Vantaan pakkislaiset?

Mie kans Vantaalainen! Oon muuttanu tuolta savosta kesän lopulla tänne. 26v, turvallisuusalalla työskentelevä naikkonen :) Oon myös urheiluhieroja koulutukseltani. Monia monia vuosia tullu seurailtua pakkista, nyt vihdoin sain rekisteröidyttyä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vantaa Gymillä ei ole tuohon aikaan kuin 5-10 treenaajaa, joskus ei yhtään..
Mistä päin savoa Sinttura on tänne eksynyt?
 
Onko kukaan käynyt Tikkurilan EasyFitillä?

Mä kävin sillon pällistelemässä, kun ne oli saanu just laitteet paikoilleen. Ei ainakaan mun makuun. Aika paljon laitteita ja vapailla treenaaminen vähän niin ja näin.

Ite käyn siinä naapurissa jumpalla.
 
Semmosta vielä, että kun kovasti tulee lenkkeiltyä, niin saisiko täältä lenkkiseuraa? Melkein joka päivä tulee lenkkipolkuja kulutettua, ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin täältäkin päin:)
 
Etelä/pohjois-savosta, lähtöisin olen niin pieneltä paikkakunnalta etten kehtaa sanoa, mutta Kuopiossa tuli useampi vuosi asuttua:)

Kovasti kuulostat yhdeltä vartija likalta jonka kanssa juttelin Cramon konttorilla muutama viikko sitten... Sekin oli pieneltä paikkakunnalta ja väänti savoa niin että peli oli jo selvä kahden sanan jälkeen ;)
 
Kovasti kuulostat yhdeltä vartija likalta jonka kanssa juttelin Cramon konttorilla muutama viikko sitten... Sekin oli pieneltä paikkakunnalta ja väänti savoa niin että peli oli jo selvä kahden sanan jälkeen ;)
Hahaha, ei voi olla mahdollista miten pieni maailma! :D Sama likka kyseessä, kukahan niistä miljoonasta ihmisestä sinä olet jonka kanssa tullu rupateltua siellä, pieni aavistus kyllä on ;)
 
Avataan sitten martinlaakson uuteen liikekeskukseen kohta joku uus sali 24/7 fitness. Pitää se käydä ainakin tsekkaas jos ei ole törkeen kallis.

halvalla ainakin lähtee vuosikortit 400 ekalle. 1-200 kortit 99e ja 201-400 169e.. ens sunnuntaina aukee.
 
halvalla ainakin lähtee vuosikortit 400 ekalle. 1-200 kortit 99e ja 201-400 169e.. ens sunnuntaina aukee.
Ok, täyty koittaa ehtiä sillon paikalle.

Tosin vaikea sanoa onko toi mimmonen mesta. Ikkunasta ku olen hiukan vaklannu, niin kovasti oli vempaimia, mutta vapaita painoja ei osunu silmään. Ja kyllä ainakin kässärit viiteenkymppiin ja kunnon penkki/mave alue pitäs löytyä ennen ko vaihdan.
 
Ok, täyty koittaa ehtiä sillon paikalle.
Kävin toteamassa että oli useampi sata jo hankkiunut korttinsa ja totesin, että ei maksa vaivaa jäädä odottamaan.
 
Hei!

Olen muuttamassa kartanonkoskelle ensi kuun alusta ja tarkoituksena olisi löytää edullinen sali suht läheltä asuinpaikkaani. Sen verran tiedän, että Flamingossa taitaa olla Elixia, mutta nuo muotisalit ei ole lähimpänä sydäntä.

Kiitos vastauksista etukäteen.
 
Hei!

Olen muuttamassa kartanonkoskelle ensi kuun alusta ja tarkoituksena olisi löytää edullinen sali suht läheltä asuinpaikkaani. Sen verran tiedän, että Flamingossa taitaa olla Elixia, mutta nuo muotisalit ei ole lähimpänä sydäntä.

Kiitos vastauksista etukäteen.

Ei tässä oikein muuta ole lähellä. Hyvien yhteyksien päässä on tikkurila ja sieltä löytyy ainaki se vantaan liikuntakeskus. Flamingon Elixia olisi muuten jees mutta se on viimeisen päälle puunattu ja parkettilattia.. Nykyään se on paljon parempi kuin ennen (Finnbody)
 
Hei!

Olen muuttamassa kartanonkoskelle ensi kuun alusta ja tarkoituksena olisi löytää edullinen sali suht läheltä asuinpaikkaani. Sen verran tiedän, että Flamingossa taitaa olla Elixia, mutta nuo muotisalit ei ole lähimpänä sydäntä.

Kiitos vastauksista etukäteen.

Itse asun myös Kartanonkoskella / Pakkalassa, ja reenit käyn kumminkin tekemässä Koivukylässä Vantaa Gymillä. Matkaa tuonne tulee n. 10km. Toinen varteen otettava sali tässä "lähellä" on Tapanilan Erän kuntosali. Matkaa sinne tulee vähän vajaa 7km.

Myös Tikkurilasta löytyy hyvä sali, kuten tuossa edellä mainittiin, mutta siellä ei valitettavasti ole mangneettikortilla toimivia ovia, joten joutuu aina hiukan kyttäämään aukioloaikoja. Vantaa Gym on kortilla auki 24h, ja Tapanilaan pääsee 07.00-22.00 välisenä aikana avainkortilla.
 
Itse asun myös Kartanonkoskella / Pakkalassa, ja reenit käyn kumminkin tekemässä Koivukylässä Vantaa Gymillä. Matkaa tuonne tulee n. 10km. Toinen varteen otettava sali tässä "lähellä" on Tapanilan Erän kuntosali. Matkaa sinne tulee vähän vajaa 7km.

Myös Tikkurilasta löytyy hyvä sali, kuten tuossa edellä mainittiin, mutta siellä ei valitettavasti ole mangneettikortilla toimivia ovia, joten joutuu aina hiukan kyttäämään aukioloaikoja. Vantaa Gym on kortilla auki 24h, ja Tapanilaan pääsee 07.00-22.00 välisenä aikana avainkortilla.

Kiitos viestistä.

Matkalla ei niinkään väliä, onko se sen 7km tai 10km. Tuo Vantaa Gym houkuttelisi aukiolojen puolesta. Täytyy asiaa miettiä tarkemmin, kunhan muutto yms. on ohi.
 
Eipä Kartanonkoskelta ole myöskään Myyrmäkeen kun vähän reilu 10km. Sieltä löytyy ainakin Myyrin kuntokeskus, joka on myös asiallinen sali. Ja on auki avainkortilla 6-23.
 
Sitten Martinlaaksossa on semmonen pikkunen sali ku "Kuntoporkkana." Halpa ja samalla rahalla pääsee uimaan jos kiinnostaa. Kävijät lähinnä kolmekymppisiä ukkoja +- 15 vuotta. Kässäreitä löytyy muistaakseni 50 kiloon asti. Ihan jees ja avainkortilla auki aamusta muistaakseni klo 24 asti. Lukittavia pukukaappeja ei salilta löydy, mut uimahallin puolella yläkerrassa saattaa olla.
 
Eipä Kartanonkoskelta ole myöskään Myyrmäkeen kun vähän reilu 10km. Sieltä löytyy ainakin Myyrin kuntokeskus, joka on myös asiallinen sali. Ja on auki avainkortilla 6-23.

Tarkoitus olisi alkaa käymään siellä kesällä. Onko sulla tietoa et käykö paljon porukkaa aamuisin 6:00- 8:00 tai iltaisin 19:00-22:00 siellä. Itse käyn nyt vantaan urheilutalolla aamuisin, viikonloppuisin ja joskus iltaisin.
 
Tarkoitus olisi alkaa käymään siellä kesällä. Onko sulla tietoa et käykö paljon porukkaa aamuisin 6:00- 8:00 tai iltaisin 19:00-22:00 siellä. Itse käyn nyt vantaan urheilutalolla aamuisin, viikonloppuisin ja joskus iltaisin.
Aamuisin 6:00-8:00 ei montaa henkilöä ole, yleensä noin 2-5 henkeä. Ja ennen kuuttakin pääsee jo sisälle jos haluaa. Pahin ruuhka on noin 17:00-20:00, silloin on välillä jo liikaa porukkaa. Ainakin käsipaino alue on välillä aika täynnä. Kahdeksan jälkeen alkaa sitten taas jo helpottamaan. Viikonloppuisin mä en ainakaan ole liialliseen ruuhkaan törmännyt.
 
Kai se on pakko tunnustautua Vantaalaiseksi :D

Vaikka syömmeltäni oon aina Hesalainen.

Tässä lähistöllä on myös kaupungin saleja, mm, Maunulassa, Pirkkolassa ja Oulunkylässä.

Näköjään muitakin asuu Kartanonkoskessa. Mukava paikka, suosittelen.
 
Aamuisin 6:00-8:00 ei montaa henkilöä ole, yleensä noin 2-5 henkeä. Ja ennen kuuttakin pääsee jo sisälle jos haluaa. Pahin ruuhka on noin 17:00-20:00, silloin on välillä jo liikaa porukkaa. Ainakin käsipaino alue on välillä aika täynnä. Kahdeksan jälkeen alkaa sitten taas jo helpottamaan. Viikonloppuisin mä en ainakaan ole liialliseen ruuhkaan törmännyt.

Kiitos tiedosta ja pitää tulla katsastamaan keväällä tämä mesta, ehkä jo aikaisemmin. Nyt mennään vielä urheilutalolla aamuisin eläkeläisten kanssa jutustellessa :D .
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom