
Infoa tulemaan, jos jollakulla on tietoa :worship:
Itte olen käynny Hiekkaharjussa. SamiKo on paikan nimi. Se on ihan aseman kupeessa. Niin sanotusti ostarilla. Parturiliikkeen yhteydessä. Ihan hyvä hieroja.
 
Vantaalle muutin tänä vuonna ja Tikkurilan SATS:ssa treenailen nykyään, salilla pääasiassa laitteita ja vapaita painoja vähempi mutta tilaa aina iltaisin ja saa suht rauhassa treenailla.Mut jotkut laitteet kyllä hyviä ja varsinkin kun yksin treenaa eikä varmistajaa niin turvallista isoillakin painoilla treenata. Edellisellä salilla oli töiden jälkeen välillä niin paljon porukkaa että sai jonottaa:puntti: Ja SATS:ssa paljon silmänruokaa(kivan näköisiä jumppa/sali naisia) niin kyllä treeni kulkee:wtf:
 
Ilmoittaudun minäkin Vantaan Pakkislaiseksi, oon asunut täällä nyt sellaset 8-9kk. Käyn Myyrin Kuntokeskuksessa Myyrmannin kauppakeskuksen lähellä, se on oikeastaan aika mukava sali, kaikki peruslaitteet löytyy ja vapaita painoja on runsaasti. Salilla käyvä porukka on oikein fiksun tuntuista ja henkilökunta myös on oikein mukavaa sakkia. Ruuhkaa en ole oikeastaan nähnyt, aina on päässyt treenaamaan ja jos välillä on joutunut odottamaan niin se on ollut yleensä sellainen pari minuuttia, tai sitten on saanut tehdä välissä ilman mitään ongelmia.
 
Avataan sitten martinlaakson uuteen liikekeskukseen kohta joku uus sali 24/7 fitness. Pitää se käydä ainakin tsekkaas jos ei ole törkeen kallis.
 
Avataan sitten martinlaakson uuteen liikekeskukseen kohta joku uus sali 24/7 fitness. Pitää se käydä ainakin tsekkaas jos ei ole törkeen kallis.
Pitää käydä itekkin kattoo, mut vähän vaikeeta ois uskoa että olisi niin hyvä että foreveriltä lähtisin pois.
 
Vantaalainen. treenaan pääsääntöisesti hesan puolella puodilla. Kevyet viikot ja aerobiset Elixia flamingossa.
 
Onko Vantaa Gym Clubilla aamuisin hirmuisesti ruuhkaa? Siis klo. 5-8.00 välillä. Ajattelin jos kokeilis tuota vaihtelun vuoksi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom