Vantaan pakkislaiset?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi Vantaa Gymi on kyllä yksi parhaista saleista millä minä olen treenannut. Erityiskiitokset pitää vielä antaa salin siisteydestä ja laitteiden kunnossa pidosta.
 
Oho, tämmönenkin tredi on :D Oon länsivantaalta ja käyn tuolla Let's Go Centerissä :)

E:
Kävin muutaman kerran ja kyllä siellä treenaa, vaikka eihän se ole siisteydellä ja uusilla laitteilla pilattu. Jos asuisin kävelymatkan päässä niin voisin ehkä käydä, mutta kun joutuu autolla kulkemaan niin menen mieluummin sitten Flamingon Finbadiin joka uusi ja siisti paikka.

Tottahan tuo että ei oo uusimmat laitteet, mut ei mun mielestä siisteydessä mitään vikaa. Eikä siellä ole koskaan ollu tungosta silloin kun mä oon käyny, ja mä alotan reenit 16.00-17.30 välisellä ajalla, jolloin pitäis olla eniten porukkaa.
 
Vähän päivitystä..:nolo: Vähän venähti toi kortin hankkiminen, mut viime viikosta asti treenailtu. Ihan hyvältä paikalta vaikuttaa, laitteita löytyy ja ainakin siistiä sillä on. Ens treeneihin.. :puntti:
 
Miula ois ens viikolla muutto vantaalle ja uus sali pitäs etsiä :) Länsi-vantaalla asustelen ja tarkemmin sanottuna vantaan puistossa.

Salilla ei tartteis olla kummoiset laitteen, kunhan vapaitapainoja löytyisi mukavasti. Toki hintakin saisi olla mahdollisimman alhainen :)
 

Joo, tai viikon mie oon jo täällä pörränny, mut huomenna pittää mennä pakkailemmaan tavaroita niin varmaan viikon pääästä tuun takasi. Kattoo jos loppuviikosta pääsis sitten uuden salinkin jo korkkaamaan :)

Kiitoksia linkeistä!
 
Nykyisin vaikutan Viikissa ja paikallisella monitoimitalolla. Hakunilan Kuntokengurussa tulee väännettyä aina silloin tällöin vieläkin, hyvä sali jossa vierähti monta vuotta. Nyttemmin tosin salinpitäjä vaihtui ja samalla katosi osa paikan sielua.
 
Suositelkaas jotain salil täst tiksistä tai lähiseudulta? Mielellään semmonen missä saa vähän pitää ääntä ja jopa hikoilla. Ruvennu toi Liikuntakeskuksen meininki tympimään, hinnat nousee mut sali menee kokoajan paskempaan suuntaan.
 
Suositelkaas jotain salil täst tiksistä tai lähiseudulta? Mielellään semmonen missä saa vähän pitää ääntä ja jopa hikoilla. Ruvennu toi Liikuntakeskuksen meininki tympimään, hinnat nousee mut sali menee kokoajan paskempaan suuntaan.

Vantaa gym.
 
ite kävin vantaagymillä tänää tutustumassa. aika paljon laitteita ängetty sinne mutta silti mahtuu touhuun, vielä ku oppii käyttää niitä kaikkia vempuloita :D ihan kiva paikka, mukava kaveri siin tiskillä, oli sen oloinen että tykkäs neuvoa eikä ollu sellasella asenteella että mitäs kyselet siinä...täytyy varmaa huomena ostaa kortti ja se avainjuttu
 
Onko tuo Vantaan Flamingon FinnBody mistään kotosin? Muutin nimittäin tähän Jumbon nuapuriin, nii ei ainakaan pitkä matka ois tuohon reenaamaa.
 
Onko tuo Vantaan Flamingon FinnBody mistään kotosin? Muutin nimittäin tähän Jumbon nuapuriin, nii ei ainakaan pitkä matka ois tuohon reenaamaa.

Oon jumppaillu tuolla...aerobista bodytreeniä voi tehdä...kovat penkit, mavet yms voimailut voi unohtaa...jengi on ihan ok, aika paljon perus tallaajaa, mutta rauhassa saa pumppailla. Laitteet on suppeat ja irtopainoja vähän, sekä kässäreitä. Jos en olis asunut ihan vieressä, en olis siellä reenannu, mut ei se nyt ihan paskinkaan ole.
 
Oon jumppaillu tuolla...aerobista bodytreeniä voi tehdä...kovat penkit, mavet yms voimailut voi unohtaa...jengi on ihan ok, aika paljon perus tallaajaa, mutta rauhassa saa pumppailla. Laitteet on suppeat ja irtopainoja vähän, sekä kässäreitä. Jos en olis asunut ihan vieressä, en olis siellä reenannu, mut ei se nyt ihan paskinkaan ole.

Ok. Onko tässä jossain jumbon lähettyvillä vähän "hoo ceempää" salia missä onnistuisi tuo voimailukin paremmin?

Nykyisin tulee käytyä myyrin kuntokeskuksessa, mikä on loistava paikka. Jos tästä lähettyviltä ei parempaa löydy niin pitää jatkaa reeniä siellä.
 
Ok. Onko tässä jossain jumbon lähettyvillä vähän "hoo ceempää" salia missä onnistuisi tuo voimailukin paremmin?

Nykyisin tulee käytyä myyrin kuntokeskuksessa, mikä on loistava paikka. Jos tästä lähettyviltä ei parempaa löydy niin pitää jatkaa reeniä siellä.

Tsekkaas Vantaa Gym. Se on loistava paikka treenata eikä luulis olevan liian kaukana mikäli auton omistaa.
 
Onko tuo Vantaan Flamingon FinnBody mistään kotosin? Muutin nimittäin tähän Jumbon nuapuriin, nii ei ainakaan pitkä matka ois tuohon reenaamaa.

Ite jumppaan Flamingossa kans sijainnin takia. On salilla 2 huonoa palasista kasattua penkkiä, Kyykky paikka jonka edessä voi mavea vetää tai mennä sitten tangon kans nurkkaan häpeään. Saliltä löytyy myös Smith laite.. Painoja riittää sillai että tankoon saa reilu 200kg eikä ne pääse vielä kanssa reenaajilta loppumaan. Käsipainot on ainaki 40kg asti. En tiedä minkälainen rymyäjä olet mutta kyllä tuolla ihan ok jumpat saa vedettyä vaikka sali ei kunnon voimailijoille ole tarkoitettukkaan.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom