Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kukaan käynyt Tikkurilan EasyFitillä?
Vantaa Gymillä ei ole tuohon aikaan kuin 5-10 treenaajaa, joskus ei yhtään..
Mistä päin savoa Sinttura on tänne eksynyt?
Etelä/pohjois-savosta, lähtöisin olen niin pieneltä paikkakunnalta etten kehtaa sanoa, mutta Kuopiossa tuli useampi vuosi asuttua
Hahaha, ei voi olla mahdollista miten pieni maailma! :D Sama likka kyseessä, kukahan niistä miljoonasta ihmisestä sinä olet jonka kanssa tullu rupateltua siellä, pieni aavistus kyllä on ;)Kovasti kuulostat yhdeltä vartija likalta jonka kanssa juttelin Cramon konttorilla muutama viikko sitten... Sekin oli pieneltä paikkakunnalta ja väänti savoa niin että peli oli jo selvä kahden sanan jälkeen ;)
Avataan sitten martinlaakson uuteen liikekeskukseen kohta joku uus sali 24/7 fitness. Pitää se käydä ainakin tsekkaas jos ei ole törkeen kallis.
Ok, täyty koittaa ehtiä sillon paikalle.halvalla ainakin lähtee vuosikortit 400 ekalle. 1-200 kortit 99e ja 201-400 169e.. ens sunnuntaina aukee.
Kävin toteamassa että oli useampi sata jo hankkiunut korttinsa ja totesin, että ei maksa vaivaa jäädä odottamaan.Ok, täyty koittaa ehtiä sillon paikalle.
Hei!
Olen muuttamassa kartanonkoskelle ensi kuun alusta ja tarkoituksena olisi löytää edullinen sali suht läheltä asuinpaikkaani. Sen verran tiedän, että Flamingossa taitaa olla Elixia, mutta nuo muotisalit ei ole lähimpänä sydäntä.
Kiitos vastauksista etukäteen.
Hei!
Olen muuttamassa kartanonkoskelle ensi kuun alusta ja tarkoituksena olisi löytää edullinen sali suht läheltä asuinpaikkaani. Sen verran tiedän, että Flamingossa taitaa olla Elixia, mutta nuo muotisalit ei ole lähimpänä sydäntä.
Kiitos vastauksista etukäteen.
Itse asun myös Kartanonkoskella / Pakkalassa, ja reenit käyn kumminkin tekemässä Koivukylässä Vantaa Gymillä. Matkaa tuonne tulee n. 10km. Toinen varteen otettava sali tässä "lähellä" on Tapanilan Erän kuntosali. Matkaa sinne tulee vähän vajaa 7km.
Myös Tikkurilasta löytyy hyvä sali, kuten tuossa edellä mainittiin, mutta siellä ei valitettavasti ole mangneettikortilla toimivia ovia, joten joutuu aina hiukan kyttäämään aukioloaikoja. Vantaa Gym on kortilla auki 24h, ja Tapanilaan pääsee 07.00-22.00 välisenä aikana avainkortilla.
Eipä Kartanonkoskelta ole myöskään Myyrmäkeen kun vähän reilu 10km. Sieltä löytyy ainakin Myyrin kuntokeskus, joka on myös asiallinen sali. Ja on auki avainkortilla 6-23.
Aamuisin 6:00-8:00 ei montaa henkilöä ole, yleensä noin 2-5 henkeä. Ja ennen kuuttakin pääsee jo sisälle jos haluaa. Pahin ruuhka on noin 17:00-20:00, silloin on välillä jo liikaa porukkaa. Ainakin käsipaino alue on välillä aika täynnä. Kahdeksan jälkeen alkaa sitten taas jo helpottamaan. Viikonloppuisin mä en ainakaan ole liialliseen ruuhkaan törmännyt.Tarkoitus olisi alkaa käymään siellä kesällä. Onko sulla tietoa et käykö paljon porukkaa aamuisin 6:00- 8:00 tai iltaisin 19:00-22:00 siellä. Itse käyn nyt vantaan urheilutalolla aamuisin, viikonloppuisin ja joskus iltaisin.
Aamuisin 6:00-8:00 ei montaa henkilöä ole, yleensä noin 2-5 henkeä. Ja ennen kuuttakin pääsee jo sisälle jos haluaa. Pahin ruuhka on noin 17:00-20:00, silloin on välillä jo liikaa porukkaa. Ainakin käsipaino alue on välillä aika täynnä. Kahdeksan jälkeen alkaa sitten taas jo helpottamaan. Viikonloppuisin mä en ainakaan ole liialliseen ruuhkaan törmännyt.