Vantaan pakkislaiset?

olin "rohkea" ja ostin vuoden kortin fitness 24 seveniin, Martsariin, kun halvalla sai. Ihan ok paikka, vaikka musa on kauheeta poppia:face: Siisti eikä ole ruuhkaa ainakaan tähän asti ollut. Isona plussana oma pieni naisten puoli, missä voi rauhassa hävetä pieniä käsipainoja :rock:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
olin "rohkea" ja ostin vuoden kortin fitness 24 seveniin, Martsariin, kun halvalla sai. Ihan ok paikka, vaikka musa on kauheeta poppia:face: Siisti eikä ole ruuhkaa ainakaan tähän asti ollut. Isona plussana oma pieni naisten puoli, missä voi rauhassa hävetä pieniä käsipainoja :rock:

Mulla käy myös tuttu tuossa ja kehuu juuri samoja asioita, naisten puoli ja käytännössä aina saa olla joko yksin, tai lähes yksin.
 
Semmosta vielä, että kun kovasti tulee lenkkeiltyä, niin saisiko täältä lenkkiseuraa? Melkein joka päivä tulee lenkkipolkuja kulutettua, ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin täältäkin päin:)

Minusta saa viimeistään kesällä! Nyt on vielä leikkauksesta toipuminen menossa, joten toistaiseksi vielä lenkkeilen vain kävellen (toki silloinkin seura kelpaa, mutta mulla on sit 3 koiraa messissä myös), mutta kesämmällä kelpaisi enempi kuin mieluusti hölkkälenkkiseura! En mitään pitkiä lenkkejä ole tehnyt, 5-10km noin vauhdilla 10km/h.

Mä käyn salilla Forever Varistossa, vaikka se ei ihan vieressä olekaan.
 
Vähän on hianoo kun tuli lisää tilaa, muutan asumaan sinne venyttelytilaan.

Niin on! Vaikka mä haluisin muutaman crosstrainerin sinne kans :) Mutta ehkä ihan kaikkee ei voi saada. Harvalla salilla on muuten kuntopalloja, se on myös iso plussa! Mä voin tulla sun kämppikseksi sinne.
 
Niin on! Vaikka mä haluisin muutaman crosstrainerin sinne kans :) Mutta ehkä ihan kaikkee ei voi saada. Harvalla salilla on muuten kuntopalloja, se on myös iso plussa! Mä voin tulla sun kämppikseksi sinne.
Muodostetaan sinne kommuuni :)

Toivottavasti olet hoikka, meidät tunnettaisiin sen jälkeen venyttelytilan ohukaisena ja paksukaisena.
 
Vision: :D Joudun kyllä tuottamaan sulle pettymyksen. Mut tunnistaa siitä, että mulla on aina ihan punainen naama kun treenaan.
 
:haart:Vantaa

Vantaahan ei ole ainoastaan kaupunki, vaan henkinen tila. Käytännössä koko lapsuuteni ja nuoruuteni olen asunut Vantaalla. Mutsi asuu vieläkin.

Kaikki vanhemmat Vantaalaiset muistavat " Vantaa Päivät " jolloin "kaikki" kaupungissa oli ilmaista, yhtenä päivänä vuodessa. Tuona päivänä vedeltiin dösillä ympäri Vantaata, ilmaista kun oli. Se oli sellanen nuorison oma juttu. Itä- Hakkilaa, Kylmäojaa, Flygaria. Sitä sun tätä paikasta toiseen, päättömästi kuin Ellun kanat. OI NIITÄ AIKOJA !!!!

Teini-iän alussa pyörittiin sitten Stidilän Uudella kirjastolla. Jonkinlainen jengihän, meitä oli. Siitä porukasta lähtivät monet liian nuorena. Ainakin 4 alle 20-vuotiaina. ( Rauha heidän muistolleen) Vieläkin meinaavat silmät hoita, kun muistelee niitä paskoja uutisia. Liikenne vei. Toki eivät, mitään pulmusia olleet. Saatiinpa aina olla rauhassa. Joskus polteltiin punasta mallua kirjaston takana piipulla, isolla porukalla ja piippu kiersi. No joku mummo soitti poliisit. Ei jouduttu linnaan...:D

Oma historia Vantaalla:
-Ruskeasanta 1970-luku
-Möskäri 1980-luku
-Koivukylä 1990-luku alku
-Rekola 1990 luku alku
- Länsimäki 1995-1998

Huh onhan tuosta jo aikaa. Mutsi tosiaan asuu vieläkin Vantaalla ja käyn vanhoilla huudeilla viikottain. Enkä yhtään pidä ihmeenä, vaikka vielä Vantaalle muutan takaisin. Kerran Vantaalainen, aina Vantaalainen !!
 
Toi onkin hyvä tunniste, tuun moikkaa sua tai niitä kolmeakymmentä muuta keneen toi kuvaus sopii :)
Olitko vision eilen illalla siinä viiden maissa treenaamassa? Yritin katsella vähän ympärilleni, mutta en nähnyt siellä ketään vihreää :(
 
Olitko vision eilen illalla siinä viiden maissa treenaamassa? Yritin katsella vähän ympärilleni, mutta en nähnyt siellä ketään vihreää :(

En päässyt, olin vasta tänään 11 maissa.
Sovitaan joku kerta etukäteen milloin mennään :) Huomenna olen menossa taasen.
 
Minusta saa viimeistään kesällä! Nyt on vielä leikkauksesta toipuminen menossa, joten toistaiseksi vielä lenkkeilen vain kävellen (toki silloinkin seura kelpaa, mutta mulla on sit 3 koiraa messissä myös), mutta kesämmällä kelpaisi enempi kuin mieluusti hölkkälenkkiseura! En mitään pitkiä lenkkejä ole tehnyt, 5-10km noin vauhdilla 10km/h.

Mä käyn salilla Forever Varistossa, vaikka se ei ihan vieressä olekaan.
Taikakameli, torstaina esimerkiks ollaan Estan kans menossa lenkille, lähde mukaan? Paitsi että puhuttiin et mentäis tuonne jätemäelle kiipeämään, onko se sit liian rankkaa sun toipumiselle? Mitä sulta on siis ylipäätään leikattu jos saan näin udella? :)
 
Taikakameli, torstaina esimerkiks ollaan Estan kans menossa lenkille, lähde mukaan? Paitsi että puhuttiin et mentäis tuonne jätemäelle kiipeämään, onko se sit liian rankkaa sun toipumiselle? Mitä sulta on siis ylipäätään leikattu jos saan näin udella? :)
Hei joo, toi olis kivaa! Kiipeäminen on ihan ok, poissa laskuista on vain hyppiminen ja juokseminen eli kävelytahdilla kiipeily on ihan ok. Tulen mielelläni messiin, jos olen torstaihin mennessä parantunut. Nyt oon petipotilaana flunssassa. Mulla leikattiin polvesta OCD (osteochondritis dissecans) ja nivelrikkoa fiksailtiin myös.

vision, Joo sovitaan joku kerta jos osuttais samaan aikaan. Nyt tosiaan iski kuume, mutta enköhän viimeistään loppuviikosta ole baanalla taas.
 
Taikakameli, torstaina esimerkiks ollaan Estan kans menossa lenkille, lähde mukaan? Paitsi että puhuttiin et mentäis tuonne jätemäelle kiipeämään, onko se sit liian rankkaa sun toipumiselle? Mitä sulta on siis ylipäätään leikattu jos saan näin udella? :)

Just olin sunnuntaina kiipeämässä rinnettä useampaan kertaan, sattuu vieläkin.
 
Hei joo, toi olis kivaa! Kiipeäminen on ihan ok, poissa laskuista on vain hyppiminen ja juokseminen eli kävelytahdilla kiipeily on ihan ok. Tulen mielelläni messiin, jos olen torstaihin mennessä parantunut. Nyt oon petipotilaana flunssassa. Mulla leikattiin polvesta OCD (osteochondritis dissecans) ja nivelrikkoa fiksailtiin myös.

vision, Joo sovitaan joku kerta jos osuttais samaan aikaan. Nyt tosiaan iski kuume, mutta enköhän viimeistään loppuviikosta ole baanalla taas.
Nou hätä, mie oon ihan paskakuntonen, et tuskin jaksan juoksennella edes tasasella:D Pitkään jatkunu räkätauti on verottanu, ärsyttävää..

e. Ja ota vaan koirat mukaan, miulla hirvee koirakuume :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom