Vantaan pakkislaiset?

Minkäslainen mesta on tuo tiksin uimahallin sali? Tuore vantaalainen olen ja kortin kävin jo hakemassa, itse salilla en vielä ole käynyt :)

Se uimahallin sali on kyllä halpa, varsinki opiskelijakortilla. Mutta siellä käy ihan älyttömästi porukkaa ja on yleensä kovat jonot laitteisiin.. Jos se ei häiritse ni sitten ihan ok paikka, pääsehän samalla punttikortilla uimaankin. :dance2:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se uimahallin sali on kyllä halpa, varsinki opiskelijakortilla. Mutta siellä käy ihan älyttömästi porukkaa ja on yleensä kovat jonot laitteisiin.. Jos se ei häiritse ni sitten ihan ok paikka, pääsehän samalla punttikortilla uimaankin. :dance2:

Ja pelaamaan biljardia ;)
 
paljo maksaa kk-kortti opiskelijalla? Uinti + salikortit
 
Vantaalta ollaan ja kuntokengurussa treenaillaan. Intin jälkeen (joka alkaa siis tammikuussa) voisi kyllä vaihtaa johonkin 24h auki olevaan saliin, vaikkapa tuonne Vantaa Gymille. Jotenkin ahdistava mesta muutenkin toi kuntokenguru.
 
muutin vantaalle vajaa kuukausi sitten kouvolasta, niin mie oon tämmönen semi-vantaan pakkislainen, kun vielä jotenki henkisesti asun kouvolassa:D mut kaveri suositteli myyrin kuntokeskusta, ja siellä on nyt pari viikkoa veivattu. vähän ahtaasti laitteet tuolla, mut hiljalleen alkaa tottumaan, muaha. onnistuin vaan kaksi kaveria noista aiemmista viesteistä bongaamaan, jotka myyrin kuntokeskuksella käy :O eikö ketkään muut kehtaa tunnustaa?:D ainiin, on tullut satunnaisesti treenattua kesällä keravan powerillakin. ei pöhkömpi paikka sekään.
 
^ tervetuloa vantaalle, ilmeisesti länsipuolelle. tykkäätkö ohjatuista jumpista kunnon punttisalin lisäksi?

tack tack! en osaa sanoa, tykkäänkö ohjatuista jumpista, kun en koskaan oo semmosia kokeillu:D joskus on käynyt mielessä mennä kokeilemaan jotakin mut aina jääny menemättä. varmaan siks, kun tykkään enempi toimia yksinäni kun ryhmässä, mut kaippa sitä joskus pitää jotku spinningit tms. käydä kokeilemassa, hehh.
 
käykö kukaan let`go salilla rajatorpassa? mimmonen sali? aukiolo ajat vaikuttaisi hyviltä, ja hintakin kohtuullinen.

http://www.letsgocenter.fi/

tack tack! en osaa sanoa, tykkäänkö ohjatuista jumpista, kun en koskaan oo semmosia kokeillu:D joskus on käynyt mielessä mennä kokeilemaan jotakin mut aina jääny menemättä. varmaan siks, kun tykkään enempi toimia yksinäni kun ryhmässä, mut kaippa sitä joskus pitää jotku spinningit tms. käydä kokeilemassa, hehh.

ryhmäjumpat ne vasta on hyvää airooppista =)
 
ryhmäjumpat ne vasta on hyvää airooppista =)[/QUOTE]

en epäile<: oon vaan niin rajottunu, että mä vältän tollasia tilanteita, missä on liikaa porukkaa samassa huoneessa. mut jospa sitä joskus repäsis. etenkin jos sais vaik jonkun kaverin joskus mukaan!
 
käykö kukaan let`go salilla rajatorpassa? mimmonen sali? aukiolo ajat vaikuttaisi hyviltä, ja hintakin kohtuullinen.

http://www.letsgocenter.fi/
Kävin muutaman kerran ja kyllä siellä treenaa, vaikka eihän se ole siisteydellä ja uusilla laitteilla pilattu. Jos asuisin kävelymatkan päässä niin voisin ehkä käydä, mutta kun joutuu autolla kulkemaan niin menen mieluummin sitten Flamingon Finbadiin joka uusi ja siisti paikka.
 
SATS:illa on tullut hikoiltua parin kuukauden ajan.
 
Ollaan saatu vähän eloa tännekkin :) Nyt mulle on velat maksettu niin perjantaina olis tarkotus käydä ostaa vuoden kortti Vantaan gym clubille. Joten siellä nähdään :rock: Niin ja moikata saa tietysti jos tunnistaa :D
 
Jahas jahas. Tervetuloa! Hieno sali! Ja jos tuossa avatarin varustuksessa käyt treenailemassa, niin ainakin tunnistaa! :D Muuten ei ole kyllä ainakaan meikäläisellä mitään käryä kuka olet :(
 
Tere! Muutin itse tossa reilu kuukausi sitten Vantaalle ja Vantaa gym clubilla on tullut itsellä hihhuloitua! Pirun hyvä sali. :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom